Łukasz Gibała Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Witam ! Mam problem i nie wiem co go boli. Pacjent to legacy 2.0 B+G z 2000 roku, jak jest zimny to rusza wyśmienicie, ale gdy tylko się nagrzeje i przełączy się na gaz to jest masakra z tym ruszaniem, biegi wchodzą na 5+ nic nie skrzypi nic nie piszczy i nie tłucze. Moje podejrzenia są do koła zamachowego, a czy może być wina po stronie gazu, instalacja to ELPIGAZ. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 A jak na Pb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Gibała Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Na Pb też występują ale nie tak bardzo jak na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Może cewka, przewody, świece albo jakiś czujnik pomału nie domagają. Check Engine wywala? Myślę że dla dwumasy rodzaj paliwa nie ma znaczenia więc skoro na Pb tłucze mniej to raczej bym ją zdyskwalifikował jako przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Gibała Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Nic się nie świeci nawet ten check engin a obroty mogą mieć coś wspólnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Jasne że tak. A jak silnik chodzi na wolnych obrotach? Poszarpuje czy pracuje równo? No i w jakim zakresie obrotów występują wstrząsy? Kiedyś miałem w innym aucie podobną historię, przy ruszaniu kiedy silnik był obciążony tłukło okrutnie a na stój jak przygazowałem wszystko było ok. Finalnie po wymianie przewodów i świec jak ręką odjął. Dlatego JA bym zaczął od skontrolowania elementów zapłonu-świec i przewodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Na 99% świece lub cewki na gazie samochód jest bardziej czuły niż na Pb, zrób taki test i rusz z większych obrotów np. 2.5tys i zaobserwuj, bo zaplon jest mocno obciazony w momencie ruszania i często jak problem leży po stronie zapłonu to na większych obrotach będzie dobrze, wtedy będziesz wiedział co sprawdzać Edytowane 9 Maja 2016 przez Michał Wasilewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Gibała Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Wszystko jest dobrze jak rusze z tzw. kopyta a na wolnych obrotach chodzi nie równo, czasem się obniżają czasem zwiększają, obroty na gazie są chyba poniżej normy, byłem u gaziarza mówiłem mu o tym co mnie gryzie i o tej nieszczęsnej rezerwie w połowie baku skasował ponad stówke za wymianę filtra i to koniec jego pracy ( jak sobie samemu nie zrobisz to nikt Ci nie zrobi nawet za kase ) co za ludzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunlop Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 U mnie szarpało przy ruszaniu (trzęsło budą), co bardzo mnie irytowało. Zauważyłem, że właśnie działo się tak kiedy silnik był rozgrzany lub na dworze było ciepło. Po konwersji koła na jednomasowe objaw całkowicie ustąpił i teraz jest świetnie. Dodam tylko, że nie mam gazu. Wydaje mi się, że jednak u Ciebie to raczej inna historia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się