TRIST Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Wymieniłem u siebie gumy mocowania maglownicy i łączniki stabilizatorów. Ale efekt jest taki że podczas mocnego skręcania kół skrzypi mi coś. Dźwięk w rodzaju skrzypiącego kalosz gumy lub czegoś podobnego. Czy spotkaliście się z czymś podobnym??? Jeszcze jedna sprawa jaka mnie zastanawia to fakt że po skręcaniu w lewo auto jedzie prosto ale kierownica zostaje leciutko w lewo, natomiast po skręcaniu w prawo kierownica zostaje lekko na prawo odchylona. CZARY JAKIEŚ CZY COŚ??? :shock: Pomożecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Wymieniłem u siebie gumy mocowania maglownicy i łączniki stabilizatorów. Ale efekt jest taki że podczas mocnego skręcania kół skrzypi mi coś. Dźwięk w rodzaju skrzypiącego kalosz gumy lub czegoś podobnego. Czy spotkaliście się z czymś podobnym??? Jeszcze jedna sprawa jaka mnie zastanawia to fakt że po skręcaniu w lewo auto jedzie prosto ale kierownica zostaje leciutko w lewo, natomiast po skręcaniu w prawo kierownica zostaje lekko na prawo odchylona. CZARY JAKIEŚ CZY COŚ??? :shock: Pomożecie?? a dobrze nasmarowałeś gumy mocujące przekładnie smarem, który jest w kpl. z mocowaniami? i czy dobrze jest przykręcona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Robił to mechanik subaru więc myślałem że dobrze to zrobił, a słyszałem że akurat te gumy mają być suche??? Czy to prawda?? Bo jeśli tak to moje są suche jak pieprz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Robił to mechanik subaru więc myślałem że dobrze to zrobił, a słyszałem że akurat te gumy mają być suche??? Czy to prawda?? Bo jeśli tak to moje są suche jak pieprz. To bzdura.Poliuretan musi byc nasmarowany,dlatego w kpl.jest smar.Mechanik tak powiedzial bo seryjne gumowe maja byc suche,ale nie twarde pouliretany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 A wiesz może co to za smar bo szczerze mówiąc w zestawie go nie miałem a smarów na świecie są tysiące rodzajów i wiem z doświadczenia że jest to produkt który w zastosowaniu ma tyle rodzajów właściwości ile produktów które go wymagają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 A wiesz może co to za smar bo szczerze mówiąc w zestawie go nie miałem a smarów na świecie są tysiące rodzajów i wiem z doświadczenia że jest to produkt który w zastosowaniu ma tyle rodzajów właściwości ile produktów które go wymagają. pasta miedziana-taka jak do smarowania prowadnic klockow hamulcowych(kolor rudo-zloty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Wielkie dzięki za info i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi