Skocz do zawartości

Tomcio-b

Użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia Tomcio-b

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tomcio-b

    LPG w Subaru

    ja akurat z tym bym się nie zgodził, mało tego poza swoim zdaniem w prasie motoryzacyjnej ostatnio robiono badania związane ze sprzedażą aut i jednoznacznie wynikało z nich, że auta z instalacją gazową znikają jak "ciepłe bułki" (cytat dosłowny) w porównaniu z tymi samymi autami bez LPG... I jest to akurat bardzo zrozumiałe, przy rosnącej różnicy LPG/PB. Z własnych obserwacji dodam, że jeden z warsztatów, który mam na oku pod ewentualnym kątem skorzystania "z usług" ma w tej chwili conajmniej dwutygodniowe okresy oczekiwania na najbliższy termin instalacji LPG. Są rzecz jasna zakłady, gdzie można się umówić niemalże z dnia na dzień, ale uchodzą one zdecydowanie za mniej "profesjonalne i doświadczone".
  2. Dla mnie różnica jest kilkunastosekundowa, bo tyle dłużej mnie widać, w porównaniu z pokazem na polanie , ale to i tak zaszczyt, że w ogóle mnie widać. BO najwyraźniej oko kamery miało kilku faworytów (m.in. załogę widoczną na tle sztucznych ogni z podkładem We are the champions, co akurat niezbyt było zgodne z rzeczywistością - wynik: 3 miejsce od końca)...
  3. zasadnicza różnica to długość - ok. 44 minut - ale reszta to już na to samo "kopyto" :| , właściwie to, co było na telebimie zawiera się na płycie
  4. również potwierdzam, że dźwięk przy odtwarzaniu na PC jest bardzo cichy, natomiast na stacjonarnym DVD i TV w miarę ok. Nie mogę natomiast wyrazić słów szczególnie chwalebnych dla kamerzysty, pomimo (a może nawet tym bardziej), że był on, jak zdążyłem zauważyć z regionalnego oddziału TVP s.a. Jak po raz kolejny widać - dobry sprzęt nie wystarczył, dla dobrego nagrania. Brak stabilności kamery, kompletny brak choćby namiastki statywu, chaotyczne, przypadkowe ujęcia naprawdę świadczą, jakby ten Pan robił to ... za darmo co najwyżej . I jeszcze te zabawy komputerem, szczególnie na próbie szutrowiej, gdzie widać srebną impreze kombi najeżdżającą na słupek... - dosłownie "domowe przedszkole". Niestety, ale tylko określenie "wstyd" nasuwa mi się w odniesieniu zarówno do kamerzysty, jak i do SIP, które to zapewne wpływ na kształt tego filmu musiało mieć i miało.
  5. Czyli 9.oo koło PZM? a możesz to bliżej opisać kierując się od Poznania? no i czy jest konieczne zapisanie się wcześniejsze, czy też uczestnictwo gwarantowane?
  6. Tomcio-b

    Spalanie w WRX

    wydałem <100 PLN na nie (magnetyzer powietrza i paliwa)... więc zamortyzowało się po dobrym 1.ooo km
  7. Tomcio-b

    Spalanie w WRX

    dla oszczędnych polecam magnetyzery, nawet (a może właśnie) te najprostsze (nie przelotowe), pomimo wszelkich bajek i opowiadań (za i przeciw) osobiście stwierdziłem zmniejszenie zużycia o ok. 1 - 1,5 litra na 100 km
  8. hmm, może wpadnę , jakieś wymagania? kaski? itd?
  9. Ja oczywiście rozumiem, że może taka sytuacja się zdarzyć - to jasne. Moim jednak zdaniem powinno to być znane i udokumentowane dla danego auta, żeby każdy potencjalny nabywca wiedział, co bierze i każdy kolejny też nie domyślał się nie wiadomo czego. Osobiście, gdybym miał zapewnienie, że ta usterka wydarzyła się podczas procesu produkcyjnego i została fabrycznie usunięta - byłbym bardziej spokojny. Ale z drugiej strony zapewne taka informacja dołączana do auta byłaby powodem do negocjowania ceny przez nabywce itd... nawet w ramach auta nowego. Bo niby dlaczego mam płacić tyle samo... itd I w ten oto sposób koło się zamyka. Natomiast co do tego szpachlu czy innych standardów to mam właśnie małą wątpliwość. Na omawianym błotniku jest taki mały odprysk (być może wskutek uderzenia kamyczkiem, nie mówię, że lakier odpadł ) spod którego wyłania się taki kremowy kolor. Nie przypomina on zupełnie przeciętnego błotnika, ani też jakiegoś podkładu lakierniczego... przynajmniej w mojej skromnej ocenie :wink:
  10. Osobiście właśnie przerabiałem ten temat kupując od pierwszego właściciela wrx-a, który to zresztą był pierwszym WRXem sprowadzonym przez SIP do kraju. Auto było po 1 przegladzie i sprzedawca (wyglądającego na uczciwego) zapewniał, że nic mu się nie przydarzyło. Jednak z wrodzoną podejrzliwością sprawdzona została grubość powłoki i faktycznie jeden z błotników był "grubszy". Ówczesne dochodzenie, łącznie z rozmową z SIP i ASO nie dało żadnego wyniku. Auto najwyraźniej takie przyjechało do kraju... Ale muszę przyznać, że minimalną różnicę (w zależności od oświetlenia) widać do dziś.
  11. Przyłączam się do narzekań na "nad-czułość" abs-u. U mnie akurat był on powodem znalezienia się w poprzek drogi niestety... wprawdzie nic sie nie stalo, ale gdyby nie on... Układ drogi był akurat taki, że było przegięcie i robiło się z górki, a asfalt na tym odcinku z górki (jak to u nas) był mocno pofalowany - abs oczywiście odbił i celem uniknięcia spotkania z klientem, który postanowił wymusić z podporządkowanej pierwszeństwo - postawiłem auto boczkiem obok klienta Muszę poszukać tego bezpiecznika, albo w ogóle zrobić go dodatkowo na "klawisz"
  12. Tomcio-b

    Rajdzik w Poznaniu

    eee, taką tam, czerwoną , ale na bardziej "samochodowe" niż turystyczne rajdziki felicja się mniej nadaje...
  13. Tomcio-b

    Rajdzik w Poznaniu

    hehe, jak będzie osobna klasa dla subaraków to przyjedziemy felicją ... TEŻ
  14. Tomcio-b

    Rajdzik w Poznaniu

    No cóż, ja również mogę się przyłączyć, ale to póki co kilka osób... Myślę, że może być kłopot z takim limitem "marki". Ale gdyby tak było to można zawsze zrobić osobną klasę dla Subaraków . Czy myślicie o KJS-owym charakterze?
  15. coś najwyraźniej dyskusja zupełnie odbiegła od tematu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...