olencjo Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Witam. Mam mały problem z autem. Podczas przyspieszania auto zbiera sie w miare żwawo do momentu załączenia się turbiny. Tzn przy około 4 tyś. obrotów turbo jakby zaczynało pompować, ale po chwili jakby mocy trochę mniej i nie przyspiesza moim zdaniem tak jak powinno. Auto nie jest mułowate, ale tak ajkby jechało na 60% mocy. Tankowałem PB98 na BP zawsze do pełna. Ostatnio przesiadłem się na Orlen i widzę znaczną poprawę, ale problem dalej występuje. Na desce świeci się check. Sa to na 100% klapy w kolektorze dolotowym. Silniczek sprawny. Podmieniałem od innego auta. Może to zbieg okoliczności, ale przy jeździe próbnej przed zakupem miałem wrażenie, że auto płynniej po załączeniu się turbo przyśpieszało, aż do odcięcia. Teraz tak jakby miał wahania mocy po załączonym turbo. Praktycznie na wszystkich biegach. Od poprzedniego właściciela wiem, że zamontował nową pompę oryginał sti 12mm kupioną w GC8.p i turbinę td04 kupioną tutaj na forum. Może to jakieś problemy związane z wystrojeniem tego wszystkiego, bądź z tymi klapami? Może jest ktoś na forum z Wrcocławia i pomoże. Mogę podjechać i pokazać w czym tkwi problem. Dziękuję serdeczie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się