Niedźwiedź Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Than_Junior, się powtórzę nie wstydze się, tylko myślałem , że forum Subaru jest zarezerwowane dla Subaru, a OT dla innych...nie obrażę się na przeniesienie do ogólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 O temat dla mnie na samo słowo Mondeo mam mdłości ! Mialem 1,5 roku ów wynalazek i to nie byle jaki. Wersja 2.2 TDCI 155KM w wersji Titanium( zrobiony na 170KM, 450NM) miała wszystko, alcantare, wentylowane fotele, szyberdach, ksenon, navi, itd lista dodatkowych opcji to ok 30 000 zł, była poprstu full ( Cena 144 000 zł). Jaki ja debil byłem że dałem sie naciągnąć na to gówno !!! Silnik ok, w miarę dobrze chodził, ale na jego dzwiek mam ciarki Zawieszenie, miałem seryjnie utwardzone i obniżone, powiedzmy że ok, poza tym że głośna praca jest bardzo denerwująca Układ kierownczy dla mnie faja, zupełnie nie czułem sdamochodu Pomimo wszelkich możliwych regulacji kierownicy i fotela, miałem problem ze znalezieniem odpowiedniej pozycji Hamulce to totalna porażka, trzy razy zmieniałem tarcze ( na gwarancji) bo sie gieły nie miłosiernie. Dwa razy brakło hamulca bo klocki sie spaliły , Auto mocne, cięzkie, a hamulce takie jak w 1.8 !!! - dramat fabryczne opony Pirelli P6000 dobre do toczenia się w mieście, dla taksowkarza. Non stop jakieś małe usterki, a to szyberdach sie nie domykał, a to ksenon padł, to jakas listwka chromawa od okien, spadał, zamek w bagazniku sie odkrecałm, to automatyczne wycieraczki sie zepsuły, itd itd. A największą jego wadą było to że on ma taki bajer, że ma zamontowany czujnik temperatury głowicy !!!, i w momencie jak się w lecie zacznie jeździć bardzo szybko ( czyt. non stop gaz w podłodze na europejsckich autostradach ) i zaczyna sie przegrzewac ogranicza moc, i trzeba go studzić , pomimo iż wskażnik temp. płynu chłodniczego jest ok. Próbowaliśmy z mechanikami z Forda to ominąc ( najwyżej sie motor przekręci ) ale nic z tego jest za cwany NIGDY WIECEJ MONDEO Niektóre osoby gdyby to przeczytay bez wpisanej marki samochodu pomyślayby, że mowa o Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Ma tylko "mały" problem z trakcją i nadsterownością. Przy dynamicznej zmianie pasa, macha tyłkiem jak koń ogonem. Przy wyższych prędkościach bardzo nerwowa i mało przewidywalna. Ma już na szczęście ESP w standardzie. Nawet sprzedawca przyznał mi racje i zaproponował znacznie szersze opony gratis ???!!! Jak ktoś się uprze żeby mieć diesla w Accord, to dodam tyle ze ten silnik jest stworzony do tego by mu znacząco podnieść moc ???!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Co do podkrecania, to pamietam ten artykul w GT. Ale nie chcialem sie odzywać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Co do podkrecania, to pamietam ten artykul w GT. Ale nie chcialem sie odzywać... A to akurat nie ma nic wspolnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 A to akurat nie ma nic wspolnego A o chiptuningu w i-CTDi, to gdzie było, jak nie tam? I wniosek był jeden - nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 A to akurat nie ma nic wspolnego A o chiptuningu w i-CTDi, to gdzie było, jak nie tam? I wniosek był jeden - nie warto. Ale tam tylko moduly byly brane pod uwage. Wtedy jeszcze nie umiano chipowac tego silnika. Teraz juz narod opanowal technike psucia dobrego diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 A to akurat nie ma nic wspolnego A o chiptuningu w i-CTDi, to gdzie było, jak nie tam? I wniosek był jeden - nie warto. Ale tam tylko moduly byly brane pod uwage. Wtedy jeszcze nie umiano chipowac tego silnika. Teraz juz narod opanowal technike psucia dobrego diesla I ciekawę, czy podniesienie o np. 30 KM i przyspieszenia o 0,5 s :roll: jest warte tych wszystkich wysilków. IMHO nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ciekawę, czy podniesienie o np. 30 KM i przyspieszenia o 0,5 s jest warte tych wszystkich wysilków. IMHO nie . Moj czlowiek! Szacuken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się