Skocz do zawartości

Kedlaw

Nowy
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Fiat Croma

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kedlaw

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

13

Reputacja

  1. Chciałbym się dołączyć do pytania, bo u mnie też pole O1 i O2 jest puste. Tylko na podstawie czego ma być uzupełnione? W instrukcji, która przypłynęła do mnie z autem z USA jest napisane że mogę ciągnąć przyczepę z hamulcem 680 kg!! Trochę mnie to dobiło, bo wcześniej czytałem na forum, że cos około 2000 kg, a tutaj taki zonk. Gdzie można sprawdzić jeszcze ile to auto może ciągnąć i na bazie czego uzupełnić pole O1 i O2?
  2. Wyspa Korcula w Chorwacji. Do kilku plaż prowadzą całkiem malownicze szutrowe drogi. Dużo dróg krętych i góra - dół. Zdjęcie nie pochodzi z dojazdu do plaży ale z próby zdobycia pewnego wniesienia. Jednak wypada okleić wcześniej auto folią, bo krzaki trochę zawęziły przejazd. Generalnie piękne miejsca i fajnie się tam jeździło.
  3. Polecam tą stronę do porównania specyfikacji modeli Subaru Forester. Dotyczy wersji USA, ale mnie napisałeś czy chcesz krajowy czy z importu. www.cars101.com/
  4. Mam Forestera z 2018 roku ze stanów. Chyba jak wszystkie stamtąd nie mam świateł przeciwmgielnych z tyłu, mam tylko przednie. Gdzie robicie włącznik do świateł tylnych przeciwmgielnych? Myślałem że mogę się podłączyć pod przednie ale tak podobno nie wolno bo trzeba móc zapalać je oddzielnie.
  5. U mnie najbardziej w kość dostaje prawa noga. Za krótki jest tunel i noga zamiast oprzeć się większą powierzchnią to dotyka punktowo kolanem w twardy plastik. Mogę tylko przesuwając się przód tył i góra dół wybrać sobie miejsce które będzie mnie bolało...
  6. Część, Mam od niedawna Forestera SJ. Mam 189 cm wzrostu i powiem szczerze że nie mogę sobie miejsca znaleźć. Prawe kolano obolałe, lewe kolano obolałe, lewa noga jest na brzegu siedziska przez co ugniatają mnie te podwyższone brzegi. Chciałbym się bardziej odsunąć bo mam długie nogi ale kierownica za mało się wysuwa. Jechałem teraz w małą trasę, około 350 km i lewą noga mi zdrętwiała a prawe kolano miało dosyć obijania o twardy plastik. Chciałem pojechać autem w wakacje około 1700 w jedną stronę, zaczynam się obawiać. Macie jakieś patenty. Odnaleźliście swoje miejsce przy takim lub wyższym wzroście? Teraz mam fotel ustawiony jak najniżej i tak mi się wydawało optymalnie, ale próbowałem już różnych kombinacji. Pozdrawiam Waldek
  7. Dzięki za odpowiedzi. Generalnie pytałem dlatego, ponieważ to mój pierwszy automat i jak czytałem o automatach to było napisane że włączać tylko w trybie P bo tak jest lepiej dla skrzyni. Jednak z tego co czytam to chyba wyłączanie w trybie D nie powinno negatywnie na skrzynię wpłynąć jeśli tak robi system start/stop.
  8. Cześć, pytam przez ciekawość, bo nie mam tego systemu. Przy automacie należy wyłączać silnik w trybie P. Włączać w sumie też. Jak to wygląda przy systemie start/auto? Przecież on gasi auto niezależnie od położenia biegów.
  9. Dziękuję za wszystkie uwagi. Reasumując TTTM :) i trzeba nauczyć się z tym żyć, zredukować tendencje kupując najlepsze opony na mokre :) Patrzyłem na kursy Subaru i nawet ceny są w miarę przystępne, ten najtańszy w grupie to I stopień - 590 zł brutto/os.,II stopień - 640 zł brutto/os. Pozdrawiam Waldek
  10. Jeżdżę od niedawna Foresterem SJ 2.5l. Wcześniej jeździłem tylko atutami z przednim napędem. Wszystkie auta wykazywały nadsterowność, która zdecydowanie mniej mnie stresuje i jest wręcz dla mnie spodziewanym zachowaniem auta. Jeżdżę raczej spokojnie ale łuki zawsze lubiłem pokonywać dynamicznie. Myślałem, że przy aucie 4x4 pokonywanie zakrętów sprawi mi jeszcze większą frajdę, ale Forester gdy traci przyczepność ucieka przodem. Przekonałem się o tym na mojej drodze już z trzy razy ( na mokrej nawierzchni). Nie wiem czy łatwość z jaką to robi wynika z seryjnych opon Geolandar g91f ( z całkiem ładnym bieżnikiem jeszcze), czy popełniam jakiś błąd? Strasznie mnie to frustruje, że w zakręty muszę wchodzić wolniej niż moim poprzednim leciwym już Fiatem Croma ( oczywiście na zupełnie innych oponach). Czy możecie podzielić się swoimi uwagami na temat zachowania Forestera w zakrętach i łukach drogi? Dodam jeszcze że zrobiłem geometrię u polecanego mechanika, więc to raczej nie wina zlej regulacji. Pozdrawiam Waldek
  11. U mnie zrobiłem oddzielnie dla szyby pasażera i oddzielnie dla kierowcy, może dlatego że zacząłem od strony pasażera. Czas trzymania to trochę więcej niż sekunda, tak na oko to z trzy. Jeśli będzie cicho to usłyszysz nawet takie cichy dźwięk, takie tyk. Jeśli chodzi o zużycie prądu możesz sam to sprawdzić, jeśli masz multimetr cyfrowy ( albo kup, te proste są bardzo tanie). Zobacz ten filmik:
  12. Działa, dzięki. Nie trzeba odpalać silnika, wystarczy przekręcić kluczyk aż zapalą się kontrolki.
  13. Szukam regulacji wysokości świateł, czy ta śruba do tego służy?
  14. Dziękuję za analizę Chyba rzeczywiście to jest to, ponieważ na stronie z częściami antenka jest taka sama. Niestety tam widzę oddzielne piloty, których ja nie posiadam, więc obawiam się, że to jest dla mnie całkowicie bezużyteczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...