Jump to content

Tryton

Użytkownik
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Tryton

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    Sosnowiec

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi. Wiec zrobie tak rozgladne sie za cenami i kupie albo EXEDY, albo Sachsa w zaleznosci co mi sie uda taniej dostac.
  2. A możesz mi zdradzić ile zapłaciłeś za montaż? Nie wiesz czy mechanik wyjmował silnik czy skrzynie? Dzięki za odpowiedź
  3. Proszę o poradę. Jakie z tych sprzęgieł w pracy najbardziej przypomina orginał. Auto sluży do normalnej jazdy bez zacięcia sportowego. Czy ktoś ma jedno z nich zamontowane i może polecić odradzić itd. Sprzęgło będę montował u znajomego w warsztacie. Czy dobry mechanik z 30 letnim doświadczeniem jest w stanie zrobić coś nie tak? Jakieś specjalne procedury? znane tylko szkolonym mechanikom subaru? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
  4. Mam pytanie. Czy tlumik srodkowy, drugi katalizator, itd beda pasowac do mojej imprezy 2,0 gl z 1998. Z tego co sie orientuje do mojego modelu sa tylko orginalne czesci za chorendalne sumy. A do imrezy 1,8 czy 1,6 sa zamienniki. Bedzie pasowac czy nie? http://cgi.ebay.de/Mittelschalldaempfer ... dZViewItem Link do przykladowej aukcji. Bo mam przedmuchy akurat tak na laczeniach flanszami. Chyba ze mozna by flansze wywalic i dac laczenia rura w rure? Tylko nie wiem jak z tym drugim katem bo tam jest troche malo miejsca na to. I woogole drugi kat jest z rura srodkowa tak dziwnie polaczony, jakies sprezynki pod srubami sa itd. Jest to jakas forma laczenia elastycznego? Pozdrawiam i dziekuje z podpowiedzi
  5. Na tym niemieckim forum obaj goscie maja tlumik z GT Jeden zalozyl kolektor od Legacy I Drugi zalozyl jakis tunigowy kolektor roznoodleglosciowy. Obaj zadowoleni ten drugi pisze ze jest prawie za glosno jak na jego gust. Jutro zagadam do nich. Zobacze co napisza
  6. Jasne! Jak ma moc spasc i tak juz mala to zabawa nie ma sensu.
  7. Wlasnie o to chodzi piekne nie natarczywe brzmienie. I podobno bardzo latwe do zrobienia jak widac na zdjeciach na tym forum. Wszystko pasuje z wyjatkiem jednej flanszy, czyli malo roboty i niewielka ingerencja. Byloby to rozwiazanie dla wszystkich zrozpaczonych wolnossacych. Jak kto lubi glosniej to tylko puszke jakas wybebeszona do tylu i bedzie jak GT. Zalogowalem sie na forum niemieckim Sprobuje z tym niemcem zagadac co by mi powiedzial jak to jeszcze jezdzilo. Pytanie: Czy te kolektory z Legacy I sa dostepne na rynku? najlepiej w zamienniku i rozsadnej cenie, wie kto? Rozumiem ze nikt tu na forum jeszcze nie bawil sie w taka przerobke? Myslalem ze ktos ma juz doswiadczenia z tym.
  8. podaje linka jeszcze raz http://www.subaru-community.com/thread. ... fb8&page=7 auto nie ma byc glosne. Katalizatory zostaja, tlumik seryjny zostaje, ma sie zmienic brzmienie a nie glosnosch. Tlumik orginalny sportowy od subaru juz mialem i bylo za glosno. Ladnie brzmialo ale meczylo na dluzszych jazdach, teraz go sprzedaje. A ten Subaru 1800 nie byl glosny wcale ale mial przyjemne dla ucha brzmienie. http://lonestar781.freehost.ag/Impreza.jpg link do pliku dzwiekowego od tego niemca. po sciagnieciu trzeba rozszerzenie na .mp3 zmienic
