Skocz do zawartości

billybad

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    radom
  • Auto
    Daihatsu Feroza
  • Zainteresowania
    4x4, rally

Osiągnięcia billybad

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. billybad

    Benzyna w oleju

    wszystko to może powodować wspomnianą dolegliwość, ale za podnoszenie się poziomu paliwa w woleju w znaczącym stopniu odpowiada pompowanie zespołu TPC (tłok pierścień cylinder) czyli czeka cie w najlepszym przypadku wymiana pierścieni i uszczelek pod głowicami,
  2. Przykład ? z takim doświadczeniem nie powinieneś nawet pytać: offroad - mechanicznie dołączane z blokada dyfra universal - xdrive, s-awc, s-awd
  3. zdecydowanie w warunkach drogowych wole tak: niż tak jak tych troje: http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVeft ... re=related Zgada się to był test sprawności działania mechanizmu różnicowego nie wspominałem że bmw ma haldex nie powiedziałem że torsen nie jest skuteczny ale są lepsze systemy
  4. Wnioski są takie, że wynik eksperymentu zależy od intencji testującego. Trzeba się zapoznać z działaniem mechanizmu TorSen, to wszystko będzie klarowne. nie widzę w tym nic twórczego, dwie rolki, dwa auta, test trakcji przedniej osi. w przypadku testu trakcji tylnej, nie było by różnic. mechanizm nie ma tu znaczenia, równie dobrze armia chinoli może pchać furę ważne żeby było taniej niż 5,4 za litr i żeby efekt był lepszy lub zadowalający. A propo różnic w działaniu mechanizmów, haldex4 by w tym przypadku zawstydził torsena. i nikt chyba nie twierdzi ze torsen < haldex4
  5. Panowie, temat trochę odświeżę, oczywiście bez spiny proponuje zobaczyć poniższe video http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE '>http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE wnioski wyciągajcie sami
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. I dokładnie tak jest, czasami wydaje mi sie nawet ze nie pali na 2 gary. Zastanawiam sie czy przypadkiem nie jest to cewka, choć jak to iskry na każdej świecy były jak ta lala. Dochodze do wniosku ze może byc to czujnik położenia wału, ale nie mam kiedy sprawdzić, zastanawiam sie właśnie jakie mogły by być objawy jego niedomagania. Jak macie jakieś pomysły to piszczcie
  8. Witam Koledzy, Od pewngo czasu mam problem z silnikiem, prawde mowiąc od pół roku i nie wiem co jest tego przyczyną silnik nie pracuje równo szczególnie na benzynie i jest osłabiony. na filmiku widać cały problem z przerywaną praca i tętnieniem http://w71.wrzuta.pl/film/7P9PvlkVdfA/legacy_ej22 Prawde mowiąc wymieniłem świece, przewody sa oki, sprawdzałem sonde oraz przepływke i nie wiem co moze być tego przyczyną. Cy ktoś z was spotkał sie z takimi objawami? Bede wdzieczny za wszystkie rady. pozdro
  9. billybad

    Klimatyzacja

    ja w poprzedniej furze tj 525 tds wymieniłem reperaturke za 70 pln i tylko zapłaciłem za doładowanie jeżdziłem trzy lata i dopiero dobiłem odparowania.
  10. nie było zasilania na panelu sterującym nawiewem. po rozebraniu okazało sie ze nie ze taśma nie kontaktowała poprawnie i trzeba bylo ją wymienic. Teraz działa idealnie. przy okazji czyszczenie elementów swietlnych i naprawa popękanych kratek nawiewu. Bardzo duzym problemem jest dostanie sie do panalu. przy zdejmowaniu panelu wazne jest aby nie rozłaczac hydrauliki tylko trojnik ze sterownikiem odkrecic od obudowy panala. dzieki za link do stronki znalazlem tam wszystkie potrzebne informacje :grin:
  11. "affinta" serdeczne dzięki to jest to!!! prędzej się śmierci spodziewałem niż takiej pomocy. Teraz tak daje aż szybe wygina na zewnątrz,pozdrowienia z Radomia .P.S.wylutowałem mały podzespół i wlutowałem drugi, jest oki.. :smile: [ Dodano: Sro Sty 30, 2008 6:28 pm ] "sammar" serdecznie dziękuje za podpowiedż,ja wszystko miałem na desce i na zewnątrz oprócz sterowania hydraulicznego przysłonami w nawiewie.Radom pozdrawia!!! :smile: [ Dodano: Sro Sty 30, 2008 6:31 pm ] "affinta" serdeczne dzięki to jest to!!! prędzej się śmierci spodziewałem niż takiej pomocy. Teraz tak daje aż szybe wygina na zewnątrz,pozdrowienia z Radomia .P.S.wylutowałem mały podzespół i wlutowałem drugi, jest oki.. :smile:
  12. Zginęło zasilanie lub masa na panelu przełączników (sterowania nawiewu}.Proszę o jaką podpowiedż,ewentualnie może ma kto schemat instalacji do roku 94. Moje pierwsze japonki są oki wygodne no i dość szybkie w chodzeniu.Pozdrawiam :sad: japonki są lepsze o niebo od poprzedniego 525- tds.
  13. Witka! Jestem świeży jak szczypiorek na wiosne dziś zakupiłem swoje pierwsze Japonki i do tego z Subaru :wink: sie okaże czy trafnie Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...