Jump to content

grzmot

Nowy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About grzmot

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    Subaru Legacy GT IV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Padł akumulator, jest już nowy. Zniknął problem "pilota" i... kontrolek dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem
  2. grzmot

    Padnięty pilot

    Dzięki za pomoc, może się przyda kiedyś z tym pilotem Sprawa już rozwiązana - całkowicie padł akumulator. Już wymieniony, problem zniknął, temat można zamknąć.
  3. grzmot

    Padnięty pilot

    Cześć, znów piszę z powodu problemu jeszcze się nie zakończył temat check engine, a już jest nowa sprawa. Ostatnio dojechałem na parking pod pracę, chciałem zamknąć auto i okazało się, że pilot nie działa, zamknąłem kluczykiem. Minęło parę dni i wróciłem do tematu - pilot nie otwiera drzwi. Po otwarciu kluczykiem można wsiąść do auta, ale przekręcenie klucza w stacyjce nie wywołuje żadnego efektu, zupełnie jakbym go nie włożył = nie mogę odpalić auta => nie ma jazdy... Czytałem forum, chyba podobny temat był w dziale Outback, ale postanowiłem zapytać żeby może dostać uporządkowaną "solucję". Na początku mogę powiedzieć, że od razu kupiłem nową baterię do pilota, wstawiłem - brak efektu. Pilot jest już dość stary, ale świecąc na obudowę z tyłu z trudem odczytałem model i dane: Made in Mexico FCC: NHVWB1U711 IC: 3495A-WB1U711 P/N: 88036AG000 / SUBARU Oczywiście szukając po stronach PL brak efektu, trochę mnie niepokoi, że wszystko potencjalnie muszę z USA zamawiać, więc pomyślałem, że może zanim kupię nowy, to spróbuję tutaj coś podziałać. Będę wdzięczny za wyrozumiałość i podpowiedzi dla laika pilotowego
  4. Dzięki za odpowiedź, a mogę prosić o podpowiedź albo nakierowanie mnie gdzie znaleźć to o czym mówisz i jak to zresetować? A przy okazji, korek oryginalny kupiłem, dokręcam go do pojawienia się dźwięku trrrrr, a i tak jak jadę znowu tankować to mam wrażenie, że się sam trochę odkręca, bo podczas odkręcania ręką nie ma już dźwięku trrr... czy tak powinno być, czy popadam w skrupulanctwo?
  5. Dziękuję za liczne odpowiedzi . Widzę, że to jedno z niewielu forów, gdzie jest taka duża aktywność, super sprawa. A wracając do tematu, korek z hameryki przyszedł, przykręciłem... kontrolki nadal się świecą, w manualu przeczytałem, że należy go dokręcić do kliku, a potem jeszcze przez kilka jazd kontrolki mogą się świecić zanim znikną, no nic, wykonam kilka jazd i jak dalej nie będzie znikać to znów się odezwę
  6. Cześć wszystkim, piszę bo pojawił mi się dzisiaj problem po jeździe (45 km, mała trasa), wyskoczyły kontrolki: check engine (stale się świeci) + cruise control (miga) Auto nadal jechało tak samo po wyskoczeniu kontrolek jak i przed, żadnych objawów. Samochód to Legacy GT 2004 z USA. Z ciekawostek dodam, bo to może istotne: 3 tankowania temu zostawiłem na stacji korek wlewu paliwa (miał tylko urwaną trytytkę, więc go odkładałem na bok podczas tankowania i mi się zapomniało...), dzwoniłem do mechanika z pytaniem czy mogę jeździć bez, powiedział "mooożna jeździć". No to jeździłem (z 500-600 km?). (Korek zamówiłem zza oceanu parę tyg. temu, ma być na jutro :)) ) Spotkaliście się z czymś takim? Czy niepokoić się?
  7. A nie wiem nawet, ale kupiłem we Wrocławiu prowadzenie i moc (ma 340 koni po tuningu) w porównaniu do Mercedesa C W202 z 94' (122 konie), którym jeździłem do tej pory, są odrobinę lepsze
  8. Cześć wszystkim, od niedawna jestem posiadaczem Legacy GT
×
×
  • Create New...