Skocz do zawartości

Tryton

Użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Skąd
    Sosnowiec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tryton

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi. Wiec zrobie tak rozgladne sie za cenami i kupie albo EXEDY, albo Sachsa w zaleznosci co mi sie uda taniej dostac.
  2. A możesz mi zdradzić ile zapłaciłeś za montaż? Nie wiesz czy mechanik wyjmował silnik czy skrzynie? Dzięki za odpowiedź
  3. Proszę o poradę. Jakie z tych sprzęgieł w pracy najbardziej przypomina orginał. Auto sluży do normalnej jazdy bez zacięcia sportowego. Czy ktoś ma jedno z nich zamontowane i może polecić odradzić itd. Sprzęgło będę montował u znajomego w warsztacie. Czy dobry mechanik z 30 letnim doświadczeniem jest w stanie zrobić coś nie tak? Jakieś specjalne procedury? znane tylko szkolonym mechanikom subaru? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
  4. Mam pytanie. Czy tlumik srodkowy, drugi katalizator, itd beda pasowac do mojej imprezy 2,0 gl z 1998. Z tego co sie orientuje do mojego modelu sa tylko orginalne czesci za chorendalne sumy. A do imrezy 1,8 czy 1,6 sa zamienniki. Bedzie pasowac czy nie? http://cgi.ebay.de/Mittelschalldaempfer ... dZViewItem Link do przykladowej aukcji. Bo mam przedmuchy akurat tak na laczeniach flanszami. Chyba ze mozna by flansze wywalic i dac laczenia rura w rure? Tylko nie wiem jak z tym drugim katem bo tam jest troche malo miejsca na to. I woogole drugi kat jest z rura srodkowa tak dziwnie polaczony, jakies sprezynki pod srubami sa itd. Jest to jakas forma laczenia elastycznego? Pozdrawiam i dziekuje z podpowiedzi
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Olleo - nie wiem jak w autach bo znam sie na rowerach. Jak ci sie zeszkla okladziny to bedziesz mial znikoma sile hamowania nawet na zimnych hamulcach no i moga troche popiskiwac. W rowerach sie wymontowywuje klocki z zacisku (banalnie prosta sprawa) i przeciera klocek na papierze sciernym. Potem montujesz wszystko i musisz dotrzec klocki, bo po tej operacji beda sie zachowywac jak nowe i po problemie.
  13. Stojac od przodu przed maska mam wilgotne z prawej strony od spodu pod deklem z przodu, dokladnie pod wlewem oleju. A z lewej strony od spodu z tylu. Hm.. tylko po cholere wymienialem te uszczelki latem, bo te nowe w tym momencie gorzej trzymaja od tych starych co wymienilem. A co do wyciekow oleju to sie chyba bede musial przyzwyczaic, na wiosne poszly mi semiringi od walu i lalo olejem prosto w katalizator przy szybkiej jezdzie. Uszczelki na polosiach tez sie pocily, ale okazalo sie ze mechanicy za duzo oleju nalali do skrzyni, ociagnalem do ospowiedniego poziomu i nie leje. Ach te nezawaryjne Subaru;)
  14. NO, z testowaniem hamulcow to trzeba uwazac, Jezdze DH na rowerze i jak kiedys przegrzalem hamulce to bylo nieciekawie, klamka (pedal) spuchla a hamowianie prawie zerowe, najgorsze ze sie okladziny moga zeszklic a wtedz to juz duzy problem, chociaz w sumie najgorzej jak sie nie zatrzymasz, wyapsc z zaketu po stycznej prosto w drzewa to nieciekawie jest. A co do mojego smierdzenia to zdiagnozowalem, mam wyciek oleju spod dekla zaworow, tylko ciekawe czemu ten olej leci w wydech tylko w gorach???
  15. od kiedy mam moja impreze czuje zapach spalenizny cos jakby olej po jezdzie w gorach. Objaw pojawia sie tylko wlasnie w gorach, na sliskim bardziej, ale takze i latem po jezdzie na reduktorze. Po normalnych drogach moge jezdzic na reduktorze ile chce i nic nie smierdzi. Tak samo po sliskim moge jezdzic dowoli i nic, objaw pojawia sie tylko po jezdzie pod gore. Pozatym auto zachowuje sie zupelnie normalnie, rowno ciagnie obiema osiami wyjezdza bez problemu po lodzie pod gore, wiec naped chyba ok. Pytanie co to by moglo byc??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...