Jump to content

mattom

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About mattom

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Świnoujście
  • Auto
    Subaru XV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może komuś się przyda moje rozwiązanie z kołem zapasowym (pewne rozwiązania są zaczerpnięte z poprzednich wpisów na forum): Jako koło dojazdowe wybrałem ostatecznie rozmiar 135/90 R17 - średnicą jest niemal identyczny z oryginalnym kołem dojazdowym subaru Nośność (koła które kupiłem firmy Linglong) 104 (900 kg) czyli tak jak oryginalne koło do XV - tam jest 103. Koło minimalnie wystaje więc na boki zastosowałem matę filcową z naklejoną pianką samoprzylepną do wygłuszanie (pianka niepalna zakończona czarą folią). Pianka jest o małej gęstość więc łatwo się dostosowuje do potrzebnej grubości. Do środka koła wstawiłem wypełnienie z koła forestera (30 zł na allegro) które od spodu trzeba było nieco podciąć) - według mnie ten wkład jest potrzebny aby nie uginała się podłoga. Pokrywa bagażnika na tej piance trzyma się bardzo stabilnie, nic się nie przesuwa. Wszystkie akcesoria mieszczą się w tym wypełnieniu + w oryginalnym bocznym plastiku, kompresor poszedł do torby z gaśnicą i liną holowniczą. Pokrywa odstaje jakieś 1 cm może 1,5 cm. Po nałożeniu wkładki bagażnika nic nie widać że podłoga nieco odstaje. Można by było zrobić sobie nową podłogę nieco szerszą wtedy było by profesjonalnie (to dla perfekcjonistów) Zdjęcia:
  2. Jak byłem na serwisie przywoławczym związanym z cewka to zgłosiłem problem nie włączania się świateł po uruchomieniu wycieraczek (ASO Jelenia Góra), ale nie bardzo wiedzieli o co chodzi i stwierdzili że teraz nie dadzą rady się tym zająć
  3. No to jest oczywiste, nie znam się na wytrzymałości ogumienia, ale chodzi mi o to czy nawet na tym krótkim odcinku po prostu opona nie pęknie ? Z drugiej strony oryginalne koło dojazdowe do Fiata Sedici to 135/90 R16 przy masie własnej samochodu praktycznie takiej samej jak Subaru XV
  4. Zastanawia mnie tylko skoro producent przewidział koło dojazdowe 185/65R17, to czy koło 135/90R17 (średnica jest niemal identyczna jak 185/65R17) nadaje się pod względem wytrzymałości (5 cm węższe) ?
  5. Faktyczne, doszukałem się w instrukcji, koło dojazdowe to 185/65R17, czyli promień koła dojazdowego jest o 1,5 cm mniejszy niż normalnego ogumienia 225x60R17. Taka dojazdówka to raczej pod podłogę bagażnika nie wejdzie. Najbardziej zbliżona średnicą jest 135/90R17 tylko węższa i takie dojazdówki z rozstawem śrub do XV można kupić na allegro.
  6. Raczej nie wchodzi bo wystaje 1,5 cm, mi chodzi o to aby nic nie wystawało. Skoro opona 145 wystaje o 1,5 cm to wydaje mi się że 125 teoretycznie powinna mieć jeszcze zapasu 0,5 cm. Tyle teoria, myślałem że koś miał z tym do czynienia. Zdaję sobie sprawę że średnica opony 125/70R17 będzie mniejsza od 145/80R17. Jeżeli dobrze liczę to: orginał 225/60 R17 to średnica 70,18 cm 145/80R17 to 65,38 cm 125/70R17 to 60,68 cm - Czy to wystarczy będę wgłębiał się jak dowiem się czy mieści się we wnęce. W instrukcji nie ma wymiaru koła dojazdowego jest tylko info że jest ono mniejsze.
  7. Na allegro oferują koła - KOŁO DOJAZDOWE 125/70 R17. Piszą że do subaru XV . Wie koś czy zmieści się pod podłogą bagażnika ?
  8. Może dla rożnych roczników są inaczej opisane uaktualnienia ? W map dowloader mam Rel_UA.19.42.70EU i tak po aktualizacji w samochodzie
  9. mattom

    SUBARU XV

    no tak policzyłem EUR po 2,3 zł zamiast 4,3 zł. Dużo podnieśli te ceny
  10. Ustawienia - informacja o systemie Powinno być Europe_2019.03_7179....
  11. mattom

    SUBARU XV

    Exclusive w czerwcu kosztowało 23.800 + 400 za lakier poza czerwonym, teraz 26.900 + 400 za lakier, różnica 3.100 EUR ( 7100 zł). Jest jeszcze parę sztuk w starej cenie
  12. Zrobiłem aktualizację i mapy nowsze z tego co sprawdziłem jest S3 od Lubia w południowym kierunku. Według oznaczenia powinny być aktualne na marzec 2019r. Co ciekawe po aktualizacji system wyświetla mi oprogramowanie Rel_UA.19.42.70EU (czyli to nowe), natomiast mapy Europe_2017.03..... zamiast Europe_2019.03_7179.... Niby mapy nowe a oznaczenie stare. Co do poruszonego jakiś czas temu tematu TMC to nie wiem jak to dokładnie u nas działa ale jadąc ze Świnoujścia do Szczecina (lub odwrotnie) często pokazują mi się na nawigacji komunikaty o korku lub spowolnieniu ruchu. Wnioskuję że musi to pochodzić właśnie z tych komunikatów TMC, czyli w jaki stopniu w Polsce działa.
  13. Wgrałem na pendriva i wsadziłem do USB, stacja ładnie odczytała. I niespodzianka, pobrana aktualizacja jest już zainstalowana. Samochód nowy więc widocznie już fabrycznie była zainstalowana. Pokazał się tym razem również nr mapy to jest ten Europa_2017_03_7006_28/75686/18210. Czyli kompletna lipa, aktualizacja z czerwca 2019 a mapy z marca 2017 bo można się domyślać że _2017_03_ oznacza datę aktualności mapy. Pozostaje tylko android auto lub car auto
  14. Zgrałem tą aktualizację na kartę (nie miałem takiego dużego pendriva), ale czytnik USB chyba padł więc muszę odłożyć aktualizacje i kupić pendriva. Co ciekawe Map dowloander kazał przygotować 16 GB, a na karcie aktualizacja ma 18,7 GB ? Dam później znać jak poszła aktualizacja i czy coś się zmieniło na mapie.
  15. Nie ASO Szczecin, kupiłem na południu Polski, jeżeli chodzi o S3 to chodzi o ostanie odcinki za Zielona Górą, tak momentami pokazuje jazdę przez pola, nie ma nowych odcinków S3
×
×
  • Create New...