Jump to content

olencjo

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru impreza 2002 WRX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej. Dzięki za info. Za MTS muszę podziękować. Nie będę tutaj pisał dlaczego. Ci co mieli do czynienia wiedzą o co chodzi :). Pozdrawiam serdecznie.
  2. Witam serdecznie kolegów. Subaru Impreze WRX 2.0t 2002r. Auto przepala duże ilości oleju. Około 1.5 litra na 1000km. Z rury wydechowej leci bialy dym. Auto trzyma moc, przyspiesza dosyć płynnie. Przez poprzedniego właściciela wymieniana turbina na TD04 (zakupiona od forumowicza) oraz pompa oleju. Silnik zalany Millersem CFS5W40. Rok temu silnik przeszedł uszczelnienie w W.D. Evolution. Posiadam fakturę od poprzedniego właściciela. Zrobiono: wymiena przepływomierzu, pasek klinowy, planowanie głowic, uszczelniacze zaworowe komplet, uszczelki pod głowicę, uszczelki dekli zaworu, uszczelki świec pod dekle, świece zapłonowe, simeringi wałka rozrządu, osłona rozrządu, uszczelka turbiny, uszczelka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora ssącego. Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś sugestie co dalej z tym robić i jak diagnozować? Czy jesteś wstanie polecić jakiegoś doświadczonego mechanika na terenie Wrocławia bądź okolic? Dziękuję serdecznie.
  3. Witam. Mam mały problem z autem. Podczas przyspieszania auto zbiera sie w miare żwawo do momentu załączenia się turbiny. Tzn przy około 4 tyś. obrotów turbo jakby zaczynało pompować, ale po chwili jakby mocy trochę mniej i nie przyspiesza moim zdaniem tak jak powinno. Auto nie jest mułowate, ale tak ajkby jechało na 60% mocy. Tankowałem PB98 na BP zawsze do pełna. Ostatnio przesiadłem się na Orlen i widzę znaczną poprawę, ale problem dalej występuje. Na desce świeci się check. Sa to na 100% klapy w kolektorze dolotowym. Silniczek sprawny. Podmieniałem od innego auta. Może to zbieg okoliczności, ale przy jeździe próbnej przed zakupem miałem wrażenie, że auto płynniej po załączeniu się turbo przyśpieszało, aż do odcięcia. Teraz tak jakby miał wahania mocy po załączonym turbo. Praktycznie na wszystkich biegach. Od poprzedniego właściciela wiem, że zamontował nową pompę oryginał sti 12mm kupioną w GC8.p i turbinę td04 kupioną tutaj na forum. Może to jakieś problemy związane z wystrojeniem tego wszystkiego, bądź z tymi klapami? Może jest ktoś na forum z Wrcocławia i pomoże. Mogę podjechać i pokazać w czym tkwi problem. Dziękuję serdeczie.
×
×
  • Create New...