czlowieku nie rub ze mnie debila miarka mierzylem na szpilkach i wychodzilo mi nawet 95 mm a na felgach jak mierzylem oba rozstawy i bylo dobrze 1oo i 114 czyli sposob mierzenia jest dobry, bylem zdziwiony ostro pojechalem po felgi 100 km do goscia co dziwne na felgach ktore mam jest wybite subaru czyli jak by orginalne od tego modelu
Panowie wszedzie w necie podaja rozstaw srob 5x100 ale u mnie takie nie pasuja jak to mozliwe na mierke jak mierze to mi wychodzi 5x98 a nawet moze 5x95 czy to mozliwe
ktos sie wypowie
no to wyglada wlasnie jak turbo dziura dodam jeszcze ze powiecmy powyzej gdzies 5000 obrotow czasami sie dzieje tak jak by cos trzymalo samochod nie ma mocy nie przyspiesza
panowie jest tak
wykonalem tak jak wyzej kolega radzil odpiolem kleme na min godzine , i okazalo sie ze pomoglo, ale tylko na jeden dzien, znowu jest tak ze auto sie muli do jakis 2500 obrotow pozniej jest wyczuwalny skok mocy, bylem dzis na komputeze i czek sie nie swieci bledow tez nie pokazalo
jakies pomysly
panowie potrzebna rada
beda jakies wielkie problemy jak wytne oba katalizatory... uwazam ze samochod jest przymulony i latem bije strasznie goraco z okolic kataw ale przed wycieciem chce sie skonsultowac
a wymaga to jakis specjalnych czesci np inne lapy silnika czy cos w tym stylu czy jak mam anglika forestera z takim silnikiem w calosci to ogarne to
ile jest wart swap kompletny 2.0T i czy to chodliwy temat
panowie robie rozeznanie, ile trzeba zaplacic za silnik z forestera 2002 rok 2.0T i czy da sie upchnac go do legacy III i czy jest sens takiego zabiegu
swiece wymienialem w czerwcu tego roku na przewody psikalem i dotykalem nawet i nie kopalo ale jak zdiolem przewody z cefki to tak jak by pod palone tam bylo gdzie sie styka