Skocz do zawartości

Cinek361

Użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cinek361

  • Urodziny 25.03.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0NA 2004r
    Rodzinny Sharan

Ostatnie wizyty

428 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cinek361

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. No i taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje. Dziękuję Carfit.
  2. Dzięki Carfit, Ty jesteś bankowo w temacie Czy ORYGINAŁ zderzak w tych rocznikach występował z dziurami na spryskiwacze? Facet zamówił mi po numerze VIN zderzak oryginalny. Przyszedł bez dziur na spryskiwacze i ciśnie mi tekstem, żebym sobie je sam wyciął. Po numerze VIN taki był i taki zamówił. Tyle. Mówię, że przecież to niemożliwe, że wszystkie europejskie miały spryskiwacze. No tak ma Pan rację ale po numerze VIN zamówiłem taki... Wziąłem zamontowałem. Fakt zabawa z wycinaniem była straszna (przy moich zdolnościach) jest w miarę OK. Mimo wszystko chcę wiedzieć czy mnie ktoś oszukał czy nie! Nie wspomnę już nawet o tym ile ten zderzak kosztował. pozdro
  3. Nikt nie ma możliwości rozkodowania tego numeru VIN?
  4. Przerabiałem ten temat (Forester 2004). Zgadzam się z kolegami wymiana banalna pod warunkiem zakupy właściwego przełącznika Teraz kiełkuje u mnie moduł który domknie wszystkie szyby po zamknięciu auta centralnym zamkiem.
  5. Witam, Mam pytanie czy po numerze VIN kupując przedni zderzak mamy zróżnicowane czy to zderzak lakierowany z dziurami na spryskiwacze czy nie? Mam mały problem i nie wiem czy mój tok rozumowania jest poprawny. Jeśli jest to możliwe proszę o rozkodowanie numeru VIN JF1SG5LK45G045980 własnie pod kotem przedniego zderzaka. Marcin
  6. Poszukaj na youtube jest instrukcja. Ogólnie da się wykręcić ten przełącznik tylko z jednej strony, więc jest to możliwe bez odkręcania kierownicy.
  7. Żeby dokończyć wątek. Auto od dłuższego już czasu śmiga na nowych oponkach wybór padl jednak na Vredestein Sportrac 5 Jest to bardzo asfaltowa opona ale i też bardzo cicha. Jestem zadowolony. Jakby ktoś chciał te sytare fuldy to są do wzięcia dla forumowicza za darmo (odbiór tylko osobisty) pozdro
  8. No więc dla zainteresowanych tematem. Zakupiony przełącznik od Forestera turbo z 2005 roku. Założony i wszystko pięknie działa. Wszystko pasowało nic nie trzeba było kombinować. Pozdrawiam
  9. Na czuja kupiłem taki przełącznik od wersji Turbo 2005r. Jak przyjdzie, to wtedy będę badał czy to pasuje czy nie.
  10. Witam, Może ktoś już to przerabiał. Forester NA 2004r Przy włączaniu kierunkowskazów coś dziwnie światła mijania mrugały. Po jakimś czasie efekt zaczął się nasilać i zauważyłem, że jak się dotyka włącznik świateł (pokrętło przy przełączniku to one mrugają - coś nie styka). Stwierdziłem, że pewnie się przełącznik zespolony skończył. Nie wiem jak częsta jest to usterka. Nic na Forum o tym nie ma. Mechanik też się zdziwił. Fakt jest taki: Noc wracam do domu obwodnica jadę spokojnie włączam kierunek żeby zmienić pas a mi światła zupełnie gasną :| Przy okazji poszukiwań przełącznika na alledrogo zauważyłem że są takie z płynną regulację czasową wycieraczek (od wersji turbo I gen i II gen). Czy taki przełącznik będzie pasował od tych wersji do mojego forka? Żeby ta banalna płynna regulacja czasowa wycieraczek zadziałała trzeba coś jeszcze dokupić/zamontować? Znalazłem na forum takie ruchy w Legacy i imprezie ale o foresterze nikt nic nie pisze. Patrząc na te prowizoryczne zdjęcia wystawionych przełączników na alle... niby wszystko jest to samo, ale nie ma nikt z okolicy wystawionego sprzętu żeby podjechać i na miejscu przełożyć/sprawdzić.
