Skocz do zawartości

Ford Mondeo MKIII


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

O temat dla mnie na samo słowo Mondeo mam mdłości !

Mialem 1,5 roku ów wynalazek i to nie byle jaki. Wersja 2.2 TDCI 155KM w wersji Titanium( zrobiony na 170KM, 450NM) miała wszystko, alcantare, wentylowane fotele, szyberdach, ksenon, navi, itd lista dodatkowych opcji to ok 30 000 zł, była poprstu full ( Cena 144 000 zł).

Jaki ja debil byłem że dałem sie naciągnąć na to gówno !!!

Silnik ok, w miarę dobrze chodził, ale na jego dzwiek mam ciarki

Zawieszenie, miałem seryjnie utwardzone i obniżone, powiedzmy że ok, poza tym że głośna praca jest bardzo denerwująca

Układ kierownczy dla mnie faja, zupełnie nie czułem sdamochodu

Pomimo wszelkich możliwych regulacji kierownicy i fotela, miałem problem ze znalezieniem odpowiedniej pozycji

Hamulce to totalna porażka, trzy razy zmieniałem tarcze ( na gwarancji) bo sie gieły nie miłosiernie. Dwa razy brakło hamulca bo klocki sie spaliły , Auto mocne, cięzkie, a hamulce takie jak w 1.8 !!! - dramat

fabryczne opony Pirelli P6000 dobre do toczenia się w mieście, dla taksowkarza.

Non stop jakieś małe usterki, a to szyberdach sie nie domykał, a to ksenon padł, to jakas listwka chromawa od okien, spadał, zamek w bagazniku sie odkrecałm, to automatyczne wycieraczki sie zepsuły, itd itd.

A największą jego wadą było to że on ma taki bajer, że ma zamontowany czujnik temperatury głowicy !!!, i w momencie jak się w lecie zacznie jeździć bardzo szybko ( czyt. non stop gaz w podłodze na europejsckich autostradach ) i zaczyna sie przegrzewac ogranicza moc, i trzeba go studzić , pomimo iż wskażnik temp. płynu chłodniczego jest ok. Próbowaliśmy z mechanikami z Forda to ominąc ( najwyżej sie motor przekręci ) ale nic z tego jest za cwany

NIGDY WIECEJ MONDEO

 

Niektóre osoby gdyby to przeczytay bez wpisanej marki samochodu pomyślayby, że mowa o Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma tylko "mały" problem z trakcją i nadsterownością. Przy dynamicznej zmianie pasa, macha tyłkiem jak koń ogonem. Przy wyższych prędkościach bardzo nerwowa i mało przewidywalna. Ma już na szczęście ESP w standardzie. Nawet sprzedawca przyznał mi racje i zaproponował znacznie szersze opony gratis

 

???!!!

 

Jak ktoś się uprze żeby mieć diesla w Accord, to dodam tyle ze ten silnik jest stworzony do tego by mu znacząco podnieść moc

 

???!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to akurat nie ma nic wspolnego

 

 

A o chiptuningu w i-CTDi, to gdzie było, jak nie tam?

 

I wniosek był jeden - nie warto.

 

Ale tam tylko moduly byly brane pod uwage. Wtedy jeszcze nie umiano chipowac tego silnika. Teraz juz narod opanowal technike psucia dobrego diesla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to akurat nie ma nic wspolnego

 

 

A o chiptuningu w i-CTDi, to gdzie było, jak nie tam?

 

I wniosek był jeden - nie warto.

 

Ale tam tylko moduly byly brane pod uwage. Wtedy jeszcze nie umiano chipowac tego silnika. Teraz juz narod opanowal technike psucia dobrego diesla :)

 

I ciekawę, czy podniesienie o np. 30 KM i przyspieszenia o 0,5 s :roll: jest warte tych wszystkich wysilków. IMHO nie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...