Koles_Git Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 na pierwszy rzut oka wiekszosc wydaje sie ok, mam watpliwosci , czy jeden z wtryskow nie jest juz na granicy korekty ? bede wdzieczny jak ktos fachowym okiem moglby spojrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Zdrowe auto. Korekty masz ZNIKOME. Bardziej niebezpieczne są ujemne, bo świadczą o tym, że wtryskiwacz "leje". Ale wartość na poziomie -0,04 ms jest ok. Wyjeździć zbiornik z czyścikiem, skalibrować wtryskiwacze i tyle. Ale raz jeszcze: przy takim poziomie możesz tym się nie martwić. Dość duży poziom popiołu (51%) świadczy o tym, że DPF chwilę już żyje... Ale jeśli wciąż się ładnie dopala i stosunkowo rzadko (niskie oil dilution...), również alarmu nie ma. Zacytuję moje ulubione stwierdzenie P.Piotra, który pracuje w ASO Koper: "jeździć!" Pozdro Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się