Skocz do zawartości

marcino

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcino

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Wczoraj wsiadam, patrzę a na dole po całej długości pęknięcie. Konieczna wymiana, na razie rzuciłem tylko okiem i widze na popularnym portalu aukcyjnym szyby, nowe za 550 zł, sadzicie że jakośc takich szyb jest ok? Druga sprawa czy samemu da radę to wymienić? Żaden ze mnie mechanik, jedyne co robię, to wymieniam żarówki, koła czy bezpieczniki w forku
  2. Mam Subaru Forester II z 2017, benzyna 2.0, gdzie Wy widzicie ten poziom LOW/FULL ?? Wyczyściłem z zew. zbiornik z wodą, na ile mogłem, ale tego poziomu low/full nijak nie widzę Z której strony on jest?? Odkręciłem korek, zajrzałem, ale wody też nie widzę, ale zbiornik jakos tak sie zwęrza i zawija że dna nie widać. Jak na oko, podleje pod korek to nic sie nie stanie? Mam płyn do chłodnic PRESTONE w garażu, jego bym uzył.
  3. MrJ to bardzo ci dziekuję, odezwę się w grudniu doliczę na porządny 4pak+koszty wysyłki. Dzięki A jeszcze mam pytanko dotyczące świateł mijania, zmieniłem nową żarówkę, wydaje mi sie że zrobiłem to porządnie, żarówka ładnie osadzona w tym małym kapturku. ale światło bije ewidentnie jakos tak do góry. Jak podjadę do ściany to to które wymieniałem, ewidentnie bije za wysoko, kiedys miałem golfa i tam sie regulowało taka śrubką, w foresterze też coś takiego jest?
  4. Chodzi o ten klosz-nakrętkę, duża czarna osd swiateł mijania, w załączniku zdjęcie, myslicie że gdzies to mozna kupić?
  5. marcino

    Reduktor

    Przez cały ten wątek poruszane są różne/różniaste teorie na temat pracy reduktora. Ale jedna jest powtarzająca się, to znaczy że jest idealny do wolnej jazdy w korkach czy po zatłoczonym mieście. Ja świeży posiadacz Forestera, od razu przystąpiłem do testowania i przyznam że tego nie kapuje, w czym niby ten reduktor w takiej powolnej jeździe pomaga? Sprzęgło i tak musze dusić co jakiś czas. Myślałem że na reduktorze nie trzymamy sprzęgła a forester się fajnie powoli toczy i nie zgaśnie silnik, ale u mnie gaśnie. Może ktos rozwinąć ten wątek ? tak od strony technicznej
  6. Żeby zobrazować jaki mam samochód i o jaką żarówkę chodzi, załączam zdjęcie. Wczoraj wlazłem pod samochód i bez problemu dostałem sie do tej żarówki, odpiąłem kabelek ale nie mogę jej odkręcić, odkręcamy, tradycyjnie - odwrotnie do ruchu wskazówek zegara? Poświeciłem troche i tam sa jakieś 3 śrubki, nie wiem czy czasem ich najpierw nie trzeba odkręcić. Jutro zamieszczę zdjęcie jesli potrzeba i dziękuje za odzew i pomoc
  7. Forester 2007, generalnie sprawę bym olał, bo tym samochodem bez nich mozna jezdzić, ale ostatnio takie mgły że sprawdzałem i nie pali sie prawa strona i to zarówno tył i przód. Zaglądałem do instrukcji ale oczywiście wizyta w ASO. Wolę sam, czy to bardzo trudne?
  8. dziękuje, podwyższyć chcę naprawdę niewiele. edit/ a jeszcze mam pytanie, gdzie w subaru na amortyzatorze jest jakaś tabliczka znamionowa? Trzeba wjeżdzac na kanał żeby ja dojrzeć? Tak na sucho zaglądałem i nic nie moge wypatrzeć
  9. Forester, rok prod 2018, zauważyłem że cieknie mi z amortyzatorów, sprężyny tez stare, więc chce je wymienić, na zwykłe, nie samopoziomy. Już miałem kupować zwykłe amorki plus sprężyny KYB RA6028. ale wczoraj widziałem Forestera, identycznego jak mój, ale tył miał zdecydowanie wyższy niż przód, zagadałem z właścicielem, powiedział że nic specjalnie nie podwyższał, tylko w serwisie facet go pytał czy chce miec dupe wyższą, to zamówi specjalne sprężyny i podkładki. Nic więcej nie wiedział. Dlatego mam tu pytanie, sa jakieś inne modele sprężyn i podkładek do nich które podwyższą tył Forestera?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...