Skocz do zawartości

micpio1981

Nowy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O micpio1981

  • Urodziny 16.07.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Andrychów
  • Auto
    Subaru Legacy 2,0 DOHC, MY06, 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia micpio1981

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

-2

Reputacja

  1. witam, ja tak zrobię jak przyjdzie elektrozawór i wymienię w poniedziałek. A co jeśli odkręcę korek i obroty nie będą wariować? Odpowietrznik zbiornika paliwa?
  2. witam, mam identycznie, z tym że mi w moim dwuletnim problemie zgasł może 5 razy. Ale to chyba tylko dlatego że wiem jak nim jeździć. A wymieniłem, wyczyściłem chyba wszystko jak Ty. Mam dwóch przyjaciół mechaników, którym Subaru nie jest obce i rozkładają ręce. Teraz pytanko do kolegi Marcina, jak podnieść obroty, jakim programem i na ile podniosłeś Ty i czy sam sobie z tym poradzę?
  3. micpio1981

    Błąd P0011

    witam, dzięki za pomocną dłoń, jednak po podpięciu do prof. programu Subaru okazało się że, błąd P0011to błąd elektrozaworu zmiennych faz rozrządu. I tak też się stało. wyjąłem dziada i mechanicznie się zawiesił, można założyć ponownie jednak sytuacja będzie się powtarzać. Słowa mojego przyjaciela mechanika. Trzeba założyć nowy.
  4. micpio1981

    Błąd P0011

    Kolejny problem z Legwanem. Dzisiaj zapalił się check z błędem P0011. Wiem ze to czujnik położenia wałka rozrządu, ale do tego wszystkiego silnik zaczął pracować Nierówno jakby na 3 cylindry. moze to być cewka oprócz czujnika?
  5. Tak, robił to kuzyn który współpracuje z Subaru w Krakowie.
  6. układu paliwowego nie sprawdzałem, przepustnice czyściłem, uszczelki nie wymieniłem bo była w stanie wręcz idealnym, w moim nie ma silniczka krokowego, gaz jest elektroniczny, kąty otwierania przepustnicy sprawdziłem i są prawidłowe, przepływomierz podobno OK, czyszczony przez mechanika, filtr wymieniany regularnie co rok, czujników powietrza nie czyściłem, dodam tylko że latem jak jest mega upał i autko stoi na słońcu w temperaturze około 30 stopni to nie chce odpalić przez kilka sekund, potem odpala i już więcej problem się nie pokazuje aż do następnego dłuższego postoju w słońcu. (dłuższego tzn 8 godzin ja siedzę w pracy).
  7. Witam, piszę z nadzieją że ktoś mi pomoże. I tak, od jakichś 2 lat borykam się z problemem falujących obrotów na zimnym silniku i na dojeżdżaniu do skrzyżowań lub ronda. Problem zarówno na benzynie jak i na gazie. Przez te dwa lata wykonałem szereg zabiegów które teoretycznie miały pomóc a niestety tak się nie stało. I tak: regeneracja głowic, regulacja zaworów, czyszczenie i adaptacja przepustnicy, sprawdzenie wszystkich cewek, wymiana świec, ogólnie instalacja przeglądnięta kilka razy, instalacja LPG sprawdzona przez gościa który ją zakładał, twierdzi że wszystko OK, I tak na benzynie obroty spadają do 500 obr/min ale na LPG nawet do 300 obr/min. Już nie wiem do czego włożyć ręce. Ma ktoś jakiś pomysł?
  8. Witam serdecznie , Koledzy, może ktoś mi trochę przybliży wytłumaczy mój problem, Tak więc, zrobiłem rozrząd wraz z głowicami przy przebiegu 190 tys. i na tę chwilę mam 197 tys. Wracając z pracy do domu zostałem zmuszony do dość gwałtownego hamowania i w momencie odpuszczenia nogi z pedału mój Legwan zaczął pracować jakby na 2 cylindry, nie równo i z pewnymi nieładnymi odgłosami :). Wyskoczył błąd P0021. Z tego co mechanicor od rozrządu przekazał, to od zmiennych faz rozrządu. Inny dodał że przy gwałtownym hamowaniu mógł również przeskoczyć pasek, np. o jeden ząbek i objawy będą identyczne. Oczywiście Legwaś już na placu u mojego machera, ale ten coś ściemnia, dlatego pytam? A i jeszcze wariator, czy może zacząć świrować, tłuc się tak od? w momencie hamowania, czy zacieranie lub zużycie to dłuższy proces? Dzięki za jakieś opinie.
  9. Witam, zna ktoś nr katalogowy włącznika świateł stopu Legacy IV DOHC 2007 rok.
  10. witam, przepraszam że długo nie odpisywałem, ale mam problemy z logowanie, do forum. Za każdym razem jak chcę się zalogować to muszę zmieniać hasło - masakra. Bron822 - dzięki za wytłumaczenie, jestem umówiony do gazownika więc, może ogarniemy temat. Dam znać czy się poprawiło, tak dla potomnych.
  11. witam, tak, tam jest elektroniczna przepustnica na benzynie jakby się poprawiło, obroty spadają o 700, ale na gazie nadal kicha. Odwiedziłem gazownika i powiedział że jeśli wyczyściłem przepustnice to najprawdopodobniej gaz będzie trzeba ustawiać na nowo, ale mam pojeździć kilka dni może sam się dostroi bron822 co to znaczy cyt: "komputer korektę długoterminowa miał na maksimum na minus i benzyna też wariowała"
  12. Sebastian32, sprawdziłem wątki o czyszczeniu, i jak napisałem wcześniej przepustnica została staranie wyczyszczona. Nie czyściłem Map Sensora i przepływomierza, przeczyszczę nie zaszkodzi. Narrator, gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia przepustnicy w moim legasiu, widziałem tam tylko dwa z czego jeden od góry to Boost Snsor ( Map Sensor) i drugi z boku po lewej, ale żaden nie jest regulowany. Więc jak zmienić kąt otwarcia?
  13. Witam, mam problem z wolnymi obrotami w LEGACY 2,0 165KM ROK 2007, tzn. na dojeździe do świateł lub ronda przy wysprzęglaniu obroty spadają nawet do 200 a czasem jeszcze niżej. Nie jest to normą, czasami jest OK. Autko ma LPG, i największe wahania ma właśnie na tym paliwie, jednak na Pb również takie cuda się dzieją. Jeżdżę tak, już ponad rok. W sierpniu oddałem głowice do renowacji, więc luzy ustawione zgodnie z zaleceniem serwisanta z subaru, (zawory były podparte, mój macher stwierdził że jak już to rozbieramy warto zrobić z głowicami) no i ostatnio wyczyściłem przepustnice. I na mojej przepustnicy występuje luz jak poniższym filmie z civic'a zapożyczonym z youtuba. Dodatkowo przepustnica na wolnych obrotach otwarta jest na 9,8%, po wyłączeniu silnika rośnie na 14,9%. Ktoś posiada dane na temat kątów otwarcia? Będę wdzięczny za jakieś informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...