Skocz do zawartości

czarnytahoe

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czarnytahoe

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzisiejszy ranek to była chwila prawdy zapalił od....8 razu i miałem wrażenie jakby pociągnął z max. 2 cylindrów, natychmiast pojechałem do Nagazu (mimo iż poprzedniego dnia jeżdziłem głównie na benzynie) i tam nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości. Zostawiłem go w subaru na Tuwima jutro mają sprawdzić ciśnienia na zimnym motorze no i ew.wtryski czy nie są zabrudzone. Mam nieodparte wrażenie że kiedyś gdy samochody były prostszej konstrukcji życie z nimi też było prostsze. Jak coś sensownego się urodzi napiszę o tym. Piotr :sad:
  2. No i jest zima przejechałem dziś trasę łódź - łowicz na RE92A i potwierdza się stara offroadowa zasada: nie napęd a gumy są najważniejsze (choć ci którzy ją ukuli myśleli o bezdrożach), na asfalcie z lekkim lodem baaaardzo długa droga hamowania, wyjście z zakrętu na gazie tył trudny do opanowania, start z zatrzymania - od razu zerwana przyczepność, dziś jeździłem także Tahoe na Blizzakach i mimo że jest dokładnie 2 x cięższy zatrzymywał sie na zdecydowanie krótszej drodze a i trakcja była dużo bardziej przewidywalna. W tym przypadku, w mojej opinii potwierdza się zasada iż to co uniwersalne tak naprawdę w pełni nie nadaje się do niczego. Pozdrawiam Piotr
  3. No i odpalił rano całkiem nieźle, może dlatego że było dziś dość ciepło? Piotr
  4. Dopiero dziś przeczytałem Jako twoją uwagę, ale tak się składa że wczoraj skończył mi się gaz ok. 30 km przed domem i rano odpaliłem od pierwszego razu choć nie tak jak zapala 5.7V8, natomiast dziś przejechałem ok 250 km tylko na gazie, więc zobaczymy jak będzie jutro. Dodam tylko, że pomyślałem o gazie na samym początku i instalacja została przejrzana w serwisie pod tym kątem i podobno wszystko jest Ok (Stefanowski w Łodzi ma dobrą opinię) Piotr
  5. No cóż dziś rano ledwie odpalił, podobno kiedyś był taki objaw przy błędnym fabrycznym oprogramowaniu po wgraniu nowego softwaru było ok, może to jakiś defekt wtryskiwaczy? samochód jest zgazowany ale wtryskiem sekwencyjnym który podobno nie przestawia mapy wtrysku na benzynie. Piotr
  6. czarnytahoe

    PROXES RA-1

    Czołem, nie jeżdziłem na nich natomiast używam w Tahoe (ciężkie i mocne auto 4WD) Toyo Proxes S/T i są super na asfalcie; w Polsce opony Toyo nie są specjalnie znane w tej sytuacji polecam adres: http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... xes+RA%2D1 wydaje mi się że ich oceny są całkiem adekwatne, ja na lato kupiłem Toyo Proxes T1R (do OBK) Pozdrawiam Piotr
  7. no cóż jestem po diagnostyce i nie stwierdzono uszkodzenia czujnika cieczy chłodzącej żadnych błędów itp..., poradzono mi żebym zastosował dodatek do paliwa czyszczący wtryski benzynowe (podobno Wynny's jest dobry) co też uczyniłem i na razie po przejechaniu ok.400 km jest dobrze, czyli rano zapala! gdyby problem wrócił będę Szanownych Kolegów prosił o radę Piotr
  8. Ok poproszę o sprawdzenie tego czujnika, jeśli uda się tak ten problem rozwiązać poinformuję na forum Pozdrawiam Piotr
  9. Czy to możliwe przy takim przebiegu uszczelka? czy daje jakieś inne objawy np. w czasie jazdy? czujnika cieczy chłodzącej nie sprawdzali- zapisałem żeby im o tym powiedzieć Piotr
  10. Proszę o pomoc, po nocy mam duże trudności z uruchomieniem silnika (H6 MY 05) zachwuje się tak jakby nie palił z jednego cylindra, ASO obejrzało świece i stwierdzili że sa brunatno-czerwone a paliwo śmierdzi naftą (tankuję shell albo bp), za ich radą przejechałem 100km na nowym paliwie w zakresie 6 tys.obr./min., kilka dni było lepiej a teraz problem powrócił; inny serwis sugerował luzy zaworowe ale auto przejechało do tej pory 26tys.km?! a regulacja jest podobno po 200tys.km; na ciepłym silniku zapala bez problemu. Dziękuję za ew.sugestie Piotr
  11. czarnytahoe

    ile wam pali ?

    Witam wszystkich subarowiczów i nie tylko. OBK H6 MY 05 (oczywiście ameryka bo to połowa tej kasy co za europę) miasto 17-18 litrów (benzyna BP 98) przy sprawnej jeżdzie bez szaleństw i 15-16 trasa nie przekraczając 160 km/h i wyprzedzając na 90% mocy, na LPG + 2-3 litry Pozdrawiam Piotr
  12. czarnytahoe

    LPG w Subaru

    dziękuję za konsultację Pozdrawiam Piotr
  13. czarnytahoe

    LPG w Subaru

    Wielkie dzięki za wskazówki, co do instalacji to sekwencyjny wtrysk Landirenzo fazy lotnej z zest.lubrifikacyjnym całk. koszt po sporych rabatach (już trzeci samochód zgazowany w tej samej firmie Octavia 1.8T i Chevy tahoe V8 5.7) 5.600 zł do H6. Muszę powiedzieć że do tej pory byłem b.zadowolony z LPG, łącznie przejechałem skodą i tahoe na gazie ok.160 tys km bez absolutnie żadnych problemów (tam też były te same instalacje). Co do przewodów wys.napięcia to faktycznie ich nie ma (całe szczęście że nie jestem inżynierem to byłaby pełna kompromitacja), tylko co z tą regulacją i sprawdzaniem zaworów Pozdrawiam
  14. czarnytahoe

    LPG w Subaru

    Dzięki Jako a co z regulacją zaworów, podobno w tym silniku jest mocno skomplikowana (po dwie szklanki na zawór, łańcuch rozrządu), a w jednym z uznanych serwisów powiedziano mi im mniej ingerencji ze strony mechaników tym lepiej, w drugim mówią "panie sprawdzenie zaworów zejdzie ze dwa dni a regulacja tydzień albo lepiej", i tak dalej...no i bądź tu mądry! tak przy okazji lubrifikację ustawili mi w zakładzie montującym LPg na 8-9 kropli na minutę Pozdrawiam
  15. czarnytahoe

    LPG w Subaru

    czy ktoś z doświadczonych w użytkowaniu Subaru na LPG (najlepiej H6 MY05) wie o ile trzeba przyśpieszać niektóre czynności serwisowe np.wymiana świec i regulacja zaworów (na benzynie co 100tys km) przewody wysokiego napięcia etc... czy w przypadku zaworów obecność zestawu lubrifikacyjnego faktycznie daje jakieś korzyści Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...