Pacjent: 2006 Impreza GD 2.0 R Hawk 118 Kw 173 000 na liczniku. Problem: Wyjąca pompa
Opis dotychczasowych działań: Moja pompa mocno wyła i kierownica zaczynała haczyć przy manewrach na parkingu. Wymieniłem na używkę (podobno po regeneracji - ale wiadomo jak to jest na rynku wtórnym) ale było jeszcze gorzej.
Wyła, obciążała silnik, ogólna tragedia. Kupiłem drugą używkę z pewnego źródła (podobno) i po wymianie, odpowietrzeniu, jeździe próbnej wycie w miarę ustało (pozostało tylko lekkie miałczenie przy manewrach).
Na drugi dzień rano przy zimnym silniku zaczęła ponownie wyć jak szalona. Pytania: Co może powodować, że na zimnym znowu wyje? Czy powinienem kilka dni pojeździć, aż samoczynnie się odpowietrzy, czy jednak jeden dzień przejazdówki wystarczył na prawidłowe odpowietrzenie? Czy wycie może być w takim razie spowodowane czymś innym w układzie, np. maglownicą, lub nieszczelnością lub zapchaniem czegokolwiek po drodze (w górnych partiach układ wzrokowo szczelny - brak zapoceń).
PS. Maglownica sucha. Z zewnątrz nie widać śladów uszkodzeń.