Marek8415 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Witam, czy ktoś może mi powiedzieć czy da się zmienić silnik ze zmienną fazą rozrządu czyli z USA 173 km, na europejski 167 konny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 EU jest SOHC. Niema np. czujnika położenia wałka, więc już masz pierwszy problem z migającym checkiem i odpalaniem na ECU z dohc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek8415 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Chyba oba ej253 są SOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Oba są SOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek8415 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Czyli nikt nie miał takiego problemu takiego jak mój ? czytałem,szukałem i mało znalazłem na temat zamiany 173 konnego na 167 koni. Chyba jest to skomplikowane. Mój stary silnik wymaga remontu, coś stuka - myślę, że panewka, do tego brał też dużo oleju. Może doradzicie mi gdzie najlepiej oddać silnik na remont kapitalny? z góry dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się