Skocz do zawartości

dancio00

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo

Osiągnięcia dancio00

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. dancio00

    Szczęki do gieteka

    Ja mam u siebie seryjne tarczo-bębny dopiero co przetoczone, nowe szczęki trw, nowe sprężyny a ręczny i tak taki sobie, na suchym asfalcie nie ma szans na zblokowanie kół na prosto, podciągnąłem tak na regulacji że weszły bębny na styk, na początku troszke tarły ale po 3 km sie ułożyły i jest ok, może linki mam jeszcze kiepskie bo sam lewarek jakoś dziwnie się zachowuje jakby sięnaciągały, w passacie b5 miałem ręczny kose (sucho jazda na wprost i jeden wielki pisk) a tu nie moge dojść gdzie przyczyna.
  2. Jestem z Torzymia, 40 km od granicy z Niemcami (Świecka), auto jest przekładane ale nie ma to znaczenia bo było dobrze, jak auto zimne to jest ok, jak już się płyn rozgrzeje to się sprawa rypie zobaczyć musze czy faktycznie nie ma jakiegoś syfu na drążkach itd.., luzów nie mam w układzie bynajmniej tak mi się wydaje, ktoś coś pisał o kardanie czy chodzi płynnie czy skokowo, chodzi o kolumnę? bo raczej nie o wał napędowy
  3. Mam dziwny problem, podczas jazdy dość ciężko działa układ kierowniczy, na postoju wydaje się że wszystko jest ok, lecz podczas jazdy ciężko jest jakby przełamać pierwszy opór, tak jakby blokowało się na wprost, dość powolnie wraca do swojego położenia na wprost i nawet nie chce się prostować i staje delikatnie przed pozycją na wprost po skręcie, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? magiel? pompa? płynu mi nie ubywa ale pompa jest delikatnie wilgotna.
  4. dobrze gadasz, ale do tego fajnie by było jakby jeszcze pasowała do uchwytu
  5. Szukałe oryginału nowego i nigdzie nie znalazłem chyba jedynie serwis,kupiłem oryginalną używaną na allegro za 120 zł kompletną z pływakiem itd. na razie daje rade. Jak mi teraz padnie (oby nie) wezmę taką http://www.topendpower.pl/p/pl/gss-342i ... 01%3E.html pozdrawiam
  6. dancio00

    Sprawdzenie nr VIN

    Dzięki za odpowiedź na stronce http://www.vin-subaru.eu/ pokazuje go jako WRX STI ale to jakaś po prostu pomyłka z niewiadomej przyczyny.
  7. dancio00

