-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Daleszyce
-
Auto
SUBARU TRIBECA B9 2006r.
-
Zainteresowania
Mechanika, maisterkowanie.
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia JAREKMAX
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
2
Reputacja
-
Witam. Mam problem którego nie potrafię rozwiązać. Czy znacie jakiś dobrych speców co to są w stanie ogarnąć. Nie działają mi przyciski od nawigacji i wyświetlaczem nad radiem. Czy któryś serwis SUBARU byłby to w stanie ogarnąć?
-
Dorwałem dystanse z poliuretanu. Założyłem i zrobiłem z TRIBEKI łajbę. Ok fajnie wygląda, znacząco zwiększył się prześwit i możliwości terenowe ale znacznie bardziej wychyla sie na boki na zakręcie. Mam wrażenie że wychyla się podobnie do FORESTERA z roczników 2008-2012. Założyłem 4 cm podkładki ale chyba obetnę je do 2 cm bo za dużo auto straciło na prowadzeniu.
-
Temat rozwiązany. Znalazłem schemat i okazało się że ten włącznik nad kolumną kierowniczą oznaczony literką "P" nie jest włącznikiem a przełącznikiem 2 pozycyjnym. Dochodzi do niego zawsze + i on przełącza line bezpośredni ona światła pozycyjne lub na przekaźnik sterowany z manetki od kierunkowskazów. Po rozebraniu okazało się ze wskutek przegrzania tego przełącznika okludował się od płytki jeden kabelek którym chodził +. W załączniku przesyłam schemat dla potomnych. Jakby ktoś chciał to mam wszystkie schematy do TRIBECKI. EXTERIOR LIGHTS - Subaru B9 Tribeca 2006 - SYSTEM WIRING DIAGRAMS.pdf
-
Tu opisałem jak co zrobić aby było wyjście na zewnętrzny wzmacniacz. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=3944194&highlight= Jak masz z tyłu radio beez zmieniarki to i najprawdopodobniej nie masz wyjścia na wznak. Można poznać radio po tylnym radiatorze. Tam gdzie zaznaczyłem na czerwono masz przykręconą końcówkę mocy od subwoofera. Radia też miały 2 rodzaje złącz z tyłu u góry. Były wersje z szersza kostką i z węższą. Radia powinny być kompatybilne. Ja zmieniłem z oryginalnego USA na EU i różnica była w tej tylnej kostce. Przepinowałem kostę i hula. Ogólnie ten subwoofer pod siedzenie zdaje sie być mały i nie będziesz miał spektakularnego efektu. W skrzyni basowej czym większy głośnik i pudło tym mocniej i niżej zejdzie. Ja u siebie wymieniłem wszystkie głośniki i radio. Z serii został tylko fabryczny subwoofer w bagażniku za prawą tylną lampą choć i dla niego mam już plany. Samo radio gra dość dobrze jeżeli chodzi o płytę lub radio ale fabryczny wzmacniacz jest słaby a głośniki to jakieś atrapy. Wymień same głośniki w drzwiach na 165 mm i basu będziesz miał 2x tyle. Wyciszenie boczków też dodatkowo da ci dużo więcej basu i bez suba da rade. U mnie na zewnętrznym wzmaku u-dimension i głośnikach HARMAN-KARDON 165 mm na tyle trzęsie całym autem ze prawie nie słychać różnicy jak odepnę suba.
-
Witam. Mam problem ze światłami tylnymi w TRIBECA 2006 rok. Nie działają mi światła tylne, podświetlenia tablicy i pozycyjne z przodu. Nie ma reakcja po przekręceniu manetki do świateł. Zapala się tylko ikonka na liczniku i podświetlenie deski. Nic się nie dzieje także po włączniku pozycyjnych nad kolumną kierowniczą. Bezpieczniki i żarówki OK. Czy światłami steruje jakiś przekażnik? na wiązkę bym nie stawiał bo auto z dość małym przelotem. Do głowy mi przychodzi przekaźnik lub przełącznik nad kierownicą. Z góry dzięki za sugestię.
-
Spróbuj ją wymyć. Jak to nic nie zmieni a masz możliwość to podmień na inną używkę.
-
Tyle znalazłem. Niestety to nieaktualne informacje i nie ma aktywnego wpisu w CEIDG. Brak telefonu, emaila itp.
