Skocz do zawartości

Batons0

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy MY10 2.0i Active

Osiągnięcia Batons0

1

Reputacja

  1. Batons0

    LPG w Subaru

    Ok, przebadam. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Batons0

    LPG w Subaru

    Z tą centralką to nie jest tak że nie trzeba korzystać z tych bajerów jeżeli się nie chce? Nie za bardzo rozumiem o co chodzi z emulacją poziomu paliwa. Czy chodzi o to że ilość paliwa jest ustalana na podstawie komputera i tego ile paliwa przemielił a nie na podstawie czujnika w baku? Jeżeli tak to słabo bo i tak trzeba będzie sobie jakoś z tym poradzić żeby nie wyświetlały się głupoty na desce rozdzielczej. Co do montażu to wybrałem gazownika który już był polecany w tym wątku jak i na dedykowanym forum LPG. Z opisu na ich stronie wynika że demontują kolektor przed nawiercaniem. Na pewno zadbam o to żeby zgodnie z Twoją sugestią zamontowali jak najkrótsze węże.
  3. Cześć Wszystkim! Fajnie być w Subarowej rodzinie
  4. Batons0

    LPG w Subaru

    Cześć. Dostałem propozycję założenia instalacji gazowej składającej się z wymienionych komponentów (poniżej). Czy według Was nada się do Legacy V 2.0 150KM EJ204? elektronika: Stag 4 Qbox Plus przełącznik: Stag LED 401 wtryski: Alex Barracuda 115nl reduktor: Stag AC-R01 (150) wielozawór: Tomasetto Ø6 przewód zasilający: Faro Ø6 Miałem już kiedyś sterownik Stag w poprzednim aucie i wszystko było w porządku. Jedynie w tym zestawieniu, zastanawiam się czy warto brać elektronikę w wersji BASIC czy PLUS (różnica 200 zł). Z tego co widzę to PLUS integruję się lepiej z autem za pomocą OBD. Bardziej obawiam się o reduktor który jest maksymalnie do 150KM czyli tyle ile w aucie. Czy nie powinien być dobrany z zapasem? No i nic nie wiem o wtryskach. Wcześniej korzystał z "Matrixów".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...