Skocz do zawartości

Codders

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Codders

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jestem ciekaw czy to prawda.. wg Autoexpress UK http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/222900/subaru_impreza_coupe.html Impreza Coupe ma wejsc do produkcji w 2010 r i ma uderzyc w rynek BMW 3 Coupe i Nissana 350z Oferowane będą 2 silniki bokser jeden 2.0 N/A 180PS i znany z obecnego STI WRX 2.5 turbo (ok 300PS) ale... ciekawostką jest, ze w wersji podstawowej naped bedzie tylko na tyl... czyzby pierwsze Subaru nie AWD?
  2. Codders

    Impreza P1

    Jesli mozna wtracic.. bo widze tu kilka niescislosci... P1 jest odpowiednikiem STI Type-R Ver 5 z konca produkcji (czyli na Ecutec'u) a nie Ver6 ktora wyszla w 2000r. Czym sie rozni? Tak naprawde roznic jest duzo. Jej naped blizszy jest napedowi GT Turbo (podzielony na stale 50x50) a nie jak w TYPe-R (35x75) z mozliwoscia plynnej regulacji az do zblokowania (DCCD). Inne nastawy i charakterystyka zawieszenia, Type-R to prawdziwy homologation Car zarowno z Watersprayem i IC/Waterspray. Jezdzilem obydwoma i Type-R bardziej mi odpowiadal... Jest po prostu surowy jak rajdowka zero ABSu, twardy zawias. Jedynym Plusem dla P1 to to, ze jej silnik jest seryjnie zmapowany na 97ROZ.. wszystkie Type-Ry chodza na japonskim paliwie 102-104 i trzeba je przemapowac... co kosztowalo mnie 1200 EUR i... co ciekawe zaowocowalo zarowno wzrostem mocy jak i momentu w srednim zakresie obrotow. Jesli chodzi o przekladke... to nie sadze by bylo tak kolorowo.. 80% czesci jest innych... to zupelnie inny samochod niz GT i inny performance. Tak BTW to znajomy z klubu ma 22B... wg mnie (i nie tylko) to przerost formy nad trescia. 22B oparta jest na starszej TYPE-R ver3 i tak naprawde oprocz fajnego nadwozia to nic specjalnego. ma o wiele gorsze wlasciwosci jezdne, gorzej zachowuje sie w zakretach... ma odrobine lepsza elastycznosc silnika ze wzgledu na wieksza pojemnosc. (2.2) Pozdrawiam
  3. Mowie tutaj o ubezpieczeniu Third Party (czyli odpowiedniku OC) No masz racje... dochody sa wyzsze, ale nadal proporcja jest zachwiana
  4. Nie wiecie co to znaczy drogie ubezpieczenie... w Irlandii dostalem quote na STI Type-R 2600 EUR Nawet majac 7 lat bezszkodowej jazdy To jest dopiero chore.. A majac mniej niz 25 lat ... nie ubezpieczysz subaru. Po prostu Ci odmowia.
  5. No prosze, widze ze kolega z Nowego Sacza... Moje miasto rosnie w sile... echh jak ja za nim tesknie
  6. To w takim razie ta, co mam kupic jest po modyfikacjach, bo na pewno ma wtrysk wody do komory spalania, oprocz natrysku na IC... Dzieki za informacje Azrael... jak widac troche jednak sie rozni od zwyklej Imprezy Turbo.
  7. No to teraz pojechales wyobraz sobie ze nie Konkretnym pytaniem jest: jakie sa roznice konstrukcyjne miedzy tym modelem, a GT jesli chodzi o zawieszenie, uklad przeniesienia napedu... Wiem ze silnik ma wieksza turbine, wtrysk wody i natrysk Ice-water na intercooler.. Co z tymi awaryjnymi centralnymi dyframi o ktorych pisal Azrael?? :| pierwsze slysze?
  8. Heh... dobra, ale czy ja powiedzialem ze jestem w UK? Jestem w Irlandii panowie A cena... ok 15 tys EUR P.S. Spodziewalem sie wiecej technicznych informacji... a nie jak sie te modele "nazywa" no nic lece na www.scoobynet.com dzieki
  9. Nie bede sie sprzeczal Mowie tak, jak tutaj sie mowi... Wszystkie pierwsze imprezy sa nazywane 22b... anyway... wrocmy do tematu... Tak sie zastanawiam, czy nie powienienem go umiescic w Subaru Forum, zamiast na technicznym??
  10. Witam wszystkich... Mam na imie Piotrek i wkrotce bede posiadaczem Imprezy... Mieszkam w Irlandii od ponad roku i wciaz czasami biore prawa... Pozdrawiam
  11. Nie nie na 22B jako taki mnie nie stac (40 k EUR) Chodzi o model 22b, czyli do r2000 ... pozniej byl 44s prawda ?
  12. Witam wszystkich. Od ponad roku mieszkam na wyspach... duzo tutaj tych lepszych wersji modelu 22B za ktorym od dawna sie rozgladam Znalazlem ciekawy egzemplarz STI ver5 Type-R w wersji Coupe ... i mialbym kilka pytan... Co wiecie na temat tego modelu, Jakie sa jego plusy i minusy, i najwazniejsze... NA CO zwracac uwage przy zakupie? Na mechanice troche sie znam.... jezdzilem kilkoma subarami jeszcze w Polsce mocniejszymi i slabszymi, ale zazwyczaj byly to wersje GT... Bedac tutaj chcialbym sobie sprawic taka zabawke, tylko zastanawiam sie czy nie wpakuje sie w jakis kanal finansowy (chodzi raczej o ewentualna awaryjnosc, nie koszt paliwa itp.. bo wiemy jak z tym jest w przypadku Subaru ) Bylbym wdzieczny za pomoc! Pozdrawiam Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...