belmondo85 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Witam serdecznie Proszę kolegów z wiedzą / doświadczeniem o pomoc. Samodzielnie nie znalazłem odpowiedzi... W Foresterze SG 2.0 2007 158 km z silnikiem EJ20FLSRLB pękł mi pasek rozrządu i zastanawiam się nad wymianą silnika. Silnik miał swoje niedomagania i przejechał wg. obecnych wskazań licznika na fabrycznej instalacji gazowej 250 tys. km. Bardzo proszę o radę jakie silniki grupy EJ20 da się z powodzeniem zamontować w moim Foresterze nie robiąc wielkiej rzeźby. Czy ktoś może podpowiedzieć np. może być silnik z Legacy z lat ..... lub może być każdy EJ201 itp. Pozdrawiam czytających Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 każdy silnik EJ204 (Legacy, Impreza, Forester) lub EJ20FL, czyli to samo ale ze wzmocnionymi gniazdami. Z innymi raczej bym nie kombinował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Możesz napisać do Sasha_A20 z rosji - doradzał mi na podstawie swapow które robią w Rosji. Będziesz wtedy musiał poprosić go o zrobienie softu dla Ciebie.Po najmniejszej linii oporu to EJ204 lub EJ20FL. Masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belmondo85 Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Dziękuję za podpowiedzi. Tak mam fabryczną instalację LPG. Liczyłem że uda się z EJ201 - zdecydowanie większa dostępność.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się