Kamil-wawa Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam, tak się złożyło że podczas wymiany lewego uszczelniacza półosi zaznaczyłem sobie położenie ale podczas odkręcania pochrzaniłem ilość obrotów. I teraz pytanie teoretyczne - w/g serwisówki procedura ustawienia luzu wymaga wyjęcia skrzyni i jest dość pokrętnie opisana.Teraz pytanie dla teoretyków mechaników :D wg procedury po ustawieniu "zera" lewa(moja nieszczęsna pokrywa) pokrywę cofamy o 3 zęby i zabezpieczamy, potem prawą pokrywę dokręcamy do oporu i odkręcamy - powtarzając tą procedure parę razy - i tu pytanie - całą procedurę czy tylko luzowanie i dokręcanie prawej pokrywy ?W/g mnie tylko prawej po to żeby skasować luzy. Po paru obrotach prawej pokrywy dokręcamy do zatrzymania a potem 1-3/4 zęba do przodu. I to w/g serwisówki powinno ustawić wstępne naprężenie łożysk i ustawienie dyfra.Czy jeżeli nie ruszałem prawej osłony - to tak sobie dumam czy idąc od końca nie dało by się lewej pokrywy dokręcić aż się zatrzyma a potem przekręcić o 1-3/4 obrotu i to nie spowoduje poprawnego napięcia i ustawienia dyfra skoro prawej nie ruszyłem ? Drugie pytanie jak zinterpretować 1-3/4 zęba..... czy to znaczy niecałe 2 zęby czy 1 lub niecałe czyli 3/4 zęba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się