czekker Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 (edited) Dzisiaj jadąc z Kato do Wawy, po niecałych 150km spokojnej jazdy (~110km/h na tempomacie), pojawiła się tradycyjna choinka (check + VDC off + migający cruise + niedziałający tempomat), ale żadnych innych niepokojących objawów nie było - wszystkie biegi wchodziły normalnie (automatycznie i ręcznie). Po zjechaniu na parking zczytalem błędy P0700 i P1844. Torque wykasował, auto odpaliło i bezproblemowo przejechało drugie tyle km - błędy więcej się nie pojawiły, ale jechałem już bez tempomatu (czasem 140km/h, czasem 90). Jest się czym przejmować? Miał już ktoś to P1844? Tak na szybko na naszym forum nic nie znalazłem, ale koledzy zza oceanu parę lat temu tak pisali:https://legacygt.com/forums/showthread.php/p1844i-118383.html PS. Aha, olej w skrzyni był zmieniany statycznie pod koniec 2017r. (niecałe 15kkm temu..). Edited January 7, 2019 by czekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 12 godzin temu, czekker napisał: Jest się czym przejmować? jak się pojawi ponownie to będzie się czym przejmować, w manualu masz procedurę sprawdzenia wiązki biegnącej od TCM do elektrozaworów i czujników. Poziom oleju jest oczywiście w normie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
czekker Posted January 6, 2019 Author Share Posted January 6, 2019 Dzisiaj wróciłem - 300km bez problemów. 2 godziny temu, lutek34 napisał: Poziom oleju jest oczywiście w normie? Hmm, poziom oleju w silniku sprawdzam co tydzień, ale w skrzyni nigdy.. Z tego co pamiętam, procedura nie jest trywialna Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 3 minuty temu, czekker napisał: Z tego co pamiętam, procedura nie jest trywialna nie wiem co w tej procedurze takiego nie trywialnego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czekker Posted March 22, 2019 Author Share Posted March 22, 2019 Błędy już więcej nie wróciły, skrzynia pracuje bez zarzutu, ale dzisiaj profilaktycznie został wymieniony olej i filtr skrzyni - statycznie, ale ze zdjęciem miski i czyszczeniem wewnętrznego filtra. Weszło 6litrów ATF Subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now