majkel2017 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Cześć, pacjent to subaru impreza WRX 2,0 z teoretycznie 2003 r. . Auto jest nieco zmodyfikowane usunięte klapki w dolocie. Ostatnimi czasy co dziwne nagle wyskoczył mi check z błędami właśnie klapek - błędy p2016, p2021, p2008, p2011. Klapki, co chyba akurat jest dobrą wiadomością, są fizycznie wycięte więc samo usunięcie błędów nic nie daje bo wyskakują od nowa. Chciałbym zmodyfikować ECU tak aby trwale to usunąć. Tu pojawia się problem, sterownik silnika który mam w swoim aucie to DENSO B3, 22611AJ830, 112200-8820. Czy ktoś z Was wie w jaki sposób/jakim sprzętem go odczytać aby móc zmodyfikować ? Ewentualnie posiada schematy wpięcia wewnątrz ? Z zaprzyjaźnionym warsztatem walczymy z tematem - ale sprzęt K-TAG SLAVE nie daje rady. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Potrzebujesz interfejs Tactrix, do mnie masz trochę daleko bo mógłbym Ci wyłączyć te błędy na stałe w ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkel2017 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 Dzięki za podpowiedź, zamówiliśmy Tactrix- a , za jakiś tydzień powinien być.... Jak by wyszły jakieś pytania w praktyce będę się odzywał. W międzyczasie chyba można jeździć normalnie, poza wyświetlaniem check-a żadnych objawów nie zauważyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.