Jump to content

ustawienie geometrii po naprawie powypadkowej


Recommended Posts

Dzien dobry

Mam Forestera 2.0d rocznik 2010. Uczestniczył on w kolizji gdzie uszkodzeniu uległo zawieszenie przednie prawe. Pojazd został naprawiony w warsztacie blacharsko -mechanicznym w Nowych Olszynach koło Płońska. Niestety mam tu przykład : operacja sie udała a pacjent może nie zmarł ale sie nie wyleczył do konca. Naprawa blacharska była niewielka. Poważnemu uszkodzeniu uległo zawiedsieszenie: rozerwany wachacz, piasta, amortyzator, oraz sanki. Wszystko to zostało wymienione. Warsztat jest zdania ,że karoseria od strony blacharskiej jest ok. Ale ja mam problem : samochód podczas maxymalnego skretu wypycha zewnętrzne koło skrecajace na zewnątrz i powduje jakby koło zewnętrzne podwijało pod siebie opone przy styku z asfaltem do wewnatrz samochodu. To tak jakby koło wewnetrzne robiło łuk wiekszy od zewnętrznegoi koło zewnetrzne  było pchane w poprzek opony. Objaw jest wiekszy w lewo jak w prawo. Szukam pomocy. Czy jest taki zakład który jest w stanie zweryfikować poprawnośc geometrii i cos jeszcze w tej materii zrobić.

pozdrawiam

L.M.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...