Skocz do zawartości

JAREKMAX

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Daleszyce
  • Auto
    SUBARU TRIBECA B9 2006r.
  • Zainteresowania
    Mechanika, maisterkowanie.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JAREKMAX

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Witam. Mam problem którego nie potrafię rozwiązać. Czy znacie jakiś dobrych speców co to są w stanie ogarnąć. Nie działają mi przyciski od nawigacji i wyświetlaczem nad radiem. Czy któryś serwis SUBARU byłby to w stanie ogarnąć?
  2. JAREKMAX

    TRIBECA LIFT 5 cm.

    Dorwałem dystanse z poliuretanu. Założyłem i zrobiłem z TRIBEKI łajbę. Ok fajnie wygląda, znacząco zwiększył się prześwit i możliwości terenowe ale znacznie bardziej wychyla sie na boki na zakręcie. Mam wrażenie że wychyla się podobnie do FORESTERA z roczników 2008-2012. Założyłem 4 cm podkładki ale chyba obetnę je do 2 cm bo za dużo auto straciło na prowadzeniu.
  3. Temat rozwiązany. Znalazłem schemat i okazało się że ten włącznik nad kolumną kierowniczą oznaczony literką "P" nie jest włącznikiem a przełącznikiem 2 pozycyjnym. Dochodzi do niego zawsze + i on przełącza line bezpośredni ona światła pozycyjne lub na przekaźnik sterowany z manetki od kierunkowskazów. Po rozebraniu okazało się ze wskutek przegrzania tego przełącznika okludował się od płytki jeden kabelek którym chodził +. W załączniku przesyłam schemat dla potomnych. Jakby ktoś chciał to mam wszystkie schematy do TRIBECKI. EXTERIOR LIGHTS - Subaru B9 Tribeca 2006 - SYSTEM WIRING DIAGRAMS.pdf
  4. Tu opisałem jak co zrobić aby było wyjście na zewnętrzny wzmacniacz. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=3944194&highlight= Jak masz z tyłu radio beez zmieniarki to i najprawdopodobniej nie masz wyjścia na wznak. Można poznać radio po tylnym radiatorze. Tam gdzie zaznaczyłem na czerwono masz przykręconą końcówkę mocy od subwoofera. Radia też miały 2 rodzaje złącz z tyłu u góry. Były wersje z szersza kostką i z węższą. Radia powinny być kompatybilne. Ja zmieniłem z oryginalnego USA na EU i różnica była w tej tylnej kostce. Przepinowałem kostę i hula. Ogólnie ten subwoofer pod siedzenie zdaje sie być mały i nie będziesz miał spektakularnego efektu. W skrzyni basowej czym większy głośnik i pudło tym mocniej i niżej zejdzie. Ja u siebie wymieniłem wszystkie głośniki i radio. Z serii został tylko fabryczny subwoofer w bagażniku za prawą tylną lampą choć i dla niego mam już plany. Samo radio gra dość dobrze jeżeli chodzi o płytę lub radio ale fabryczny wzmacniacz jest słaby a głośniki to jakieś atrapy. Wymień same głośniki w drzwiach na 165 mm i basu będziesz miał 2x tyle. Wyciszenie boczków też dodatkowo da ci dużo więcej basu i bez suba da rade. U mnie na zewnętrznym wzmaku u-dimension i głośnikach HARMAN-KARDON 165 mm na tyle trzęsie całym autem ze prawie nie słychać różnicy jak odepnę suba.
  5. Witam. Mam problem ze światłami tylnymi w TRIBECA 2006 rok. Nie działają mi światła tylne, podświetlenia tablicy i pozycyjne z przodu. Nie ma reakcja po przekręceniu manetki do świateł. Zapala się tylko ikonka na liczniku i podświetlenie deski. Nic się nie dzieje także po włączniku pozycyjnych nad kolumną kierowniczą. Bezpieczniki i żarówki OK. Czy światłami steruje jakiś przekażnik? na wiązkę bym nie stawiał bo auto z dość małym przelotem. Do głowy mi przychodzi przekaźnik lub przełącznik nad kierownicą. Z góry dzięki za sugestię.
  6. Spróbuj ją wymyć. Jak to nic nie zmieni a masz możliwość to podmień na inną używkę.
  7. JAREKMAX

    TRIBECA LIFT 5 cm.

