Skocz do zawartości

Goral1982

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Goral1982

  • Urodziny 05.10.1882

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śrem
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 IV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Goral1982

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ok startuje na benzynie ale jeśli po zgaszeniu auta gaz idzie do dolotu przez np. uszkodzoną membranę lub którąkolwiek z uszczelek to gdy próbujesz odpalić auto dostaje i benzynę i zalegające w układzie LPG i masz odpowiedz zalewania i problemu z odpaleniem gdyż nie może tego przetrawić
  2. Witam, miałem dokładnie ten sam problem z odpalaniem zalewało LPG na postoju i można było kręcić do usr........gdy odpalił to zapach zalanego paliwa, tak jak recki opisał regeneracja reduktora przyniosła w 100% likwidację problemu która naprawdę kosztuje parę złotych, zazwyczaj w zestawie naprawczym jest komplet wszystkich membran i uszczelek Pozdrawiam
  3. Witam, Więc tak wyczyściłem przepustnicę, wyczyściłem kontaktem styki od sond, nie wykręcałem sond z gniazd bo na razie nie mam możliwości technicznych na to, muszę jeszcze wykasować błędy w kompie i zobaczyć co będzie się działo ale już nie wiem czy to chwilowe ale jest poprawa min w z tym że silnik równo chodzi nie falują obroty i zamulanie jest ale dużo dużo mniejsze może to tylko chwilowe bo czasami mam wrażenie jak by to auto miało duszę i żyło swoim życiem czasami ma kopa jak rakieta a są takie dni że muli się jak by go coś bolało . Wyczytałem że maptec robi zabieg polegający na : ( czytaj teks poniżej wklejony ze strony mapteca). Żebym ja wcześniej wiedział że można wyłączyć EGR to bym nie kupował w zeszłym roku nowego zaworu od EGR wydałem na niego prawie tysiaka i teraz się zastanawiam że jak bym zrobił ten zabieg w maptecu to czy go nie wykręcić włożyć z powrotem stary bo i tak to działać nie musi wtedy a ten sprzedać w końcu jest jak nówka sztuka może chociaż połowę kasy się odzyska co o tym myślicie? Oferta dotyczy programowania sterowników silnika Subaru Forester ,Legacy ,Impreza z roczników 02-11MY z ECU Hitachi .Największe problemy napotykają właściciele roczników MY06-MY08 skarżąc się na tzw dziurę mocy,"zamulenie", chroniczny brak mocy pomiędzy 2-3000 obr/min, który znika tylko na parę set km lub mniej bezpośrednio po kasowaniu pamięci. Często również w tych rocznikach ulega awarii pompa dodatkowego powietrza. Oferta dotyczy: a) usunięcia błędów DTC -dodatkowej pompy powietrza -EGR( mniejsze zużycie paliwa) -związanych z sprawnością katalizatorów PO 420 -zlikwidowania dziury mocy , zamulenia pomiędzy 2000-3000 obr/min -dopasowaniem działania pod paliwo 95 oktan , seryjna mapa w pełni jest wykorzystywana na 98 oktan, na 95 pojawia sie spalanie stukowe, zwłaszcza kiedy przepływomierz i pompa paliwa ma za Sobą więcej niż 50 tys km.
  4. Dziękuję chłopaki za pomoc pojadę do Mapteka tylko musze najpierw kasę na zabieg ogarnąć
  5. Przesyłam foro z odczytu błędów
  6. Cruise cały czas miga na zielono i z lewej świecie się na pomarańczowo cały czas check oraz wyłączenie kontroli trakcji Witaj Wily no właśnie czy możesz mi polecić kogoś ogarniętego kto by mógł się tym zająć bo albo mam pecha i trafiam na takich co nie mają o tym pojęcia albo nie wiem
  7. Jestem ze Śremu woj. WLKP no właśnie obawiam się że zawory nie były regulowane dość dawno przynajmniej tak mi się wydaje ponieważ ostatnio jak była wymieniana uszczelka pod głowicą i był wyciągany silnik żaden mądry mechanik który to robił nie pomyślał o regulacji zaworów bo jak zadałem pytanie o zaworach pokiwał tylko głową i nie uzyskałem sensownej odpowiedzi czyli nikt nie zadał sobie trudu żeby to zrobić złożyli wszystko i podejrzewam bez regulacji, a wiem że do regulacji trzeba wyjąć silnik w tym modelu i szlag mnie trafi, czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób bez wyjmowania silnika czy zawory są dobrze ustawione?
  8. Witam serdecznie wszystkich subarowiczów, Mam od dawna problem z moim Subkiem Legacy 2,0 165KM 2006r LPG chodzi o zamulanie, opóźnioną reakcję pedału gazu, czasami gaśnięcie silnika falowanie obrotów oczywiście wiecznie świecącej lampki check jeżdżę od fachowca do fachowca i nikt nie potrafi albo boi się tym tematem konkternie zająć potrzebuję namiar na kogoś kto ogarnołby problem nie wiem może trzeba wgrać nowego softa bo też czytałem że ludzie takie rzeczy robili mam już dość problemów i wydanej w błoto kasy czy jest mi ktoś w stanie pomóc? Pozdrawiam Robert
  9. Witam serdecznie,

    Mam od dawna problem z moim Subkiem Legacy 2,0 165KM 2006r widziałem że miał Pan podobne problemy z Foresterem chodzi o zamulanie czasami gaśnięcie silnika falowanie obrotów oczywiście wiecznie świecącej lampki check jeżdżę od fachowca do fachowca i nikt nie potrafi albo boi się tym tematem konkternie zająć potrzebuję namiar na kogoś kto ogarnołby problem nie wiem może trzeba wgrać nowego softa bo też czytałem że ludzie takie rzeczy robili mam już dość problemów i wydanej w błoto kasy czy jest mi Pan w stanie pomóc?

    Pozdrawiam

    Robert

    mój adres email robertgorny17@wp.pl

×
×
  • Dodaj nową pozycję...