1leszek Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 Dzien dobry Mam Forestera 2.0d rocznik 2010. Uczestniczył on w kolizji gdzie uszkodzeniu uległo zawieszenie przednie prawe. Pojazd został naprawiony w warsztacie blacharsko -mechanicznym w Nowych Olszynach koło Płońska. Niestety mam tu przykład : operacja sie udała a pacjent może nie zmarł ale sie nie wyleczył do konca. Naprawa blacharska była niewielka. Poważnemu uszkodzeniu uległo zawiedsieszenie: rozerwany wachacz, piasta, amortyzator, oraz sanki. Wszystko to zostało wymienione. Warsztat jest zdania ,że karoseria od strony blacharskiej jest ok. Ale ja mam problem : samochód podczas maxymalnego skretu wypycha zewnętrzne koło skrecajace na zewnątrz i powduje jakby koło zewnętrzne podwijało pod siebie opone przy styku z asfaltem do wewnatrz samochodu. To tak jakby koło wewnetrzne robiło łuk wiekszy od zewnętrznegoi koło zewnetrzne było pchane w poprzek opony. Objaw jest wiekszy w lewo jak w prawo. Szukam pomocy. Czy jest taki zakład który jest w stanie zweryfikować poprawnośc geometrii i cos jeszcze w tej materii zrobić. pozdrawiam L.M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZIAŁ TECHNICZNY Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Zachęcamy do skontaktowania się z jedną z ASO Subaru w Warszawie. W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność ustawienia geometrii, a także właściwości trakcyjne samochodu podczas próby drogowej. pozdr DT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now