Skocz do zawartości

Robison

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robison

0

Reputacja

  1. Hej! Zastanawiał się ktoś kiedyś ile sztuk np sti (np. Hawk) u nas w kraju zostało sprzedanych w 2005-2007 ale pod względem koloru nadwozia? (Tak samo w przypadku innych generacji) Czy takie dane jakims cudem są może gdzieś dostępne? To by była niezła ciekawostka. Pozdrawiam!
  2. Dzięki za odpowiedzi! Zastanawiam się czy mogę się z tym przejechać np do wsrsztatu bez pałowania ofc czy kombinować lawete. Nastraszyli mnie w tym warsztacie, że lepiej tym nie jeździć. Kompletnie nie wiem co myśleć. Czy u Ciebie 133699 slychać to też wyraźnie w kabinie? Później może wrzucę dodatkowy filmik ze środka. (U mnie niestety w pelnym zakresie obrotow)
  3. Hej. Niestety nawet luzów nie sprawdzili. Nie mam też pojęcia czy głowice były robione. Jakie usterki głowic występują w tych silnikach? Niestety nie znalazłem nic co by pasowało do objawów. ;/
  4. Witam wszystkich! Jest to mój pierwszy post tutaj i niestety od razu związany z problemem. Jakiś czas temu zakupiłem sti 2006. W wielkim skrócie pracowało ono tak jak i do tej pory (na załączonym filmiku). Sprawdziłem auto w aso i dostałem informacje, że jest to głośna praca zaworów, które tylko trzeba wyregulować. Myślę, spoko ogarnę. Umówiłem się na wizytę do jednego z lepszych warsztatów jakie znam u siebie i po tym jak Panowie zmierzyli mi sprężanie po 3 dniach dostałem informację, że to nie są raczej tylko zawory, coś w głowicy, ale Panowie nie mają czasu tego rozbierać i tematu się nie podejmą (oczywiście wcześniej byliśmy umówieni na regulację z wyjęciem motoru). Mam też aso subaru w swoim mieście i zamierzam tam podjechać. Tutaj mam parę pytań do już bardziej obeznanych w temacie. Naoglądałem się już dziesiątki filmików na yt z klepiącymi 2.5. Kupa ludzi pisze, że też tak ma itd. Zakładam, że z tym tematem lepiej nie jeździć i wypadałoby to konkretnie zweryfikować. Sprężanie na wszystkich cylindrach wyszło 8barów (więc nie za bogato, ale przynajmniej równo), ale w związku z przebiegiem nie zdziwiłem się zbytnio. ok 250tys. Nie mam pojęcia też czy silnik przypadkiem nie jest zakuty, trzeba to weryfikować (brak info od poprzedniego właściciela, auto jest z USA). Obstawiałem problem z zaworem np jego zgięcie, ale wtedy myślę, że nie mielibyśmy takiego samego sprężania na wszystkich cylindrach. Klikanie słychać od strony kierowcy w całym zakresie obrotów (mniej słyszalne przy równych 2k i 3k rpm). Dodam, że auto chce jechać, jedynie na zimnym przez pierwsze kilka metrów potrafi szarpnąć przy bardziej zdecydowanym dodaniu gazu (oczywiście bez szaleństw). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? (oczywiście wiem, ze może być to wróżenie z fusów). Czy faktycznie mogą być niewyregulowane zawory? Na 99% zapadła decyzja o dostarczeniu auta to carfitu w Nowym Sączu i ewentualnym zakuciu/weryfikacji, ale postanowiłem założyć temat, aby poznać opinie bardziej doświadczonych w temacie. Film (na początku telefon znajduje się nad silnikiem, a od 14sec pod silnikiem): PS. Czy zna ktoś może jakieś firmy z Warszawy godne polecenia, które specjalizują się w ej? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...