LUKej20tt Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam czy ktoś może wie jak odlaczyć w automatycznej skrzyni biegow tylni naped tak zeby cala moc szla tylko na przod a tyl byl nieaktywny ? oraz do czego sluzy bezpiecznik (driff lock) ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 22 minuty temu, LUKej20tt napisał: do czego sluzy bezpiecznik (driff lock) ? do 22 minuty temu, LUKej20tt napisał: odlaczyć w automatycznej skrzyni biegow tylni naped tak zeby cala moc szla tylko na przod a tyl byl nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKej20tt Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 to odpowiedz? nierozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Ehhhh. Ten bezpiecznik służy do odłączania tylnego napędu do przejazdów w trybie serwisowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKej20tt Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) to co to moze byc jak podniose do gory auto kola sie kreca biegi zmieniaja wzystko wyglada ok ale jak opuszcze to rusza ale jak dodam wiece gazu to wychomowuje dodam ze mam zdjety wal do tylnej osi aha i jak zalacze ten bezpiecznik diff lock to wogole nie rusza Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez LUKej20tt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgaduję, że chodzi o Legacy TT. Nie wiem jak w tym modelu, ale w Antyku bezpiecznik odłączający tylny napęd opisany jest FWD, a "diff lock" nawet znaczy całkiem co innego. Jednak nie wykluczam, że masz taki bezpiecznik bo kolega miał Legacy z taką skrzynią i właśnie "diff lock" blokował chyba napędy bo miał problem w ogóle skręcić. Poszukaj bezpiecznika FWD przy prawym kielichu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKej20tt Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 a co moze byc przyczyna ze jak delikatnie wcisne gaz auto powoli rusza ale jak mocniej staje wrecz wychomowuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Może przyczyną jest brak wału. Wał masz całkiem wyjęty ze skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKej20tt Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 tak wyjety i zaslepione zeby ole nie wylatywal 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Dnia 28.04.2017 o 00:07, LUKej20tt napisał: tak wyjety i zaslepione zeby ole nie wylatywal Nie wierzę, że ktoś ma takie pomysły. Trzeba było kupić Hondę. A napęd jest tylny a nie tylni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się