Witam,
Więc tak wyczyściłem przepustnicę, wyczyściłem kontaktem styki od sond, nie wykręcałem sond z gniazd bo na razie nie mam możliwości technicznych na to, muszę jeszcze wykasować błędy w kompie i zobaczyć co będzie się działo ale już nie wiem czy to chwilowe ale jest poprawa min w z tym że silnik równo chodzi nie falują obroty i zamulanie jest ale dużo dużo mniejsze może to tylko chwilowe bo czasami mam wrażenie jak by to auto miało duszę i żyło swoim życiem czasami ma kopa jak rakieta a są takie dni że muli się jak by go coś bolało . Wyczytałem że maptec robi zabieg polegający na : ( czytaj teks poniżej wklejony ze strony mapteca). Żebym ja wcześniej wiedział że można wyłączyć EGR to bym nie kupował w zeszłym roku nowego zaworu od EGR wydałem na niego prawie tysiaka i teraz się zastanawiam że jak bym zrobił ten zabieg w maptecu to czy go nie wykręcić włożyć z powrotem stary bo i tak to działać nie musi wtedy a ten sprzedać w końcu jest jak nówka sztuka może chociaż połowę kasy się odzyska co o tym myślicie?
Oferta dotyczy programowania sterowników silnika Subaru Forester ,Legacy ,Impreza z roczników 02-11MY z ECU Hitachi .Największe problemy napotykają właściciele roczników MY06-MY08 skarżąc się na tzw dziurę mocy,"zamulenie", chroniczny brak mocy pomiędzy 2-3000 obr/min, który znika tylko na parę set km lub mniej bezpośrednio po kasowaniu pamięci. Często również w tych rocznikach ulega awarii pompa dodatkowego powietrza.
Oferta dotyczy:
a) usunięcia błędów DTC
-dodatkowej pompy powietrza
-EGR( mniejsze zużycie paliwa)
-związanych z sprawnością katalizatorów PO 420
-zlikwidowania dziury mocy , zamulenia pomiędzy 2000-3000 obr/min
-dopasowaniem działania pod paliwo 95 oktan , seryjna mapa w pełni jest wykorzystywana na 98 oktan, na 95 pojawia sie spalanie stukowe, zwłaszcza kiedy przepływomierz i pompa paliwa ma za Sobą więcej niż 50 tys km.