micpio1981
Nowy-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O micpio1981
- Urodziny 16.07.1981
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Andrychów
-
Auto
Subaru Legacy 2,0 DOHC, MY06, 2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia micpio1981
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
-2
Reputacja
-
witam, ja tak zrobię jak przyjdzie elektrozawór i wymienię w poniedziałek. A co jeśli odkręcę korek i obroty nie będą wariować? Odpowietrznik zbiornika paliwa?
-
witam, mam identycznie, z tym że mi w moim dwuletnim problemie zgasł może 5 razy. Ale to chyba tylko dlatego że wiem jak nim jeździć. A wymieniłem, wyczyściłem chyba wszystko jak Ty. Mam dwóch przyjaciół mechaników, którym Subaru nie jest obce i rozkładają ręce. Teraz pytanko do kolegi Marcina, jak podnieść obroty, jakim programem i na ile podniosłeś Ty i czy sam sobie z tym poradzę?
-
witam, dzięki za pomocną dłoń, jednak po podpięciu do prof. programu Subaru okazało się że, błąd P0011to błąd elektrozaworu zmiennych faz rozrządu. I tak też się stało. wyjąłem dziada i mechanicznie się zawiesił, można założyć ponownie jednak sytuacja będzie się powtarzać. Słowa mojego przyjaciela mechanika. Trzeba założyć nowy.
-
Kolejny problem z Legwanem. Dzisiaj zapalił się check z błędem P0011. Wiem ze to czujnik położenia wałka rozrządu, ale do tego wszystkiego silnik zaczął pracować Nierówno jakby na 3 cylindry. moze to być cewka oprócz czujnika?
-
Tak, robił to kuzyn który współpracuje z Subaru w Krakowie.
-
układu paliwowego nie sprawdzałem, przepustnice czyściłem, uszczelki nie wymieniłem bo była w stanie wręcz idealnym, w moim nie ma silniczka krokowego, gaz jest elektroniczny, kąty otwierania przepustnicy sprawdziłem i są prawidłowe, przepływomierz podobno OK, czyszczony przez mechanika, filtr wymieniany regularnie co rok, czujników powietrza nie czyściłem, dodam tylko że latem jak jest mega upał i autko stoi na słońcu w temperaturze około 30 stopni to nie chce odpalić przez kilka sekund, potem odpala i już więcej problem się nie pokazuje aż do następnego dłuższego postoju w słońcu. (dłuższego tzn 8 godzin ja siedzę w pracy).
-
Witam, piszę z nadzieją że ktoś mi pomoże. I tak, od jakichś 2 lat borykam się z problemem falujących obrotów na zimnym silniku i na dojeżdżaniu do skrzyżowań lub ronda. Problem zarówno na benzynie jak i na gazie. Przez te dwa lata wykonałem szereg zabiegów które teoretycznie miały pomóc a niestety tak się nie stało. I tak: regeneracja głowic, regulacja zaworów, czyszczenie i adaptacja przepustnicy, sprawdzenie wszystkich cewek, wymiana świec, ogólnie instalacja przeglądnięta kilka razy, instalacja LPG sprawdzona przez gościa który ją zakładał, twierdzi że wszystko OK, I tak na benzynie obroty spadają do 500 obr/min ale na LPG nawet do 300 obr/min. Już nie wiem do czego włożyć ręce. Ma ktoś jakiś pomysł?
-
Witam serdecznie , Koledzy, może ktoś mi trochę przybliży wytłumaczy mój problem, Tak więc, zrobiłem rozrząd wraz z głowicami przy przebiegu 190 tys. i na tę chwilę mam 197 tys. Wracając z pracy do domu zostałem zmuszony do dość gwałtownego hamowania i w momencie odpuszczenia nogi z pedału mój Legwan zaczął pracować jakby na 2 cylindry, nie równo i z pewnymi nieładnymi odgłosami :). Wyskoczył błąd P0021. Z tego co mechanicor od rozrządu przekazał, to od zmiennych faz rozrządu. Inny dodał że przy gwałtownym hamowaniu mógł również przeskoczyć pasek, np. o jeden ząbek i objawy będą identyczne. Oczywiście Legwaś już na placu u mojego machera, ale ten coś ściemnia, dlatego pytam? A i jeszcze wariator, czy może zacząć świrować, tłuc się tak od? w momencie hamowania, czy zacieranie lub zużycie to dłuższy proces? Dzięki za jakieś opinie.
-
Nr kat. włącznika świateł stop Legacy IV 2007r
micpio1981 odpowiedział(a) na micpio1981 temat w Legacy
dzięki już mam. -
Witam, zna ktoś nr katalogowy włącznika świateł stopu Legacy IV DOHC 2007 rok.
-
witam, przepraszam że długo nie odpisywałem, ale mam problemy z logowanie, do forum. Za każdym razem jak chcę się zalogować to muszę zmieniać hasło - masakra. Bron822 - dzięki za wytłumaczenie, jestem umówiony do gazownika więc, może ogarniemy temat. Dam znać czy się poprawiło, tak dla potomnych.
-
witam, tak, tam jest elektroniczna przepustnica na benzynie jakby się poprawiło, obroty spadają o 700, ale na gazie nadal kicha. Odwiedziłem gazownika i powiedział że jeśli wyczyściłem przepustnice to najprawdopodobniej gaz będzie trzeba ustawiać na nowo, ale mam pojeździć kilka dni może sam się dostroi bron822 co to znaczy cyt: "komputer korektę długoterminowa miał na maksimum na minus i benzyna też wariowała"
-
Sebastian32, sprawdziłem wątki o czyszczeniu, i jak napisałem wcześniej przepustnica została staranie wyczyszczona. Nie czyściłem Map Sensora i przepływomierza, przeczyszczę nie zaszkodzi. Narrator, gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia przepustnicy w moim legasiu, widziałem tam tylko dwa z czego jeden od góry to Boost Snsor ( Map Sensor) i drugi z boku po lewej, ale żaden nie jest regulowany. Więc jak zmienić kąt otwarcia?
-
Witam, mam problem z wolnymi obrotami w LEGACY 2,0 165KM ROK 2007, tzn. na dojeździe do świateł lub ronda przy wysprzęglaniu obroty spadają nawet do 200 a czasem jeszcze niżej. Nie jest to normą, czasami jest OK. Autko ma LPG, i największe wahania ma właśnie na tym paliwie, jednak na Pb również takie cuda się dzieją. Jeżdżę tak, już ponad rok. W sierpniu oddałem głowice do renowacji, więc luzy ustawione zgodnie z zaleceniem serwisanta z subaru, (zawory były podparte, mój macher stwierdził że jak już to rozbieramy warto zrobić z głowicami) no i ostatnio wyczyściłem przepustnice. I na mojej przepustnicy występuje luz jak poniższym filmie z civic'a zapożyczonym z youtuba. Dodatkowo przepustnica na wolnych obrotach otwarta jest na 9,8%, po wyłączeniu silnika rośnie na 14,9%. Ktoś posiada dane na temat kątów otwarcia? Będę wdzięczny za jakieś informacje.
-
Tak samo.