Skocz do zawartości

arecki74s

Użytkownik
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów wlkp.
  • Auto
    Subaru Forester III 2.0 150KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arecki74s

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Czy to możliwe, że w trakcie zamulania kiedy sterownik cofa zapłon dochodzi do wzrostu temperatury w komorze spalania a tym samym wyższej temperatury płynu w obiegu? Zauważyłem, że u mnie temperatura płynu chłodniczego w cyklu miejskim oscyluje od 95 do 102 stopni a kilka razy przyłapałem go na 106 °C (na ogół po zatrzymaniu wtedy oba wiatraki uruchomiły się za maksymalną prędkością i temperatura spadła). A może powinien pracować w takim zakresie?
  2. Proszę o informację gdzie skutecznie w dobrej cenie zrobić REMAP ECU EJ204 ( Polska Zachodnia)? no chyba, że wysyłka
  3. Maszyn co z Twoją maglownicą? Rozwiązałeś zagadkę?
  4. Uzupełnienie - Błąd P0032 H02S (B1S1) -dotyczy grzałki sondy -multimetr nie pokazuje oporności (natomiast na starej -1,4 Ohm). Sonda zachowuje się jak gdyby nie była podpięta - nie reguluje ( cały czas pokazuje w trakcie jazdy 2,144 V) Możliwe, że sonda padła całkowicie czy spalenie grzałki jest w tym przypadku równoznaczne z brakiem regulacji?. Napięcie do sondy dochodzi.
  5. Taka ciekawostka. Wymieniłem czujnik poziomu paliwa na identyczny, używany z Imprezy. Totalnie nic to nie zmieniło problem pozostał
  6. Panowie dziękuję za czynny udział w temacie. Napiszę teraz co wydarzyło się po kolejnych próbach. Mianowicie pod wpływem sugestii kolegi dotyczącej sondy postanowiłem przetestować układ w trybie awaryjnym ( czyli z wypiętą wtyczką I sondy). Zaznaczę, że sonda nie wyrzucała wcześniej żadnego błędu. No i ku mojemu zdziwieniu silnik pracuje zdecydowanie lepiej bez dławienia i wspomnianych szarpnięć (ale nie jest idealnie/brak korekt, stałe napięcie 2,14V). Postanowiłem w pierwszej kolejności zamontować nie nową sondę a używaną. I tu kolejne odkrycie -po wymianie wykasowaniu błędów silnik pracuje jak nigdy dotąd w moim posiadaniu ( miękka praca, czuły na gaz, płynnie bez wibracji na PB i LPG). Już byłem przekonany, że problem uleczyłem w banalny sposób. Niestety po czterech dniach popołudniowy rozruch w upalny dzień i dziura ( brak mocy szarpanie, twarda praca, bez błędów). Wieczorem wyczyściłem EGR nie licząc na przełom w sprawie. Ponownie wróciłem do I sondy. Wypinam wtyczkę kilka kilometrów, tryb awaryjny -jest lepiej. I teraz to czego nie rozumiem wpinam ponownie wtyczkę sondy kasuję błędy i przez 1 dzień auto jedzie idealnie, gładko. Na drugi dzień po rozruchu owa używana sonda wywala P0032 H02S (B1S1). Kasuję jazda. Po 15 kilometrach wraca i już wraca po każdym skasowaniu. I tu moje pytanie czy trafiłem na wadliwą używaną sondę czy padła bo miała np. za gorąco jeżeli katalizator ma defekt? Tylko dlaczego silnik lekko i bez problemów pracował przez kilka dni?
  7. W jaki sposób sprawdziłeś czystość katalizatora ( fizyczny demontaż , kamera inspekcyjna)?
  8. Proszę o wskazówki. Moje dotychczasowe poszukiwania poszarpywania, dławienia, braku mocy, ciężkiej pracy silnika itp. doprowadziły mnie do katalizatora. Aby się przekonać muszę go wypruć a raczej oba katalizatory. Mianowicie po nocnym rozruchu silnika przy podwyższonych obrotach raczej nie dmucha z wydechu ( znikome ilości ciepła wyczuwalne po przyłożeniu dłoni). Kiedy obroty spadną i zgaśnie niebieska lampka zaczyna trochę mocniej dmuchać. Po podniesieniu obrotów znowu ograniczenie i spadek ilości (ciśnienia) spalin na ostatnich wydechach - CZY TO NORMALNE ZJAWISKO? Nie mam pewności też czy sonda za katalizatorem B1S2 rejestruje prawidłowe wartości ponieważ na biegu jałowym stale oscyluje od 0,03- 0,85 V. Około 2-3 sekund utrzymuje się na niskich wartościach (0,03- 0,08V), później szybki przeskok na 0,4 -0,8 tak w koło. Po podniesieniu obrotów utrzymuje 0,8V ale również spada do 0,03. Emisja spalin na SKP na niskich obrotach książkowa. Czy te objawy mogą świadczyć o uszkodzeniu, ograniczeniu przepływu przez katalizator? Który katalizator najczęściej ulega uszkodzeniu 1 czy 2?
  9. WITAM po przerwie. mrk2607 czy potwierdziły się Twoje przypuszczenia w kwestii zapchanego katalizatora?
  10. mrk2607 jakie były objawy przed czyszczeniem? I czy poczyszczeniu coś sie poprawiło w pracy silnika?
  11. No to mam kolejne pytanie właśnie w kwestii przepustnicy. Silnik krokowy w mojej wersji jest zintegrowany z przepustnicą. Zdejmowałem kiedyś dekiel ale tam nic się nie dzieje jak z wspomnianym zaworem. Przepustnicę demontowałem i czyściłem dokładnie jakieś 8-10 tys km temu. Co zauwazyłem na zdemontowanej - nie zamyka się całkowicie, zostaje szczelina ok 1-2mm ( czy tak ma być?). I jeszcze jedno przepustnica na właczonym zapłonie wydaje jednostajny wysoki dźwięk do czasu uruchomienia silnika ( czy to prawidłowe?) A tak właściwie to szukam przyczyny lekkiego opóźnienia w stabilizacji obrotów po wcisnięciu sprzęgła przy hamowaniu ( na lpg na Pb jest ok albo jeszcze jest ok) Podejrzewałem wpomniany EGR ( może sie nie domyka), przepustnicę lub servo. Co do Serva zdarza się latem że po dłuższym postoju kiedy wsiadam do auta pedał hamulca jest mega twardy do momentu rozruchu. podpowiecie coś konstruktywnego?
  12. Czy rozwiązanie po modyfikacjach z jednym EGR jak u mnie nie wymaga okresowej obsługi, czyszczenia itp.? Czy wg posiadaczy SH to układ bezawaryjny?
  13. To chyba SG do 2007 roku. U mnie lewa/prawa nic nie widzę po obu stronach przepustnicy i pompy z przodu też brak.
  14. Witam Postanowiłem profilaktycznie , chcociaz może juz za późno sprawdzić stan zaworu EGR w silniku 2.0 n/a. Czasami mam wrażenie, że na zimnym silniku w czasie jazdy słyszę jakby ocieranie/zacieranie. Czytałem o niedomykamiu zaworów i problemach z zacieraniem pomp. Dlatego proszę o informację czy w tej wersji jest sławetna pompa powietrza wtórnego? Gdzie jej szukać? Ile jest zaworów powietrza wtórnego? Namierzyłem jeden między alternatorem a kolektorem ssącym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...