Artur Muża Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Hej jestem właścicielem Subaru Outback 4 Z 2012 sprowadziłem auto z Stanów mam go rok i do tej pory nic się nie działo. Wczoraj podczas jazdy auto zaczęło się dziwnie zachowywać zaczęło szarpać, zapaliły się kontrolki Check engine, breake , Cruze , at temp oil. Zjechalem zgasilem silnik i po ponownym uruchomieniu zgasło at temp oil. Dojechałem do domu poczytałem na amerykańskich forach , że to może być problem z korkiem wlewu, faktycznie był niedokrecony dzis zresetowalem auto odlaczajac akumulator pojechalem podlaczyc pod kompa nie pokazal zadnych błędów ale wracając do domu auto zaczęło szarpać więc z powrotem do mechanika i droga dedukcji stwierdziliśmy , że trzeba wymienić olej w skrzyni biegów, zrobiliśmy to ale auto nadal szarpie i znów miałem powtórkę z tymi wszystkimi kontrolkami . Macie jakieś pomysły co to może się dziać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Odczytaj błąd Możesz kupić interfejs do OBD ELM327 (jest tego pełno na Allegro) i samodzielnie to sobie odczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Muża Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Dziekuje za odpowiedz Był podłączony dziś do kompa i komputer nie zapisał żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 jak w kolekcji z innymi kontrolkami pojawia się AT temp, to masz błąd związany ze skrzynią. Musisz się podłączyć do TCMa, ale w ECU powinien być zapisany błąd P0700, oczywiście jeśli go nie skasowałeś poprzez odłączenie aku. Kasowanie błędu nie usuwa usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) . Edytowane 7 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 12 godzin temu, gorion napisał: At temp oil jest jednoznaczne i ostrzegają o tym w instrukcji nie jest jednoznaczne, co innego oznacza ciągle świecąca kontrolka jak silnik pracuje a co innego mrugająca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) . Edytowane 7 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 3 minuty temu, gorion napisał: o mruganiu nie było wspomniane a jak myślisz, koledze Arturowi kontrolki cruise i AT temp świeciły stale czy mrugały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) . Edytowane 7 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się