Jump to content

kółko rozrządu L-IN WRX HELP


quantum

Recommended Posts

Witam,

w WRX MY00-02 były kółka rozrządu z dwoma wypustami do czujnika wałka, natomiast w MY02-0x (lub 97-00) miały 7 wypustów.
Zamówiłem rególowane kółka do WRX MY01-07 i przyszły mi kółka z 7mioma wypustami L-IN natomiast seryjne ma 2wypusty.
Pomoże ktoś jak to ugryźć? Rozumiem że na kółku z 7wypustów może nawet nie odpalić, ale czy napewno, czy silnik zobaczy przy 2k.rmp 7k.rmp? Nie wystastarczyło by wgrać mapy od powiedzmy MY04?
A może bardziej optymistycznie nic nie trzeba robić a czujnik sobie z tym poradzi?  :->
Czy jednak jedynym wyjściem jest rzeźba i obcięcie pięciu wystających wypustów o obrócenie osi wałka tak by pokrywała się z tą seryjną?
czujniki polozenia wałka w wrx 01 a 98 są takie same?
Będę wdzięczny za rozwianie moich wątpliwości
Z tego co zauważyłem to kółka L-IN z 7wypustów były w wrx 97-00

Edited by quantum
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...