Skocz do zawartości

Ranyboskie Jestemkioskiem

Nowy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bełchatów
  • Auto
    MY06 Impreza 2.0 N/A 118 kW sedan

Osiągnięcia Ranyboskie Jestemkioskiem

0

Reputacja

  1. Pacjent: 2006 Impreza GD 2.0 R Hawk 118 Kw 173 000 na liczniku. Problem: Wyjąca pompa Opis dotychczasowych działań: Moja pompa mocno wyła i kierownica zaczynała haczyć przy manewrach na parkingu. Wymieniłem na używkę (podobno po regeneracji - ale wiadomo jak to jest na rynku wtórnym) ale było jeszcze gorzej. Wyła, obciążała silnik, ogólna tragedia. Kupiłem drugą używkę z pewnego źródła (podobno) i po wymianie, odpowietrzeniu, jeździe próbnej wycie w miarę ustało (pozostało tylko lekkie miałczenie przy manewrach). Na drugi dzień rano przy zimnym silniku zaczęła ponownie wyć jak szalona. Pytania: Co może powodować, że na zimnym znowu wyje? Czy powinienem kilka dni pojeździć, aż samoczynnie się odpowietrzy, czy jednak jeden dzień przejazdówki wystarczył na prawidłowe odpowietrzenie? Czy wycie może być w takim razie spowodowane czymś innym w układzie, np. maglownicą, lub nieszczelnością lub zapchaniem czegokolwiek po drodze (w górnych partiach układ wzrokowo szczelny - brak zapoceń). PS. Maglownica sucha. Z zewnątrz nie widać śladów uszkodzeń.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...