Jump to content

SlawS

Nowy
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    Subaru Forester

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

SlawS's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputation

  1. Dzięki wbijam w tamten temat. Sławek
  2. Cześć, Auto z przebiegiem 105kkm , serwisowane regularnie w ASO. Od pewnego czasu zaczął trochę bardziej hałaśliwie się poruszać. Zorientowałem się, że przy wolniejszej jeździe około 20km/h lub toczenie się z górki z niewielkim gazem lub jego brakiem słychać wyraźny szum. W czasie ostatniego przeglądu poprosiłem aby serwis zwrócił na to uwagę. Według ich diagnozy uszkodzeniu uległo łożysko w skrzyni biegów, które jest wpasowane w część obudowy i aby je wymienić należy wymienić obudowę. Koszt ca 8KPLN. Szukam jakiegoś alternatywnego, rozsądnego kosztowo rozwiązania. Sławek
  3. Poszedł jakiś czas temu w dobre ręce .. https://www.google.com/maps/@50.2540307,19.0141658,3a,64.1y,277.95h,74.63t/data=!3m7!1e1!3m5!1sc0NHVMgebQUMohtvyBBOag!2e0!5s20120501T000000!7i13312!8i6656
  4. Dziękuję za odpowiedź. Takiej się w zasadzie spodziewałem. Ale odpowiedź na pytanie pierwsze jest, myślę w tym rozważaniu, istotniejsza. WIęc ponowię Czy nabywca samochodu używanego z gwarancją ma dalej gwarancję producenta/importera. Pytanie jest o tyle zasadne, że są ponoć, marki (Volvo) , które gwarancję ograniczają do pierwszego właściciela. Pozdrawiam, życząc miłego dnia. SlawS
  5. Dzień dobry, Rozważam zakup używanego samochodu Subaru teoretycznie na gwarancji. Czy prawa i obowiązki z zakresu gwarancji bez przeszkód przechodzą na kolejnego właściciela ? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia lub chociaż zminimalizowania ryzyka czy poprzedni właściciel nie naruszył warunków gwarancji ? Pewnie część odpowiedzi na zadane pytania znalazłbym w warunkach gwarancji ale nie znalazłem ich oficjalnej treści ani na forum ani w Internecie. Serdecznie pozdrawiam SlawS
  6. Cześć, świecąca i migająca kontrolka cruise może oznaczać problemy z EGR, poszukaj tematu błędu P2441 ten błąd występuje po jakimś czasie mrugania cruise ( u mnie wystąpił) po czyszczeniu zaworów EGR i całego tego ekologicznego badziewia problem minął. Faktycznie mam wrażenie, że mulenie wtedy narasta. Najczęściej te zawory blokują się w zimne wilgotne dni - tak jak teraz. Wiem, że to brzmi jak czary-mary ale gdzieś czytałem, że może to też oznaczać niedokręcony wlew paliwa-układ jest podciśnieniowy i coś tam gdzieś ucieka - ale nie potwierdzam tego - u mnie pomogło czyszczenie. SlawS
  7. nie wiem czy jasno ale do Legacy 2.0 my04 z silnikiem SOHC 137 KM nowego softu wgrać sie nie da . Tyle że auto to DOHC i ma 165 KM (121 kW) P.S. Teraz widzę, że częściowo sam wprowadziłem zamieszanie - MY06 nie 04 (jak to piszą - oczywista pomyłka pisarska)
  8. Forum jest z pytaniami do dyrekcji, więc ograniczyłem kwestie techniczne do minimum i narzekam, że zaproponowana akcja serwisowa nie działa. Co do czujnika to ASO do którego jeżdżę nie proponowało mi takiej wymiany. Dziękuję za sugestię spróbuję im to zlecić. SlawS
  9. widocznie jest już jest wgrany , trzeba szukać innych przyczyn.... Dziękuję za tę światłą sugestię. Proszę w takim razie jeszcze o wskazanie gdzie mam szukać tych przyczyn ? Szczególnie w sytuacji kiedy ASO, co zresztą nadmieniłem, rozkłada ręce.
  10. Do mojego Subaru Legacy, jak twierdzi ASO, nie można wgrać nowszego softu. Co za tym idzie dalej borykam się z problemem mulenia w zakresie 2-3 tys obrotów. Generalnie ASO rozkłada ręce.
  11. Subaru Legacy 2.0 My04 Cała ta "akcja serwisowa" jest taką ucieczką do przodu. Moje ASO "pochyla" się nad moim problemem, który jest bardziej niż klasyczny. Aktualizacja softu - ponoć pomogła, ale ja jestem w gronie tych szczęśliwców dla których nie była przeznaczona - wgrać się nie dało. Przegląd endoskopowy zaworów + wymiana to ściema bo gdyby problemy były z zaworami to nie pomagałby reset kompa i problem byłby w większym zakresie obrotów. Moje ASO ostatnio mi zaczęło gadać jakieś herezje o płynie do czyszczenia wtrysków dolewanym do paliwa za parę stów. Że jest testowany i jak się sprawdzi do go polecą. Usmiechnąłem się pokiwałem głową ... Ja w skrajnej desperacji zainwestowałem w przepustnicę używkę ale bez długofalowych rezultatów. Standard czyszczenie przepustnicy i resetowanie kompa pomaga na mniej niż 200 km potem zaczyna się problem od nowa. U mnie z pewnością problemem jest temperatura, im wyższa na zewnątrz tym mulenie i szarpanie większe. Wprost im cieplej tym gorzej, w zimę problem praktycznie nie występuje, albo jest maskowany. Mam 10 letnie,doinwestowane, zadbane auto wkurw mnie ogarnia i w końcu się z żalem rozstaniemy i nie wiem czy jeszcze wrócę do marki. Powiedzcie mi jeśli problemem jest to z rzyga z gardzieli i osadza się na przepustnicy czy rozwiązaniem była by puszka separatora par oleju OTC ? Czy ktoś coś takiego zastosował ? Aso nie bardzo wiedziało co to jest więc nawet nie drążyłem.. Kolego Szopen podaj mi na priv namiar na ten warsztat który rzekomo ma rozwiązanie proszę. SlawS
  12. Koniec września się zbliża, mamy wieści ze szczebli władzy ?
×
×
  • Create New...