  11. Lukass to są Fuldy carat progresso Twoja wiedza nt. opon jest co najmniej ponad przeciętna (poczytałem trochę forum). Dziękuję!! Auto mamy 2 lata przejechało może 25tysięcy. Opony te mają pasek osłaniający felgę . Pierwsze auto które cierpliwie znosi kulturę jazdy mojej Żony. Żeby nie było kierowca z niej jak dla mnie bardzo dobry. Nie chce się tylko dać namówić na SJS ;/ Ciekaw jestem na ile wyceni mi te Uniroyale mój wulkanizator. Dam znać. Jakby ktoś chciał polatać na używanych Fuldach proszę o kontakt.
  12. Dzięki panowie za pomoc. Dwa sezony to my już jeździmy na tych oponach. Da się zauważyć, że na mokrym to w porównaniu do nowych opon które mam w służbowym aucie. Jadąc subaru muszę uważać. Nie czuje się na nich pewnie. Na co dzień autem jeździ moja żona. Szczerze gdybym się nie pieprznął w tym rozmiarze felgi kupiłbym już te Michelin a te posłałbym do piachu, a teraz to nie wiem co mam wybrać. Nie chce kupować opon na czuja. Potrzeba mi pewnych letniaków na których będzie można bezpiecznie śmigać po asfalcie a jak żona raz po raz zjedzie gdzieś na knieje to też spokojnie przeskoczy przez jakieś większe/mniejsze błoto. Kiedyś jak nie miałem przyjemności jeździć autem na nowych oponach (dobrej klasy). Uważałem, że wydawanie dużych pieniędzy na opony mija się z celem. Teraz to jak mi ktoś mówi, że mam kupić używane albo nalewki to mu mówię, że ma się popukać po głowie.
  13. Dzisiaj w końcu na spokojnie porządnie się tym oponom przyjrzałem. Okazało się, że są one w rozmiarze 215/65/15 Chyba nie są aż tak bardzo podtarte. Najgorsza: Prawy i lewy tył: Przód: Trochę jestem zdziwiony rozmiarem tych opon. Na stronie Michelin wyszukałem, że do Forka 125KM na R15 powinny być 205/70, a 215/65 są na R16. Grunt, że błędnego rozmiaru nie zamówiłem. No i w tym rozmiarze już ani Continental ani Michelin nie ma modeli które wcześniej sobie wyceniłem.
  14. Wrzucę zdjęcia jak tylko znajdę chwilę by je zrobić. Chciałbym do końca tygodnia temat opon zamknąć, więc sie postaram Faktycznie Michelin Energy Saver to podstawowa opona. Dzisiaj byłem sie rozeznać w cenach nowych zestawów: - Michelin LATITUDE TOUR HP 215/65/16 95H 1800zł z założeniem - Continental ContiCrossContact LX 215/65/16 95H 1640zł z założeniem Według parametrów Michelin jest cichsza i chyba na nią sie zdecyduje jak będzie taka potrzeba. (Wybrałem 215/65/16 bo takie miałem dotychczas zamontowane.)
  15. Witam, Jesienią się zorientowałem, że jest coś nie tak ze zbieżnością. Nierówno starte opony z tyłu (od środka są bardziej podjechane niż na zewnątrz). Auto po wizycie w warsztacie dostało nowe górne tylne zawieszenie plus ustawienie zbieżności. Czy jeśli założę nierówno starte letnie opony do auta to będzie miało to wpływ na układ jezdny auta? Trochę mi szkoda tych opon bo ogólnie korek mają wysoki. A jeśli wymiana to ma ktoś u siebie założone Michelin Energy Saver? lub inne opony klasy premium które mógłby polecić? pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...