Jump to content

thefamousman

Nowy
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About thefamousman

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 2010

Recent Profile Visitors

89 profile views
  1. @buszyn kolega wyżej już podał namiary na Pana Jarka. Jakieś wieści? Podobna diagnoza?
  2. Widzę, że temat chyba zamarł...
  3. To lipa... to jest ta wtyczka do której podesłałeś mi linka. Jaką w takim razie potrzebuje?
  4. Nagrałem też film: Mam wrażenie, że ta wtyczka jest zła...
  5. Zrobiłem 3 zdjęcia. 1. Wejścia w radiu 2. Wtyczki w samochodzie 3. Wejście w przejściówce
  6. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi?
  7. Chyba rozumiem. Czyli ostatecznie nic z tej przełączki nie podpinam do radia? Bo mam dwa wyjścia albo wtyczkę z samochodu podpiąć do radia albo do przełączki. Jak podepnę do przełączki, to nie mam już co podpiąć do radia...
  8. ad 1) Tylko gdzie mam podłączyć tą czarną kostkę? Nie mam takiego wejścia w radiu.
  9. 1. Czyli w przejściówce kostki nr 4 nie muszę podłączać do kabla nr 4 który pierwotnie jest bezpośrednio podpięty do radia? Nie do końca to rozumiem.. Przecież te kable które wychodzą z samochodu muszę być podpięte zarówno do radia jak i wzmacniacza? 2. Niestety chincze pod nr 2 są zbyt krótkie żeby podłączyć pod nie wzmacniacz. Dobrze rozumiem, że muszę je przyciąć i przedłużyć? 3. Czy z pozostałymi wtyczkami wychodzącymi z samochodu też muszę coś zrobić?
  10. @ipsx82 super zrobiłeś ten rysunek, ale niestety nie rozumiem kilku rzeczy... Nie do końca wiem jak podłączyć przejściówkę z radia do wzmacniacza. Dla ułatwienia ponumerowałem wszystkie wejścia/wyjścia od 1 do 5. Nie wiem co gdzie podłączyć... Numerek 2 jest oczywisty. Podłączam pod zaznaczone miejsce na wzmacniaczu. Jednak jak podpinam numer 4 pod kabel od radia, to co mam zrobić z pozostałymi końcówkami? Proszę o pomoc, bo bez niej raczej nie dam sobie rady.
  11. Sprzęt doszedł, więc wrzucam kilka fotek
  12. Skrzynia została naprawiona! Okazało się, że trzeba wymienić trzy elektrozawory. Poza tym okazało się, że poprzedni właściciel (pierwszy) nigdy nie wymieniał oleju w skrzyni. Olej po wyciągnięciu był czarny jak smoła (na liczniku ponad 280k km). Po wymianie elektrozaworów, dwóch olejów w skrzyni i czyszczeniu przepustnicy Subarku chodzi jak nowe. Skrzynia chodzi lepiej niż przed awarią. Dodam, że za wszystko plus nabicie klimy zamknąłem się w 5k. Morał całej tej historii jest taki, że warto szukać wykwalifikowanych machaników, którzy znają się na konkretnej marce samocho
  13. @ipsx82 Jak wymieniłeś u siebie głośniki na JBL, to musiałeś przerabiać końcówki do głośników? Teraz głośniki są podłączone przez wtyczkę, ale przeczuwam, że będę musiał ją odciąć.
  14. Teraz w Subarku mam takie głośniki z fabryczną wtyczką. Czy tą wtyczkę będę musiał uciąć żeby podłączyć powyższe głośniki?
  15. Może coś takiego: Przód https://caraudiosklepy.pl/subaru-outback-4-b165-dystanse-mdf-p1057 Tył https://caraudiosklepy.pl/subaru-forester-3-b165-dystanse-mdf-p1255
×
×
  • Create New...