  9. Nie ma pomiarow z hamowni. Gosciowi chodzilo tylko o brzmienie, a nie o moc. Nic sie nie chwalil jak auto jezdzi. A co do roznoodleglosciowych kolektorw Borla to slyszalem ze zmieniaja charakterystyke pracy silnika mniej mocy w dolnych obrotach a wiecej gory. A co do tego z Legacy I kolektora to w sumie chyba nie powinien popsuc jakos charakterystyki pracy, tak mi sie wydaje. Podobne silniki, podobna pojemnosc, Katalizator by zostal. A poslkuchajcie jak ladnie brzmi Tak w sumie chodzi mi to poglowie jak w Harrachovie posluchale zardzewialego Subaru 1800. Pieknie gadal- a bez turbo przeciez byl.
  10. Wlasnie o to chodzi. Kolektor z Legacy I jest roznoodleglosiowy, tak jak w turbo. Stare Legacy pieknie brzmialo. Wywalenie kata nie wchodzi w gre- auto musi byc czyste i ciche.
  11. Witam, na niemieckim forum przeczytalem jak zrobic zeby wolnossace Subaru ladnie bulgotalo jak by turbine mialo. Wystarczy podobno przelozyc z drobnymi przerobkami kolektory z Legacy I 2,2 litra, tam byly roznoodleglosciowe. Tutaj link do opisu przerobki z zdjeciami i plikami muzycznymi. http://www.subaru-community.com/thread. ... fb8&page=7 co na to forumowi specjalisci? czy kat z legaciego bedzie dobrze dzialal i czy spaliny beda czyste? czy moc auta nie spadnie? gdzie mozna dostac uzywany lub nowy taki kolektor i ile to kosztuje? Ewentualnie czy mozna gdzies w Polsce dostac kolektory Borla? Dzieki za info!
  12. Olleo - nie wiem jak w autach bo znam sie na rowerach. Jak ci sie zeszkla okladziny to bedziesz mial znikoma sile hamowania nawet na zimnych hamulcach no i moga troche popiskiwac. W rowerach sie wymontowywuje klocki z zacisku (banalnie prosta sprawa) i przeciera klocek na papierze sciernym. Potem montujesz wszystko i musisz dotrzec klocki, bo po tej operacji beda sie zachowywac jak nowe i po problemie.
  13. Stojac od przodu przed maska mam wilgotne z prawej strony od spodu pod deklem z przodu, dokladnie pod wlewem oleju. A z lewej strony od spodu z tylu. Hm.. tylko po cholere wymienialem te uszczelki latem, bo te nowe w tym momencie gorzej trzymaja od tych starych co wymienilem. A co do wyciekow oleju to sie chyba bede musial przyzwyczaic, na wiosne poszly mi semiringi od walu i lalo olejem prosto w katalizator przy szybkiej jezdzie. Uszczelki na polosiach tez sie pocily, ale okazalo sie ze mechanicy za duzo oleju nalali do skrzyni, ociagnalem do ospowiedniego poziomu i nie leje. Ach te nezawaryjne Subaru;)
  14. NO, z testowaniem hamulcow to trzeba uwazac, Jezdze DH na rowerze i jak kiedys przegrzalem hamulce to bylo nieciekawie, klamka (pedal) spuchla a hamowianie prawie zerowe, najgorsze ze sie okladziny moga zeszklic a wtedz to juz duzy problem, chociaz w sumie najgorzej jak sie nie zatrzymasz, wyapsc z zaketu po stycznej prosto w drzewa to nieciekawie jest. A co do mojego smierdzenia to zdiagnozowalem, mam wyciek oleju spod dekla zaworow, tylko ciekawe czemu ten olej leci w wydech tylko w gorach???
  15. od kiedy mam moja impreze czuje zapach spalenizny cos jakby olej po jezdzie w gorach. Objaw pojawia sie tylko wlasnie w gorach, na sliskim bardziej, ale takze i latem po jezdzie na reduktorze. Po normalnych drogach moge jezdzic na reduktorze ile chce i nic nie smierdzi. Tak samo po sliskim moge jezdzic dowoli i nic, objaw pojawia sie tylko po jezdzie pod gore. Pozatym auto zachowuje sie zupelnie normalnie, rowno ciagnie obiema osiami wyjezdza bez problemu po lodzie pod gore, wiec naped chyba ok. Pytanie co to by moglo byc??
×
×
  • Create New...