Kamil.cars Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Mam pytanie dnosnie Legacy 3.0 H6 2005r. Przebieg 150tys. Czy ktoś regulował kiedykolwiek zawory? Czy to tylko wymysł forumowiczy którzy nie mają co robić Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Regulacja zaworów to miałby być wymysł?? Ale już chyba wcześniej pisałeś że coś ci stuka w silniku więc luz Edytowane 5 Marca 2018 przez Bartosz-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Regulacja zaworów to miałby być wymysł?? Chodzi mi o to że mam kilku znajomych którzy mają tribeki 3.0 i nic nie robią mimo instalacji gazowej. Więc nie wiem co ile się reguluje te zaworyWysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Można nic nie robić ale wszystko jest do czasu, sprawdzić zdecydowanie trzeba bo remont silników subaru to nie jest tania impreza jak już cię oświecono Interwał zazwyczaj jest 100kkm z LPG częściej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Można nic nie robić ale wszystko jest do czasu, sprawdzić zdecydowanie trzeba bo remont silników subaru to nie jest tania impreza jak już cię oświecono Interwał zazwyczaj jest 100kkm z LPG częściej Stukaniem okazał się napinacz paska. Zastanawiam się nad założeniem gazu. Szkoda mi silnika ale dziennie mam do przejechania ok 60 km więc trochę sporo wychodzi na BP. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Wpierw to pomierz luz zaworowy, jak się mieści w widełkach tolerancji to zakładasz dekle na nowych uszczelkach i jeździsz dalej, a jak luz jest poniżej minimum to szukasz warsztat gdzie dokonasz regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Mogę się zamienić na Forestera z LPG będziesz miał taniej no i regulacja u mnie zrobiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Jak dobrze palił na mrozie i nie telepało zanim sie nagrzał to znaczy, że zawory się domykają => regulacja nie jest konieczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 2 godziny temu, Basmanek napisał: Jak dobrze palił na mrozie i nie telepało zanim sie nagrzał to znaczy, że zawory się domykają => regulacja nie jest konieczna. Jesteś pewien?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się