Skocz do zawartości

jarekolb

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarekolb

  • Urodziny 25.02.1973

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Węgorzewo
  • Auto
    Subaru Impreza GD/NA/RS

    Toyota Avensis 2.0 D4D
  • Zainteresowania
    Rajdy samochodowe ,praca przy rajdach Wrc ,Kjs Rsmp,Rally Sprinty ,muzyka poważna ,filmy w stylu Kac Vegas i nie tylko

Ostatnie wizyty

406 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarekolb

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Problem zacięcia pojawia się i znika przez kilka miesięcy był spokój zmieniałem stacje benzynowe niby lepiej ale też odnoszę wrażenie ,że problem znika jak temperatura jest niższa na zewnątrz , jeżeli się robi się ciepło to problem powraca .Jakieś pomysły ?????
  2. Co do rozrządu to mam kolegę ,który to ogarnia !!!! Zapewne ,ale taką miałem wizję czerwone chlapacze RA i biała felga !!!!
  3. Witam !!!! Przyszedł już czas na wymianę rozrządu przy 168 tysiącach ,materiał przyszedł wczoraj www.subarak.pl jutro wymiana .Foto kompletu poniżej Kilka fotek wymienionych rzeczy w Subaraku Oczywiście ,że tak Złapałem tylko lekką zawiechę ,ale juz sie poprawiłem .Pozdrawiam Wszystko jest na miejscu co widać na zdjęciach !!!! Pozdrawiam
  4. Witam !!!! Po długich poszukiwaniach sondy lambdy w końcu trafiłem na właściwą Bosch LS 07 0258 986 507-36Y , odpukać inny samochód ,znikneło przerywanie przy 2000-3000 obrotach ,co mnie bardzo cieszy ,jak pisałem wcześniej zmienione płyny oleje filrty i inne eksploatacyjne gadżety .Za tydzień muszę ogarnąć przepustnicę (przejżeć i wyczyścić ) tak dla formy .Po zimie jak zwykle geometria i rozrząd przy 167 tysiącach km chyba czas .Miał zminieniany przy 90 tysiacach .Pozdrawiam Jarek
  5. Witam !!!! Po krótkich poszukiwaniach sondy lambdy za katem A24 B71 189 lub A24 871 169 zakupiłem oryginalną sondę na www.subarak.pl . Filtr powietrza BLUE Print ADS 72501 zmieniony przy 163 tyś km .Obecnie posiadam przejechane 166 tysięcy , gdzie wymieniam wszystkie oleje tj:silnik skrzynia i most .Wszystkie zakupione rzeczy to oczywiście www.subarak.pl
  6. Pilnie poszukuję sondy jw. w opisie , nowa lub uzywana ,wiadomość na private .Pzdr
  7. Wczoraj wymieniłem sprzęgło padło na Blue print ,zobaczymy jak się sprawdzi ,stare to Exedy przejechało 159 tysięcy poniżej foto :
  8. Witam !!! Proszę o podpowiedź czy szukać nowego w sklepach .jak tak to jakiej firmy czy robić stare u Pana Radzikowskiego .Dziękuję z góry i Pozdrawiam Jarek
  9. Dzień Dobry wszystkim , jestem użytkownikiem Subaru Imprezy GD od maja 2014 roku i chciałbym podzielić się refleksjami na temat tego auta . Co do normalnej obsługi technicznej tj.oleje filtry itp rzeczy myślę ,że nie trzeba się rozpisywać ,przejeżdzam około 15 tysi kilometrów lub raz w roku przegląd . W styczniu gość uszkodził mi drzwi od kierowcy i uciekł ,ale czujne oko kamer i szczęście ,że było to na parkingu pomogły mi go zidentyfikować .Po długich perypetiach z firmą ubezpieczeniową Gothear ,która wypłaciła mi śmieszne pieniądze 1500 zł ,wstawiłem auto do Subaru w Olsztynie i tam zostało naprawione bardzo profesjonalnie ,koszt naprawy około 6 tysi (nowe drzwi i malowanie ). Cała historia opisana mam dokumenty . Wymieniłem również boczną szybę od kierowcy ,gdyż była porysowana ,stara jest do wglądu . Oczywiście dwa razy w roku piorę środek auta wiosną i zimą ,co tydzień myjnia ręczna i odkurzanie w domu to uwielbiam . Co zmieniłem w Subaru :pompka spryskiwaczy firmy Koito 20495 nowa ,spoiler oryginalny STI ,który pomalowałem ,szyba boczna kierowcy ,wydech H&S cichy ,białe felgi na zimę i drugi komplet oczywiście białe na lato. Spalanie około 10 litrów zima czy lato bez znaczenia ,paliwo tylko 98 Orlen lub Shell . No niestety już czuć sprzęgło wymiana na nowe oryginalne lub naprawa u Pana Radzikowskiego ,ale to dopiero po wyjęciu zadecyduję .Auto ma przejechane 156 tysięcy kilometrów nic dziwnego ,że już trzeba je wymienić bo zaczyna się robić twarde , no to chyba na tyle . Pozdrawiam Serdecznie Jarek
  10. Dziękuję za podpowiedź tak też uczynię .Pozdrawiam forumowiczów
  11. jarekolb

    Moje Subaru

    Witam wszystkich forumowiczów Po kilku wycieczkach po naszym pięknym kraju w "pogoni za super WRX-em tzw; Igłą " z jakimś tam budżetem stwierdziłem ,że moja psycha tej pogoni nie wytrzyma i padło na Subaru Imprezę 2007 rok wersja GD kolor czarny poj .2.0 l wersja RS .Auto kupione w salonie ,przebieg oryginalny 131 tysięcy ,książka serwisowa ,właścicielem był mój kolega (męczyłem go bardzo długo ,kilka miesięcy aby zdecydował się sprzedać i udało się ) także historia samochodu znana mi bardzo dobrze . Oczywiście z całym szacunkiem dla pierwszego właściciela musiałem Subaru troszeczkę zmodelować : Nowy tłumik końcowy H&S Ninja II ,spoiler oryginalny od STI ,chlapacze czerwone Rallyarmor ,nowe felgi orygianlne Subaru w kolorze białym ,dywaniki nie-ASO ,następnie pranie całego środka , no i w trasę . Zużycie paliwa od 8l do 10,5 l ,także na zbiorniku robię 480 km .Jednak brakuje mu czegoś ,to nie WRX ,ale mi to na początek wystarcza . Zastanawiam się nad wymianą boczną szyby od kierowcy ponieważ jest zarysowana (coś w środku musiało być lużne i rzecz jasna szyba ma dwie pionowe rysy ) lub oddam do polerowania . Poniżej 2 fotki ,no to chyba na tyle .Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Subaru .Jarro
  12. Witam ! Problem polega na tym ,że przy obrotach 1500-2300 najczęściej na 2 i 3 biegu po naciśnięciu pedłau gazu odczuwalne jest przycięcie i auto przez chwilkę nie jedzie ,praktycznie nie jedzie od dołu ,komputer nie widzi żadnych błędów .Przy obrotach powyżej 3000 jest ok . Byłem u mechanika i podpowiedział mi ,że looknąć na świece i kable ,wyczyścić przepustnicę,oraz odczepić katy i przejechać się w taki sposób .Pozdrawiam Jarek
  13. Proszę bardzo TUTAJ Przy czym jak napisali koledzy: A potem Bo okazuje się, że ta sama felga z inną oponą będzie obcierała... Dziękuję za pomoc .Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...