-
Witam. Mam pytanie odnośnie radia w SUBARU TRIBECA wyprodukowanego przez PANASONIC-ka. Mam dwa radia występujące w SUBARU TRIBECA i nie wiem czym się wewnątrz różnią. Czy da się je zamienić. Oryginalnie jest radio o numerze OEM 86201XA43A numer producenta CQ-EF8670X. Wersja standardowa na EU. Chcę zamontować wyższy model który występował w wersji HARMAN KARDON OEM 86201XA17A numer producenta CQ-EF8960X. Chciałbym wiedzieć jakie są miedzy nimi różnice techniczne w torze audio. Czy to radio które było zestawione pod HARMANA ma inne przetworniki AUDIO i inny tor AUDIO ( lepszy jakościowo ) czy nie było pomiędzy nimi większych różnic poza wyjściem na SUBWOOFER który był w wersji HARMAN miał zewnętrzny wzmacniacz pod SUB i sam SUB był znacznie większy i mocniejszy. Z góry dziękuje za wszelki info w tej sprawie.
-
Witam. Chodzi mi po głowie lift 5 cm https://allegro.pl/oferta/subaru-tribeca-dystans-podkladka-lift-kit-zaw-5cm-13152256617 i ciekawi mnie jak wpłynie to na zachowanie na zakrętach. Nie chciałbym tracić dużo na trakcji ale podoba mi się jak stoi FOREK. TRIBECA wygląda gdzieś jak większe kombi. Brak mi w niej większego prześwitu. Znacie kogoś kto zrobił coś takiego. Ja znalazłem na YT filmik gościa co tak zrobił ale nie mam do niego kontaktu. Co wy na to???
-
Jeździsz na gazie czy benzynie? Sprawdź poduszki trzymające tylny dyfer. Jak są zdrowe to najprawdopodobniej możesz mieć problem z przepustnicą. Komp nie steruje prawidłowo momentem obrotowym i dochodzi do chwilowego zadławienia co objawia się szarpnięciem i łupnięciem z tyłu.
-
Ogarnąłem spolszczenie TRIBEKI. Aby mieć stopnie celciusza na klimatyzacji i km na liczniku trzeba zmienić licznik na EU. W liczniku jest zapisana informacja o wskazaniach temperatury na klimatroniku. Trzeba tylko odczytać kody kluczy z IMMO z licznika USA i przerzucić je do licznika EU. Aby na wyświetlaczu nawigacji mieć wszystko w KM i L/100km. i stopniach C. trzeba wyświetlacz wymienić. Zostaje radio które równierz trzeba wymienić na EU. Taki zestaw ( radio, wyświetlacz i licznik) można kupić za nieco ponad 1150 zł. Licznik 450 zł, wyświetlacz 400 zł, radio 300 zł. Mam tylko problem z wyświetlaczem navi bo miał martwe pixele na wyświetlaczu i po zmianie samego wyświetlacza z dotykiem przestały działać przyciski pod wyświetlaczem. Jeszcze tego nie ogarnąłem ale problem na pewno lezy w samym wyświetlaczu bo zanim rozebrałem wyświetlacz wszytko działało i pokazywało spalanie i przejechany dystans w KM.
-
Znalazłem zworę serisowa ale gdzie indziej niż w LEGACY czy IMPREZACH. Jak rozbierałem deskę robiłem zdjęcia i je teraz przejrzałem. Znalazłem pod schowkiem pasażera na ścianie grodziowej nad komputerem ECU. Przed zdjęciem deski spinki były rozpięte. A jak ja spinałem wszystko to z rozpędu spiąłem. Swoją drogą ciekawe rozwiązanie. Spinasz kostkę i ECU uruchamia wszystkie odbiorniki sterowane ECU ( pompa paliwa, przepustnica, wentylatory itd.) W kilka minut lokalizujesz usterkę urządzenia lub instalacji.
-
A masz jakiegoś linka do tego postu bo go znajść nie mogę.
-
I jak ogarnąłeś temat??? Ja mam ten sam zamiar. Mam wersje USA z 2006 roku i zaczynam od radia i wyświetlacza, następnie temperatura na pokrętłach i licznik. Mam już radio, wyświetlacz, panel klimy i zegary. Zegary u elekrtyka aby przegrał IMMO i przebieg, wyświetlacz przełożony i działa z radiem mam problem techniczny bo przysło z niesprawnym CD, a panel klimy bez różnicy czyli nadal pokazuje nie w celciuszach. Wie ktos gdzie jest zapisana temperatura w klimatroniku??? Ewentualnie który komputerek za to odpowiada?
-
Witam. Rozbierałem całe wnętrze aby wyciszyć moją TRIBECĘ i spoiłem o jedną kostkę za dużo. Uruchomiłem tryb serwisowy. Wie któryś z was które to kostki są od tz. "ZWORY SERWISOWEJ" W tej chwili po przekręceniu zapłonu cały czas włączają się na chwile wentylatory, pompa paliwa sprzęgło sprężarki itd. Prośba o pomoc w zlokalizowaniu tej kostki bo pod kierownicą nic nie widzę. Może w okolicy schowka z prawej strony lub tunelu.