1leszek Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Jak jest zrealizowane chłodzenie denka tłoka w silnikach 2.0 diesel i czy jest ono wystarczające podczas długotrwałej jazdy z maxymalnym doładowaniem. Zauważyłem ,że gdy jeżdżę samochodem w trybie autostradowym z powiedzmy predkością 160km/h przez dłuższy czas to silnik jakby "puchnie" i robi się słabszy a gdy zatrzymam na światłach to przy ruszaniu z niewielka ilością gazu potrafi nawet wtedy zgasnąć co mu się nie zdaża jak jest chłodny np. w trybie miejskim(nie chodzi mi o zaduszenie nagłym puszczeniem sprzęgła- skrzynia manualna). Bardzo proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się