Jump to content

Ustawiane naprężenia wstępnego dyfra - Subaru Legacy - pomoc


Kamil-wawa
 Share

Recommended Posts

Witam, tak się złożyło że podczas wymiany lewego uszczelniacza półosi zaznaczyłem sobie położenie ale podczas odkręcania pochrzaniłem ilość obrotów. I teraz pytanie teoretyczne - w/g serwisówki procedura ustawienia luzu wymaga wyjęcia skrzyni i jest dość pokrętnie opisana.
Teraz pytanie dla teoretyków mechaników :D :D wg procedury po ustawieniu "zera" lewa(moja nieszczęsna pokrywa) pokrywę cofamy o 3 zęby i zabezpieczamy, potem prawą pokrywę dokręcamy do oporu i odkręcamy - powtarzając tą procedure parę razy - i tu pytanie - całą procedurę czy tylko luzowanie i dokręcanie prawej pokrywy ?
W/g mnie tylko prawej po to żeby skasować luzy. Po paru obrotach prawej pokrywy dokręcamy do zatrzymania a potem 1-3/4 zęba do przodu. I to w/g serwisówki powinno ustawić wstępne naprężenie łożysk i ustawienie dyfra.
Czy jeżeli nie ruszałem prawej osłony - to tak sobie dumam czy idąc od końca nie dało by się lewej pokrywy dokręcić aż się zatrzyma a potem przekręcić o 1-3/4 obrotu i to nie spowoduje poprawnego napięcia i ustawienia dyfra skoro prawej nie ruszyłem ? Drugie pytanie jak zinterpretować 1-3/4 zęba..... czy to znaczy niecałe 2 zęby czy 1 lub niecałe czyli 3/4 zęba....

post-9636-0-10513100-1470601275_thumb.png

post-9636-0-77402900-1470601275_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...