    Sprawdzenie nr VIN

    To i ja bym prosił o sprawdzenie co to dokładnie za wersja JF1GC8KD3TG015166 pisałem w innym wątku bo jestem aktualnym właścicielem tego auta : viewtopic.php?f=15&t=142005&view=unread#unread i trudno mi zweryfikować to co poprzedni właściciel pisał. z góry dzięki za pomoc.
  8. To jest kondensator, lecz nie przeciw iskrzeniu a najprawdopodobniej przeciw zakłóceniowy żeby np. w radyjku nie świszczało, ja w starej pompie miałem w drugiej którą kupiłem nie mam i oryginalnie nie było i nic dziwnego sie nie dzieje aczkolwiek przez niego na pewno pompa ci nie świruje jak raz działa a raz nie to szykuj się na wymianę, nie kupuj tylko na allegro " pasującej" do subaru za 90 zł bo nie bedzie pasowało, ja tak zrobiłem i musiałem zmieniać bo nie wydalała i auto mi przerywało przy mocniejszym dociśnięciu. Pozdro
  9. No ja kupiłem czujnik stukowy na allegro nowy za 205 zł założyłem i auto wróciło do życia, co prawda miałem problem z dokręceniem bo ciut gwint się ukręcił ale akurat przy sile ok 20 Nm wiec jak znalazł się udało auto mniej pali, nie szarpie,na początek proponuje wykręcić czujnik i zmierzyć rezystancje serwis podaje ok. 560 kOhm mi też świrował po rozgrzaniu dopiero, jeszcze miałem problem z obrotami bo źle był ustawiony czujnik położenia przepustnicy TPS ma pokazywać chyba 4,7 v na zamkniętym ale ja ustawiłem troche niżej i jest dobrze, może voltomierz mnie lekko kłamał.
  10. poczytałem już i kminie temat, komp też pewnie wzbogaca mieszanke skoro wykrywa spadek ciśnienia,ale czy ma to jakiś wpływ na czujnik spalania stukowego? wydaje mi sie że może mieć,okaże się zapewne jutro jak przyjdzie druga pompa jak to nie pomoże sprawdze sygnał z czujnika stukowego, dlaczego jednak check wyświetla się po rozgrzaniu silnika? A jeszcze jedno pytanko,wasze imprezy też są tak podsterowne czy moja to jakiś ewenement? czyżby zbieżność była przestawiona? w sumie jedzie prosto nic nie ściąga. -- Pt lut 10, 2012 4:04 pm -- No i lipa... pompa zmieniona na orginał aku odłączone na 30 minut po rozgrzaniu znowu check engine błąd 22 czujnik stukowy:( Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale przed faktem padnięcia pompy i tych jaj z check engine zmieniałem jeszcze płyn chłodniczy. Czy czujnik stukowy wyłapuje jakieś szmery z powietrza w układzie chłodzenia? czy naprawde mam spalanie stukowe? zmienie jeszcze świece bo już kupiłem ale wątpie czy pomoże. Przy około 5tys obrotów odcina mi zapłon a w zakresie całych obrotów czuć podszarpywanie. -- Pt lut 10, 2012 6:22 pm -- Zacząłem troszke od du.y strony te moje badania, ściągnąłem serwisówke i wyczytałem że oporność czujnika stukowego powinna wynosić ok 560 omów a u mnie jest 26 k omów i rośnie przy pomiarze wiec dochodze do jasnego wniosku że to czujnik jest walnięty. Nasuwa mi się teraz kolejne pytanie, czemu za jednym razem padła pompa i czujnik ? w aucie było też sporo spalonych żarówek, czy aby regulator był walnięty? jutro trzeba bedzie sprawdzić ile ładuje.
  11. Pompa już zamówiona używka ale orginał, jak kaska wpadnie to sie walbro kupi ale teraz chcę się upewnić że to ta przyczyna, auto mam miesiąc już troszke wsadzone mamony i jeszcze wymaga żeby była igiełka ale wszystko sie zrobi, dziwne jest to że dopiero po rozgrzaniu wywala mi check'a i dziwne że paliwo ma wpływ na ten czujnik, dlaczego miały by sie tłoki potopić z braku paliwa bo tego nigdy nie rozumiałem, poza tym nie jeżdże autem za bardzo jak sie tak dzieje tylko z musu, choć fajna pogoda do wygłupów.
  12. Witam, mam pytanko odnośnie mojej imprezy turbo my96, padła mi pompa paliwa, założyłem nie oryginalną lecz też do subaru i wydawało się że wszystko jest ok bo auto jeździ lecz przy wyższych obrotach szarpie wiec chyba nie wydala na autko z turbinką, co więcej wywaliło mi dwa błędy w ecm 22 i 31, czyli czujnik stukowy i czujnik położenia przepustnicy, czy ma to jakiś związek z pompą? Czujnik położenia przepustnicy udało mi się opanować przez jego wyregulowanie, natomiast czujnik stukowy pomimo wyczyszczenia podstawy sprawdzenia kostki po rozgrzaniu silnika znowu zapala kontrolkę check engine. Autem na tej pompie zrobiłem może 50 km wiec mam nadzieje że bałaganu nie zdążyłem sobie zrobić.
  13. dancio00

    Gary's Fix by Bergen

    Koledzy forumowicze, jako że od niedawna jestem posiadaczem imprezki (2.0 turbo) nie wszystko jestem w stanie sam ogarnąć. Kupiłem autko i wszystko było ok, 1,5 tygodnia, zrobiłem hamulce bo poprzedni właściciel twierdził że są ok lecz była tragedia ale nie otym ten wątek, gdy auto stało na kołkach podczes zmiany tarcz i klocków stwierdziłem że zmienie płyn chłodniczy bo już w nic nie wierzyłem poprzednikowi, płyn zmieniłem wszystko git pojechałem sobie pod dom zgasiłem auto po 20 minutach ide sie przejechać a tu lipa odpalił i zgasł, szybka diagnoza padła pompa paliwa, zmieniłem na pompe do subaru lecz nie orginalną do gt. po tych zabiegach auto jeździ lecz wywaliło mi check engine błędy wymrugałem 22 i 31 czyli czujnik stukowy i czujnik położenia przepustnicy, mówie ok miernik wziąłem ustawiłem czujnik położenia przepustnicy 4,8V przy zamkniętym na full, odkręciłem czujnik stukowy wyczyściłem podstawe sprawdziłem kostke, przykręciłem kluczem dynamometrycznym z siłą 25 Nm ( gdzieś czytałem że tak ma być ). Skasowałem błędy lecz po przejażdzce i rozgrzaniu silnika zapala się check lecz pozostał tylko błąd 22 czyli czujnik stukowy? gdzie przyczyna? za słaba pompa bo auto szarpie i przerywa na wyższych obrotach?
  14. Witam, Od miesiąca posiadacz Subaru Imprezy 2.0 Turbo 96r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...