Skocz do zawartości

Karol Hus

Nowy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Karol Hus

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Barycz
  • Auto
    Subaru Legacy 2007 2.0 165KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Karol Hus

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    Nie ma problemu jak coś to napisze.
  2. Karol Hus

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    Dzięki wielki za informacje. Ja rozmawiałem już z mechanikiem u ma mu wszystko posprawdzać włącznie z ciśnieniem na cylindrach. A co do płynu chłodniczego to nie wymieniałem go. Jak już coś konkretnego będę wiedział to napisze.
  3. Karol Hus

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    Takie same objawy na LPG jak i na benzynie. Ja u siebie kontrolowałem stan oleju i powiem szczerze że nie wesoło 1l oleju na ok. 2000 km.
  4. Karol Hus

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    Dzięki za radę spróbuję napisać.
  5. Karol Hus

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    W książce pisze że regulacja zaworów była robiona przy 181 tys. a teraz według licznika auto ma przejechane 202 tys. Ja osobiście w tą książkę za bardzo nie wierzę bo dzisiaj wszystko potrafią zrobić. Jest świeżo po wymianie oleju, będę kontrolował stan oleju ponieważ czuć trochę spalony olej z rury wydechowej. A jakby co to ile tak mniejwięcej może mnie wynieść remont silnika ?
  6. Karol Hus

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    Regulacja zaworów była robiona około 20 tyś. km temu. Po zakupie wymieniłem jak wspomniałem sondę no i wymieniłem olej w silniku oraz filtry. Silnik nie ma żadnych wycieków, suchy i nie myty. I jeszcze jedna gość u którego byłem na komputerze powiedział że nie wie czemu mu pokazuje cały czas że mieszanka jest uboga. Przepływomierz był sprawdzony i wszystko z nim w porzadku. A może poprostu silnik kończy swój żywot ? Auto pochodzi w Włoch i chyba latało po autostradach ponieważ jest sporo odprysków na masce i parę na dachu, szyba też jest porysowana od piasku. No i ten gość od komputera powiedział mi że była ingerencja w stan licznika.
  7. Witam, Nie dawno zakupiłem sobie Subaru Legacy IV generacji z 2007 roku z silnikiem 2.0 165KM z fabryczną instalacją LPG. Ogólnie z auta jestem bardzo zadowolony, ale coś mu dolega, tzn brakuje mu mocy tak do jakichś 3 500 obr/min i szarpie, wygląda to tak jakby go coś dławiło. Oprócz tego na biegu jałowym na rozgrzanym silniku dymi mi na biało i nie raz przy mocniejszym wciśnięciu gazu zostawiam za sobą niebieski dym. No i ostatnia sprawa to ciężko mi pali, obroty falują oraz przy hamowaniu kiedy np. dojeżdzam do skrzyżowania potrafi zgasnąć silnik. Dodam jeszcze że byłem na diagnostyce komputarowej i niby wszystko jest w porzadku, wymieniłem także sonde lambda. Pomóżcie Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×