Skocz do zawartości

Pytanie dla inżynierów- sztywne i poduszkowe połącznie trawersa silnika jednoczesnie


Matiz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

mam ciekawostke pochodzącą od japońskich tęgich głów, która wydaje mi sie nieco bezsensowna

 

Micra K11, wzdłuż auta leci sobie belka/trawers do której są zamocowane przednia i tylna poduszka silnika, z przodu przykrecony do belki przedniej, z tyłu do nadwozia. Dosyć typowe rozwiązanie.

 

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvlU5QgjfBXL3wxsYa6WVopBgiOWUDg4m6aBpesseci0Hv4NuOzw

 

Ale!

z przodu na belce połączenie jest sztywne, natomiast do budy są tulekowane śruby z daremnymi gumkami które przestają istnieć i trawers dudni przy odpuszczaniu gazu jak impreza bez tulejek dyfra :P

 

https://www.micra.org.uk/attachments/p9190101-jpg.21028/

 

oczywiście jestem w stanie zrozumieć zamysł, że chodzi żeby drgania nie szły na bude... ale od czego są poduszki silnika?

 

Intryguje mnie to, bo przecież przednia belka też jest siłą rzeczy połączona z nadwoziem- i co, ona nie przeniesie drgań?

 

ponoć pasuje w to miejsce podkładka pod amortyzator z Malucha ,ale świadomość że cały silnik wisi na kawałku gumy i trawers cały czas ociera o bude strasznie mnie teraz irytuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...