Skocz do zawartości

Juzek

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.jpalio.com

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    http://www.youtube.com/user/JuzekYT

Osiągnięcia Juzek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. I sprawa się wyjaśniła. Małe dwie dziurki w chłodnicy przez które niezauważalnie płyn się sączył i w momencie ostrej jazdy wykapywał szybciej. Jak go ubywało to temperatura rosła i pozostały płyn się gotował no i sruuu wywalał korek w zbiorniku wyrównawczym a temperatura silnika gwałtownie rosła. Ot i cały problem. Mam taką nadzieję. Dopiero jutro będę testował po wymianie chłodnicy. Pozdrawiam wszystkich.
  2. i dokładnie się przyglądał fachowiec specjalizujący się w silnikach subaru. Blok był ok. Bardzo dokładnie milimetr po milimetrze było sprawdzane.
  3. Juzek

    Sprzęgło Forester

    normalne, ten typ tak ma i niestety trzeba dokładnie wyciskać do końca
  4. tak ale wymienione były panewki i wszystko pozostałe było bardzo dokładnie sprawdzane i było ok. Sam silnik jest nowy teraz ok. 30 tys. km.
  5. Uszczelka powinna być ok bo jest nowa (wymieniana we wrześniu), zakładana zgodnie ze sztuką mechaniki samochodowej przez odpowiednią osobę, która zjadła zęby na silnikach subarowskich. Poza tym już jeżdżę od ostatniego zagrzania 3 tygodnie i płynu nie ubywa a bynajmniej nie oszczędzam samochodu aczkolwiek nie jest to jazda na maxa (bo przy takiej się pojawia problem). Więc jeżeli byłby przedmuch na uszczelce to żarło by płyn systematycznie. Może faktyczie coś jest z przewodami. Nie wiem jak smochód będzie się zachowywał w dłuższej trasie przy jednostannej długiej jeździe bo poprostu boję się wracać na lawecie jak to mi się przytrafiło we Włoszech. Właśnie wtedy miałem podobną sytuację, tyle że z własnej winy przegrzałem silnik i wydmuchałem uszczelkę z pod głowicy. Więc dlatego boję się trasy i obecna sytuacja daje mi do myślenia, że skoro się powtarza, to musi być jakiś niewykryty problem który powodował wcześniejsze i obecne przegrzanie z różnicą, że teraz nie doprowadziłem do niebezpiecznego przegrzania powodującego uszkodzenia uszczelki i silnika.
  6. Pojawił mi się problem. Mój Forester 2.0 S Turbo jest podkręcony do 236 KM. Przy bardzo ostrej jeździe nagle gwałtownie zaczyna rosnąć temperatura i wywala płyn chłodniczy rurką upustową ze zbiornika wyrównawczego lub wogóle wywala z niego korek. Wpierw myślałem, że poleciała mi uszczelka pod głowicą ale po uzupełnieniu płynu i spokojniejszej (ale dynamicznej) jeździe nic się nie dzieje. Wywnioskowałem, że może układ chłodniczy jest gdzieś nieszczelny ale po próbie na podnośniku z wyłączonymi wiatrakami silnik po dłuższym czasie się zagrzał i zaczą wypluwać płyn chłodniczy właśnie wyżej wspomnianą rurką. Nasuwa mi się kolejne pytanie czy może coś jest z termostatem (choć wiatraki się załączają same)? Muszę tu jeszcze dodać, że ostatnio odprężyłem silnik dając grubszą uszczelkę Cometica pod głowicą. Może to ma jakieś znaczenie? No i jeszcze się przyznam, że jeżdżę na LPG (ale przeplatając od czasu do czasu na benzynie szczególnie jak mu daję w pipę). Może ktoś ma jakieś spostrzeżenia w tej kwestii? Chętnie posłucham uwag i porad. Pozdrawiam
  7. Juzek

    Zapach oleju

    W Foresterze mam ten sam problem. Po mocniejszej jeździe zalatuje frytkami. Ale skoro ten typ tak ma to się nie przejmuję.
  8. Witam wszystkich. No to jazda do zamknięcia szafy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...