Skocz do zawartości

Ilias Ga

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Policec
  • Auto
    Subaru Forester

Osiągnięcia Ilias Ga

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Auto wróciło dzisiaj z warsztatu gdzie został sprawdzony olej i filtry. Diagnoza jest taka że olej wygląda jak byłby dopiero wymieniony, filtry są ok więc opcja skrzyni biegów odpada. Co do regulacji zaworów, dostałem informację że ta usterka prawdopodobnie nie ma z tym nic wspólnego ponieważ przy zaworach wyskoczyły by następujące błędy: P0301, P0302, P0303, P0304 tj. Missfire cylinder 1, 2, 3, 4. W moim przypadku nie palą się kontrolki, które mogłyby wskazywać na błędy. Nie wiem czy komuś się przydadzą takie informacje ale zalecono mi wykonanie następujących czynności w celu sprawdzenia: 1. Wylanie szklanki wody na cewkę zapłonową przy włączonym silniku (wykonałem, silnik zachowywał się normalnie) 2. Następnie zaciągnięcie hamulca ręcznego, ustawienie lewara w pozycji Drive, naciśnięcie hamulca i dociskanie gazu aby sprawdzić czy samochód wkręca się na obroty albo gaśnie (czynności wykonałem, auto nie zgasło). 3. Następna czynnością było wyjęcie 2 gumowych rurek i sprawdzenie czy nie ma na nich oleju... okazały się być suche i w środku nie było nic nadpalonego ani żadnego białego nalotu więc tutaj też wszystko gra. Tutaj macie zdjęcie tych gum. Niestety zapomniałem ich nazwy ale fotki zrobiłem: https://picasaweb.google.com/105406685591146957964/Subbie#6038886347929857746 Zalecono mi profilaktyczną wymianę cewki zapłonowej wraz z przewodami oraz świec (nie były wymieniane). Jak to zostanie zrobione i auto trochę pojeździ to dam Wam znać czy usterka ustąpiła.
  2. Stan oleju w skrzyni biegów nie był sprawdzany od zakupu samochodu. Nie sprawdzałem stanu bo nie ma żadnych wycieków.
  3. Witam! Jestem posiadaczem Subaru Forestera II z 2006 roku i wystąpił w nim również problem z automatyczną skrzynią biegów. Auto wyposażone jest w silnik o pojemności 2.5 litra bez turbiny. Jestem zielony w tym temacie i mam nadzieję, że ktoś jest w stanie udzielić mi podpowiedzi co zrobić z tym fantem. Auto jest w Naszym posiadaniu od 2008 roku i zostało sprowadzone z USA. Forek przypłynął do Nas w idealnym stanie... wszystkie płyny w silniku, skrzyni itd. były wymienione przez członka mojej rodziny, który pracuje w ASO w USA. Problem polega na tym że od jakiegoś czasu auto zaczęło dziwnie się zachowywać... a objawia się to w następujący sposób: 1. Przy ruszaniu z miejsca (ustawienie lewara w pozycji Drive) po zwolnieniu hamulca i wciśnięciu gazu auto nabiera obrotów i następuję nagłe szarpnięcie i dopiero rusza... Ruszanie z miejsca nie następuje płynnie. 2. Dojeżdżając do skrzyżowania przy zatrzymywaniu się auto potrafi zgasnąć, To są objawy, które powtarzają się dosyć często ale nie występują za każdym razem... Nie zależnie od pory roku auto zachowuje się tak samo. W zimę przy niskich temperaturach objawy występowały podobnie jak w obecne upały niezależnie od tego czy samochód jest zimny czy rozgrzany. Mam pytanie czy tego typu problem może mieć związek z olejem w skrzyni biegów? Od momentu kiedy samochód do Nas przyjechał olej w skrzyni biegów nie był wymieniany. Samochodem przejechaliśmy około 50000 tysięcy kilometrów. Czy jest to w ogóle problem ze skrzynią biegów?
  4. Witam! Jestem nowy na forum i chciałbym pozdrowić Wszystkich forumowiczów! W domu gości od 5 lat Subaru Forester i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego samochodu. W zasadzie jest to członek rodziny.
  5. Ilias Ga

    Pozdrawiamy sie :)

    Witam! Jestem nowy i chciałbym pozdrowić wszystkich miłośników Subaru! :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...