Skocz do zawartości

irasiad

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.0 XT 2004

Osiągnięcia irasiad

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Bry, Czy wskazania turbo boost na aplikacji Torque można uznawać za wiarygodne? Ostatnio coś forek (2.0XT 2004r.) stracił chyba na dynamice. Czuję, że coś jest nie tak - no "nie idzie". Podłączyłem zakupiony kiedyś intefrejs ELM327 i właśnie Torque pokazuje mi słabiutkie wartości turbo boost. Kiedyś jak sprawdzałem to było równiutko 0,65 bara. Teraz dmucha max. 0,3 na II i III biegu. Na I biegu nie dochodzi nawet do 0,2. Czy to ja się przyzwyczaiłem do motoru i mam zwidy czy jednak Torque ma rację i turbo nie domaga.
  2. używam co jakiś czas obiegu wewnętrznego i u mnie skutecznie odcina zewnętrzne zapachy. Co prawda mam 04 ale to chyba bez różnicy.
  3. a od Imprezy nie podejdzie? Są czasami na allegro aukcje gdzie w tytule oba modele są wymienione.
  4. Witajcie, poszukuję obu katalizatorów i w związku z niszą na rynku używek mam takie pytanie czy i ewentualnie od jakich innych modeli subaru mogę śmiało montować? Czy jednak muszę sztywno trzymać się swojego modelu? Jakbym miał starszego albo młodszego tu już bym coś na allegro wyrwał ale do mojego nic nie ma od dłuższego czasu.
  5. czy 0,8L 10W40 po przejechaniu ok 1200 km po trasie (110-130km/h) to dużo? Forek 2.0XT 2004 215.000km
  6. irasiad

    KĄCIK KIBOLA

    jeden nie przeżył tej wyprawy ale to ponoć bez udziału osób trzecich.O samym meczu to szkoda pisać.
  7. Rozwiązanie Przy wymianie UPG nabito mi również tarczę sprzęgła i... przeszło
  8. ale tylko gdy nic nie wykazują. Jak wychodzi zielone to już nie ma wątpliwości - minimum 2k PLN
  9. ASO twierdzi, że sprawdzali. Blok też. aktualizacja: Pojechałem, posprawdzali, postukali i tak: najważniejsze - brak co2 w płynie. Okazało się, że poza wszystkimi poprzednimi usterkami ktoś, kiedyś odwrotnie podłączył wentylatory i zamiast w stronę silnika dmuchały na zewnątrz samochodu. Tak się teraz zastanawiam czy gdyby od razu zorientowano się z tymi wentylatorami to czy grzałby mi się z powodu uszczelki. Może te przedmuchy nie były na tyle duże żeby powodować takie wzrosty temp. Tak sobie tylko gdybam czy bym właśnie był bogatszy o 4.5 tyś. jego mać.
  10. to skąd spaliny w układnie?
  11. zdecydowałem w końcu oddać forka do ASO i właśnie odebrałem samochód. Wymiana uszczelki, planowanie bloku i takie tam. Ogólnie worek pieniędzy. Przejechałem 7km i... skoczyła temperatura - do tej drugiej kreski (tej powyżej połowy skali). Jestem z a ł a m a n y To już drugi warsztat, który wymienił uszczelkę w ciągu 3 tygodni i nic to nie dało. Ciężko mi też przypuszczać, że oba tak samo spartoliły jej wymianę. Prędzej błędne diagnozy. No ale objawy były ewidentne: grzanie i co2 w płynie. Jutro podjadę do nich i zobaczymy. Jak znowu będzie co2 w płynie to go chyba do Wisły zepchnę!
  12. irasiad

    Wydech do Forestera

    posłuchać byś dał a nie tylko pooglądać
  13. Dzięki wielkie za wskazówki. Dam znac jak sie wyjaśni.
  14. odświeżę bo może jednak coś się komuś przypomni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...