Jump to content

mattom

Nowy
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Dobry

About mattom

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Świnoujście
  • Auto
    Subaru XV MY19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A co z głośnością przy tych belkach ? Bo ja mam takie że huczy niesamowicie.
  2. Subaru pod choinkę udostępnił nowe mapy dla MY 19
  3. Będzie elektryczne Subaru - https://www.subaru.pl/news_20201215_696.html
  4. W sumie to dziwne bo na mapdowloader nie ma aktualizacji (ostatnia z maja), natomiast przy sprawdzeniu z poziomu samochodu to można zainstalować nowe mapy.
  5. Od kiedy mam Motorolę Moto g8 wszystkie problemy z łączeniem z samochodem i zasięgiem Internetu zniknęły. Polecam.
  6. Ale dla MY19 jeszcze nie ma, ostatnia jest z maja
  7. W moim samochodzie (1 rok 2 miesiące) na razie nic nie skrzypi. Natomiast z belkami dachowymi nie da się jeździć taki wydają huk. Identyczne belki miałem w poprzednim samochodzie i jeździłem z nimi cały czas.
  8. Wracając do tematu to zatankowałem i policzyłem średnie zużycie wyszło mi 9,35 l/100km. Jest to średnie z odcinka 536 km w tym 400 na S3. Zajrzałem do tego co podaje oficjalnie subaru, przy prędkości bardzo wysokiej średnie spalanie dla silnika 1.6 - 8,6 l/100km dla e-boksera 9,1 l/100km. Można wierzyć czy nie że jadę 150-160 km/h, ale jak te podane powyżej wartości mają się do tych 13-14 l co mnie tak bardzo zdziwiło.
  9. Byłem dzisiaj trochę pochodzić po górach więc jeszcze nie zajechał na stację, to bym wyliczył realne spalanie. Na zdjęciu jest to co pokazuje komputer po przejechaniu trasy którą opisałem powyżej. czyli 727 km w tym jest te 400 km na S3. Po jazdach Ś-cie Szczecin - S-cie miałem spalanie nieco ponad 6 l więc to zaniża spalanie na trasie Ś-cie - Jelenia Góra ale mam zapisane km gdy tankowałem przed trasą (nie wyzerowałem licznika więc średnia jest z całych 727 km). Tego z jaką prędkością jadę to już nie udowodnię ale na trasach zawsze jadę te 150-160 na tempomacie, oczywiście na ile p
  10. na S3 da się jechać w większej części 150-160 no chyba że koś wyprzedza przed Tobą z prędkością ślimaka nie mówię już o wyprzedzających ciężarówkach. Nie da się mieć stałej prędkości, ale przeważnie to jest właśnie te 150-160. Jadę z tempomatem przy spokojnym wyprzedzaniu joistikiem zwiększam prędkość i wracam z powrotem na prędkość . Jak zatankuję to jak pisałem dam znać ile wynosi rzeczywiste zużycie.
  11. Często jeżdżę na trasie Świnoujście - Jelenia Góra (480 km) z czego około 400 km to S3. Zostaje mi paliwa na około 100 km. Gdzie się da jadę właśnie 150-160. Teraz podało mi średnie spalanie 8,7 l (pewnie jest więcej) w tym jest jeszcze wcześniejszy odcinek S-cie-szczecin-Ście gdzie średnio było 6,7 l oczywiście tam prędkość była mniejsza bo się inaczej nie da. Jak podjadę zatankować to wyliczę dokładnie na podstawie przejechanych km i zużytego paliwa - dam znać ile wyszło. Ja pisze o subaru z silnikiem 1.6, a teraz widzę że Ty chyba 2,0
  12. Coś z tym spalaniem to przesadzasz (chyba że podajesz dane ze spalania chwilowego), co prawda 180 to nie jeżdżę, ale przy 150-160 to średnie spalanie na odcinku 400 km nie przekroczyło 10 l
  13. Funkcja jest opisana w instrukcji na stronie 3-72 - ustawienie czasu zwłoki wyłączenia oświetlenia pojazdu
  14. Jechałem dzisiaj do Szczecina i nawigacja pokazała drogę na czerwono (spowolniony ruch) i zmieniła trasę , ponieważ mamy są tam nieaktualne to prowadziła po nieprzejezdnych już drogach, ale przed Szczecinem poprowadziła przez Dąbie i w Dąbiu również boczna droga bo główna ulica była zakorkowana. Było to dosyć precyzyjne i zaoszczędziłem 20 minut. Ciekawi mnie skąd pobiera dane o korkach i jak te dane są przekazywane do nawigacji ? Włączyłem równocześnie telefon i google pokazywał ta samą drogę objazdu.
×
×
  • Create New...