Skocz do zawartości

GT - trouble code 24 / 45


saint

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Od jakiegoś czasu nie ma problemów. Wyczyściłem jeszcze profilaktycznie przepływkę i wtyczkę do niej, posprawdzałem czy wszystkie rurki do solenoidów siedzą jak trzeba. Teraz nie przerywa (przejechałem już dobre 1000 km). Ale mam wrażenie że ładuje trochę za mało (0.7 z lekkim kawałkiem, 0.8 peak), chyba że coś z zegarem. Hmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu nie ma problemów. Wyczyściłem jeszcze profilaktycznie przepływkę i wtyczkę do niej, posprawdzałem czy wszystkie rurki do solenoidów siedzą jak trzeba. Teraz nie przerywa (przejechałem już dobre 1000 km). Ale mam wrażenie że ładuje trochę za mało (0.7 z lekkim kawałkiem, 0.8 peak), chyba że coś z zegarem. Hmm.

 

Tym co zegar pokazuje bym się nie przejmował... sam widzisz w jakim są stanie :P Poproś kogoś z forum kto ma serie jak Ty i sprawdź sie na kresce. Jak byś miał te rzekome 0.7 to byś został na 1/4 mili o dwie długości za serią :P Jak pójdziesz równo to będziesz wiedział że wszystko ok. Najważniejsze że już nie przerywa !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano nie przerywa i to najważniejsze :) Możesz mieć rację bo nie zauważyłem żeby autko jeździło gorzej, zapiernicza jak szatan ;) Podepnę się pod jakiś zegar u Dżanka po prostu, bo muszę tam i tak podjechać. Moje wskaźniki trochę wariują, to fakt. Co do tego co napisał Adam - WOT na 4 wychodzi niestety właśnie tak jak wspominałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...