    Tyle znalazłem. Niestety to nieaktualne informacje i nie ma aktywnego wpisu w CEIDG. Brak telefonu, emaila itp.
  8. JAREKMAX

    Jaka różnica w radiu

    Witam. Mam pytanie odnośnie radia w SUBARU TRIBECA wyprodukowanego przez PANASONIC-ka. Mam dwa radia występujące w SUBARU TRIBECA i nie wiem czym się wewnątrz różnią. Czy da się je zamienić. Oryginalnie jest radio o numerze OEM 86201XA43A numer producenta CQ-EF8670X. Wersja standardowa na EU. Chcę zamontować wyższy model który występował w wersji HARMAN KARDON OEM 86201XA17A numer producenta CQ-EF8960X. Chciałbym wiedzieć jakie są miedzy nimi różnice techniczne w torze audio. Czy to radio które było zestawione pod HARMANA ma inne przetworniki AUDIO i inny tor AUDIO ( lepszy jakościowo ) czy nie było pomiędzy nimi większych różnic poza wyjściem na SUBWOOFER który był w wersji HARMAN miał zewnętrzny wzmacniacz pod SUB i sam SUB był znacznie większy i mocniejszy. Z góry dziękuje za wszelki info w tej sprawie.
  9. JAREKMAX

    TRIBECA LIFT 5 cm.

    Witam. Chodzi mi po głowie lift 5 cm https://allegro.pl/oferta/subaru-tribeca-dystans-podkladka-lift-kit-zaw-5cm-13152256617 i ciekawi mnie jak wpłynie to na zachowanie na zakrętach. Nie chciałbym tracić dużo na trakcji ale podoba mi się jak stoi FOREK. TRIBECA wygląda gdzieś jak większe kombi. Brak mi w niej większego prześwitu. Znacie kogoś kto zrobił coś takiego. Ja znalazłem na YT filmik gościa co tak zrobił ale nie mam do niego kontaktu. Co wy na to???
  10. Jeździsz na gazie czy benzynie? Sprawdź poduszki trzymające tylny dyfer. Jak są zdrowe to najprawdopodobniej możesz mieć problem z przepustnicą. Komp nie steruje prawidłowo momentem obrotowym i dochodzi do chwilowego zadławienia co objawia się szarpnięciem i łupnięciem z tyłu.
  11. Ogarnąłem spolszczenie TRIBEKI. Aby mieć stopnie celciusza na klimatyzacji i km na liczniku trzeba zmienić licznik na EU. W liczniku jest zapisana informacja o wskazaniach temperatury na klimatroniku. Trzeba tylko odczytać kody kluczy z IMMO z licznika USA i przerzucić je do licznika EU. Aby na wyświetlaczu nawigacji mieć wszystko w KM i L/100km. i stopniach C. trzeba wyświetlacz wymienić. Zostaje radio które równierz trzeba wymienić na EU. Taki zestaw ( radio, wyświetlacz i licznik) można kupić za nieco ponad 1150 zł. Licznik 450 zł, wyświetlacz 400 zł, radio 300 zł. Mam tylko problem z wyświetlaczem navi bo miał martwe pixele na wyświetlaczu i po zmianie samego wyświetlacza z dotykiem przestały działać przyciski pod wyświetlaczem. Jeszcze tego nie ogarnąłem ale problem na pewno lezy w samym wyświetlaczu bo zanim rozebrałem wyświetlacz wszytko działało i pokazywało spalanie i przejechany dystans w KM.
  12. Znalazłem zworę serisowa ale gdzie indziej niż w LEGACY czy IMPREZACH. Jak rozbierałem deskę robiłem zdjęcia i je teraz przejrzałem. Znalazłem pod schowkiem pasażera na ścianie grodziowej nad komputerem ECU. Przed zdjęciem deski spinki były rozpięte. A jak ja spinałem wszystko to z rozpędu spiąłem. Swoją drogą ciekawe rozwiązanie. Spinasz kostkę i ECU uruchamia wszystkie odbiorniki sterowane ECU ( pompa paliwa, przepustnica, wentylatory itd.) W kilka minut lokalizujesz usterkę urządzenia lub instalacji.
  13. A masz jakiegoś linka do tego postu bo go znajść nie mogę.
  14. I jak ogarnąłeś temat??? Ja mam ten sam zamiar. Mam wersje USA z 2006 roku i zaczynam od radia i wyświetlacza, następnie temperatura na pokrętłach i licznik. Mam już radio, wyświetlacz, panel klimy i zegary. Zegary u elekrtyka aby przegrał IMMO i przebieg, wyświetlacz przełożony i działa z radiem mam problem techniczny bo przysło z niesprawnym CD, a panel klimy bez różnicy czyli nadal pokazuje nie w celciuszach. Wie ktos gdzie jest zapisana temperatura w klimatroniku??? Ewentualnie który komputerek za to odpowiada?
  15. Witam. Rozbierałem całe wnętrze aby wyciszyć moją TRIBECĘ i spoiłem o jedną kostkę za dużo. Uruchomiłem tryb serwisowy. Wie któryś z was które to kostki są od tz. "ZWORY SERWISOWEJ" W tej chwili po przekręceniu zapłonu cały czas włączają się na chwile wentylatory, pompa paliwa sprzęgło sprężarki itd. Prośba o pomoc w zlokalizowaniu tej kostki bo pod kierownicą nic nie widzę. Może w okolicy schowka z prawej strony lub tunelu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...