A to i ja się przywitam z rodziną Subaru - cześć. Cieszę się że jest tak aktywna społeczność, do której mogę dołączyć. To dość wyjątkowe !
W skrócie: moje pierwsze auto, długi risercz i analiza ze wszystkich możliwych stron. Z satysfakcją zdecydowałem, że będzie to Forester 2017 XT, wersja po lifcie. Spalanie biorę na klatę... : D
Zależało mi na możliwie wysokiej opcji wyposażenia. Przez kilka msc. nie mogłem znaleźć w swoim budżecie i konfiguracji auta w PL, stąd zacząłem rozważać import z USA. Dostałem polecenie, przekalkulowałem...Powinno się spiąć - znalazłem bardzo dobrze wyglądający egzemplarz w wersji Touring na aukcji ubezpieczalni, run and drive, uszkodzenie tył zderzak, lekko przesunięte drzwi - wręcz podejrzanie niewiele do zrobienia. Padłą decyzja, aukcja wygrana, auto płynie, powinno być w połowie czerwca.
mam dobre przeczucia, choć staram się nie budować oczekiwań. Obstawiam wysokie prawdopodobieństwo że zmieszcze się w 15-20 k z kosztami doprowadzenia auta do idealnego stanu (w tym dostosowanie do homologacji EU)
Zamieszczam kilka fotek, mogę na bieżąco pisać co i jak z projektem Forka (ew. przeniosę do innego tematu, rozpisać koszty itd), może komuś to posłuży.
Moje obecne rozważania:
1.Dlaczego maska z lewej strony tworzy lekką lukę z karoserią
2.Czy są uszkodzenia ukryte
3.Jakie części zamawiać na już ?
4.Wybór blacharza i mechanika (szukać w Krakowie/okolicy czy podjąć z polecenia na podkarpaciu)
5.Co będzie do zrobienia z tyłem i drzwiami (przesunięcie)