Gość wschip Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Witam, Impreza GT 98. Problem - ładowanie ponad 1.2 bara (odcięcie wtrysku paliwa, wypalony tłok itd.). Sprawdziłem sam eletrozawór (wydaje się że działa prawidłowo, tzn. zamyka się i otwiera), wyczyściłem, sprawdziłem sczelność rurek, sygnał z ECU - wszystko ok. Teraz mam zatkany wężyk do elektrozaworu, w obawie o nowy shortblock, bezpieczniej - ale ładowanie tylko 0.4 bara. Co może być przyczyną? Jak powinny być połączone te wszystkie wężyki (poprzedni właściciel chyba coś tam grzebał) - czy ktoś ma jakiś rysunek albo fotkę? Ratujcie bo serce się kraja jak autko nie chce jechać A trwa to i trwa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Jesli podales dobrego maila to wyslalem Ci tekst na temat podlaczenia turbiny i regolacji cisnienia. Dokument w PDF ~870kb. Zacznij czytac od osmej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Kuba, wyslij i mi prosze. adres w profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Adam., chyba twoj adres jest niewidoczny dla innych bo ja go jakos nie widze w twoim profilu. Plik sie nazywa AccessECUSoftwareCalibrationTuningGuidesSubaru v1.06.pdf ale jakos go nie moge znalezc w sieci. Jest to krotki dokument napisany przez Cobb Tuining na temat strojenia Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 a ja widze, prosze :arrow: adamtomaszek@tlen.pl :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Kuba, moze wkleisz ten dokument tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106815 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Mam go na dysku c:\, jak mam go wkleic :?: :wink: Niech sie ktos zglosi, kto udostepni to w sieci, to mu przesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wschip Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Wielkie dzięki! Dokument dużo wyjaśnia. Rurki podłączone prawidłowo. Zwężka na pewno nie ta, za wąska, od razu widać że "nieoryginalna". Ale wiem już w którym kierunku szukać. Pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Mam go na dysku c:\, jak mam go wkleic :?: :wink: Niech sie ktos zglosi, kto udostepni to w sieci, to mu przesle. wyslij do mnei na adamusmax@wp.pl wrzuce do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A w jaki sposób sprawdzić czy wasegate prawidłowo działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A w jaki sposób sprawdzić czy wasegate prawidłowo działa? jak WG nie bedzie dzialal dobrze to turbo bedzie Ci przeladowywac (jezeli si enie otwiera) albo dawac niestabilne doladowanie - jezeli WG jest luzny i niedomyka sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A jakiego rzędu to jest przeładowanie? 0,1 bara czy więcej? Czy jak otworzę maskę i będę dodawał gazu na przepustnicy to będzie widać czy on działa czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A jakiego rzędu to jest przeładowanie? 0,1 bara czy więcej?Czy jak otworzę maskę i będę dodawał gazu na przepustnicy to będzie widać czy on działa czy nie? najlepiej jakbys mial zegar jezeli wg bedzie zamkniety to bedzie ladowac do odciecia - boost cut jezeli bedzie luzny i nie brzedzie trzymal - to ladowanie bedize na poziomie 0,5-0,6 bar WG w imprezie jest wewnetrzny i jest w muszli wydechowej turbiny - nie zobaczysz go bo go down pipe zaslania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 najlepiej jakbys mial zegar Racja. Miałem małą nieszczelność w BOV-ie na uszczelce i od razu wyszło to na wskaźniku: ładowało do około 0.7 bara i dalej już nie. Szybki demontaż, poprawienie uszczelki, 10 minut i problem z głowy 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Ok już wszystko rozumiem:) Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A może wiecie też w jaki sposób samodzielnie wyregulować zawór blow off który ma regulację na śrubce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A może wiecie też w jaki sposób samodzielnie wyregulować zawór blow off który ma regulację na śrubce? krecic w te lub wefte az bedize dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A skąd będę wiedział kiedy jest dobrze? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A skąd będę wiedział kiedy jest dobrze? :razz: zawor powinien upuszczac przy lekkim odjeciu gazu juz gdzies od 2-2,5k obr - powinno byc lekkie pssssst - jak bedzie upuszczal za wysoko wtedy bedzie powietrze wracac do turbiny i ja wyhamowywac - jak bedzie upuszczal za nisko wtedy nie bedzie cisnienia w ukladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 No i wszystko jasne Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 A skąd będę wiedział kiedy jest dobrze? :razz: zawor powinien upuszczac przy lekkim odjeciu gazu juz gdzies od 2-2,5k obr - powinno byc lekkie pssssst - jak bedzie upuszczal za wysoko wtedy bedzie powietrze wracac do turbiny i ja wyhamowywac - jak bedzie upuszczal za nisko wtedy nie bedzie cisnienia w ukladzie Tak się jeszcze zastanawiam że jak turbo zaczyna pompować tak od ok.3-3,5 tyś.obr. to w jaki sposób BOV ma upuszczać przy 2-2,5tyś.obr.-skąd ciś. w dolocie? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 zaczyna pompować tak od ok.3-3,5 tyś.obr. Mala poprawka: zaczyna efektywnie pompowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 zaczyna pompować tak od ok.3-3,5 tyś.obr. Mala poprawka: zaczyna efektywnie pompowac. albo efektownie w niektorych przypadkach generalnie cisnienie sie pojawia ok 2k obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Ja to sie na tym nie znam, ale niekiedy mam 4tys. obrotów i turbo nie pompuje, gdy bardzo łagodnie rozpędzam. Ale jak mnie skurcz złapie w prawo noge, to od razu 0,5 conajmni ciśnie. Ja tam prosty ślusarz jestem, to i nie wiem po co tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Jak masz tylko lekko otwartą przepustnicę to i przy 6000 nie będzie ładować. Ja tak np. jeżdżę w trasie, rozpędzam się do prędkości docelowej i gaz trzymam w takiej pozycji, żeby zegar pokazywał ok. 0 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi