Skocz do zawartości

Obniżenie ssaka GC


HoQ

Rekomendowane odpowiedzi

Pany doradźcie co.

 

Pacjent to GC bez wiatraka na seryjnym zawiasie (wg poprzedniego właściciela z tyłu amory AGX, ale czy i jakie, to dopiero muszę zweryfikować).

 

Problem z babcią mam taki że jest trochę za wysoko, szczególnie z przodu, i robi się tzw. efekt motorówki. Hok pewnie swoje robi, potencjalna butla z podtlenkiem, którą to rozważam zbezcześcić babcinkę również nie wpłynie pozytywnie... Nie jest to tragiczna różnica, ale już wolałbym odwrotną sytuację z niższym przodem niż tyłem :)

 

Cel jaki chcę osiągnąć to przede wszystkim zniwelowanie różnicy przód / tył + obniżenie całości, czyli powiedzmy -40/-30 lub -30/-20.

 

Zabieg ma charakter czysto estetyczny, ale nie dopuszczam pogorszenia prowadzenia, poprawienie mile widziane. 

 

Czyniąc długą historię krótką: JAKIE SPRĘŻYNY zapodać, aby osiągnąć to co chcę osiągnąć i żeby nie wypaliło dziury w kieszeni? 

 

Problem z ssakami jest taki, że wszelkie zestawy typu Eibach Pro Kit czy różowe springi STi -30 są pod GT/STi, które oczywiście są cięższe.

 

To sugeruje że coś tam się obniży, ale problem motorówki nie zniknie na pewno, może nawet się pogłębić, a sugerowane obniżenie -30/-30 finalnie będzie -20/-20, albo raczej -20/-25, co jest jeszcze gorsze.

 

Czy ktoś skutecznie obniżył ssaka niwelując w/w problem? Czy zastosowanie np. różnych sprężyn z przodu i z tyłu jest zbrodnią?

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...