Jaromir Bartłomiej Osika Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP. Przy takich parametrach , silnik musi wyraźnie "kuleć" na wolnych obrotach , i bardzo często jest check engine i wypadanie zapłonów na 2 i 4 cyl. , więc albo pomiar niedokładny , albo silnik do remontu niestety ….. jeśli pomiary prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaromir Bartłomiej Osika Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 A przypadkiem uszczelka pod głowicą niebędzie tylko wywalona? tak jak wyżej pisałem silnik nie pusxcza cisnienia do układu i cisnienie jest dobrze zmierzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 A przypadkiem uszczelka pod głowicą niebędzie tylko wywalona? To się okaże po rozebraniu. Bez tej operacji to tylko wróż Maciej może określić przyczynę. A wszelkie opcje masz podane wyżej przez błyskającego. Gdyby pomiar był prawidłowy, to silnik powinien gubić zapłony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się